Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A méreteket előttem már leírták,meg azt is hogy cserélni kéne
A malossi kevlárt használom,de van itthon special is,sőt amit ditechre lehet kapni majdnem minden szíjból van egy itthon....
húzz egy vonalat filctollal a variátoron sugárirányban,meg a külső tárcsán is,aztán kerülj vele egyet.Az eredmény érdekes lesz.A külső tárcsán szépen lekoptatja a jelölést a szíj(ha jól van beállítva a ajtás),míg a variátoron fog maradni.
anno nagy fejtörést okozott hogy ez miért van,pedig egyszerű.A malossi variátora nagyobb átmérőjű mint a gyári külső ékszíjtárcsa.
Az hogy neked ilyen nagy a távolság az meg a kopott szíjnak tudható be.A kuplungot lecseréltem egy deltára,de a gyári is tökéletesen megteszi,szóval (ez is)felesleges pénzkidobás volt A rugó meg a gyárival megegyező erősségű piros volt benne,de aztán visszaraktam a gyárit,mert szerintem az erősebb.
oké értem!neked milyen variátorod van?
Állítható az előgyújtás csak meg kell mókolni az alaplap lefogató furatait!(2-3fok plussz csodákat művel induláskor)
Kinter te hány fokos előgyujtást adsz a karbis átalakításnál?
2mm-es alátét az nagyon sok(ha a külsőtárcsa mögött van),perszehogy nem megy ki a szíjad!Úgy rakd fel a külsőtárcsát,hogy a hátsótárcsát széthúzod és közé húzod a szíjjat.
vagy túl sokáig nyomta az N2O gombját
Kiégett!BR8HS NGK gyertya van benne.A fúvókát holnap megnézem milyen van benne.
Esetleg túl sok nitrometánt tettem hozzá .
már láttam ilyet de akkor kapott egy kis hidegindítót a motor!
F.B.S. is jó lehet. Faterék régen azzal javították az IFA tömítetlenségeit. Még a légcsöveket is, szóval nyomásálló is.
"De mi lesz ha ugyanezt megteheti egy 125össel? Gondolj már bele. Elszállhat az első kanyarban és ezzel mindenkit csak veszélyeztet."

De hisz te magad mondtad, hogy egy SR is megy 80-at. Akkor miről beszélünk? Ugyanúgy elszállhat. Egy 125-ös (4 ütemű) végsebességben 10-15-el tud többet adni, ami nem sok, de pont elég arra, hogy főúton is lehessen használni, valamint érezhetően jobban gyorsul és hamarabb éri el a végsebességet. Sokkal kisebb veszély lenne egy kicsit nagyobbal közlekedni, mint egy kicsivel. Az meg azért hülyeség, hogy B mellé pár óra motoros vezetés, mert a kis szőke plázacica jogosan lenne felháborodva, hogy neki miért kell motorozni, mikor ő életében még csak biciklin sem ült? Hidd el aki eddig akart motorozni az már megtette ilyen olyan módon. Ez a szabály után sem lenne több motoros robogós az utcán, max nem kellene kerülgetni a sok kínai 4 ütemű 50-es vackot, mert inkább 125-ös kínaiakat vennének ami azért már jobban halad.

Picidriver:

Hagyjuk már ezt a hülyeséget, hogy itt sok az idióta. Szerinted a hülyegyerek aki jaszkarizik az nem teszi rá most is a 70-es hengert, vagy nem vesz 125-ös SR-t, 180-as Runnert rendszám nélkül? Semmi nem változna, csak akik eddig rendszám nélkül jártak azok ha lerendszámozzák hivatalosan is járhatnának.

Ja és a magyar közlekedés is javulófélben van. Egyre többen figyelnek a motorosokra és én is tapasztalom, hogy nagyon sokan próbálnak elengedni lámpánál is ha látja, hogy nem férek.
oké értem köszi az infót!A görgők újak,van egy hézagoló kb 2mm-es,az nem baj ha mikor felrakom a külső tárcsát összenyomja a szíjat?
Jah, a másik. Én igenis akarok 125-ös motort vezteni B-s jogsival! Mégpedig egy Aprilia Leonardo-t. Akkoris-akkoris.
Vagy az is lehet hogy túl van "spanolva" a turbó.
nekem is a kisfuvóka a tippem
Ez kiégett vagy kilyukadt? Ha kilyukadt, akkor hosszúmenetes, esetleg Y-os(kitolt hegyű) gyertya okozta. Ha kiolvadt, akkor túl nagy előgyújtás, vagy benzinszegény keverék okozta. Mivel a robogókon általában nem állítható az előgyújtás, én a szegény keverékre szavazok.
Olajpumpád biztos működik?A dugó oldala nem ezt mutatja4
Lehet még túl nagy előgyujtás is a felelős a dugó lyukadásáért(nézd meg nem nyírta-e el az éket)
A kompresszor csőbe mindig is lesz fehér trutyi, a sűrítésből adódóan. Ha el akarod kerülni, akkor tegyél be egy kompresszorokhoz használt "vízlecsapatót".
nagyon szépen köszönöm :)
A di-tech gyári szíja 18,4*782
http://www.easyparts.nl/showar...
A malo special:18,5*785 a kevlár:18,5*780.
A 17,4 szélesség elég karcsú,megérdemelne egy cserét.
Ha van hézagoló alátét vario külsőtárcsa és a csap között azt vedd ki akkor kimegy a szíj teljesen(18,5-ös szíjjal)
Görgőid nem kopottak,mert az is befolyásolja a szíj kifutását.
Sziasztok.
Tudnátok véleményezni a képet,hogy mitől járhatott így szerencsétlen dugattyú!
Rossz benzin,rossz hőértékű gyertya,elégtelen hűtés,vagy egyszerűen csak állat vagyok és full gázt húzok?Mol dynamic moto 2T szintetikus olajat használok,és a különolajzás mellet 1 kupaknyit is teszek 1 teli tankhoz.
Én is szivesen vezetném B-s jogsival a nagyobb mocit,de inkább nemmel szavazok.Más európai országokban van az eberekbe kultúra,mig otthon a sok fiatal csak jaszkarizna vele és....bumm,mert ő menő akart lenni.pár generáció mulva otthon is lehet majd....Itt németországba a quadot is közlekedésre használják,láttunk már pályán is:)
Szevasztok.
Keresek 2002-es Di-Tech-hez hátsó sárvédő nyúlványt,és első lámpabúrát.A lámpa jó,de a búra el van repedve. Ha valakinek van megbeszélhetnénk.
küldtem mailt a címemmel
Az nagyon jó volna, kösz!
sziasztok
sr 95höz lenne pár eladó alkatrészem akit érdekelne
idomok blokk végáttétellel meg tartályok hűtőrendszer stb
kérdezz hátha van amit keresel
mail vagy msn
cagivaimi@freemail.hu
megpróbálom holnap de nem ígérem melóznom kel!