Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló Kinter!a 7en írtam a motoromról(ditech 2002)nem indul be még mindig pedig kipróbáltam mindent,és mégsem akarja az igazságot!esetleg megtudnád adni,h hol vagy megtalálható mrt akkor inkább megbeszélnénk egy időpontott,nincs sok időm a motorra!Én a karbira gyanakszok,h kicsi az neki mrt 12,5 van benne és sztem 20as lenne a jó!nyáron még a hűtő is hamar felforrt annak nem hőgomba a baja,v valami ilyesmi,aztán meg beszart az vissza jelző óra is?!tele vagyok bajokkal !
köszönöm az eredményt megosztom!
Hol van ez a vizes trutyi?
A 270 ohm-al középre kell beállnia a mutatónak. Ha maga a hőmérő műszer rossz belül(tekercselés,stb), az nem javítható....
Ha majd szét szeded az órát, akkor látni fogsz 3 db csavart ami a hőmérő órát fogatja a vezető fóliához. Ezeket szedd ki (egyenként), és alaposan tisztítsd meg a korróziótól. Ezek kb 4 cm hosszú csavarok, alátéttel. Nekem az alátét, és a csavar között volt a kontakthiba. Esetleg ha van egy kis réz vezető(!) pasztád, akkor egy icipicit lehet kenni a csavar és az alátétje közé. De máshová ne menjen! Ez megóvja a további korróziótól, és javítja az áramvezetést is. A vezető fóliát pedig óvatosan kapargasd fényesre, és így rakd vissza a csavarokat.
helo.szerinted miért van ez a vizes trutyi nekem most lett felujjitva a kompreszor nyomás meg van és durrog a mocim szerintem ez a cucc miatt most el viszem a hengert megsikioltatni mert a viz szerintem valahol ott juthat be de amuny ha van ötlet szolj koszi
akkor lepróbálom elenálással 270 el ha az óra jó akkor hőgomba ha az óra nem mozdul meg akkor ott lesz v.mi? amúgy eleinte picit remegett a mutató ha nem jó ,it lehet vele csinálni?
Óóó dehogynem:) Több mindent láttál már, mint itt mi sokan:)
Igen, úgy emlékszem az egyik szálon 5V-nak kell lennie. A másik jön vissza az ECU-ba, és az ECU-ból megy az órába. Csak a gond ott van hogy ez az érték semmit sem mond. Nem ezt kell megmérned....
multiméterrel a vezetékben a hőgomba felé 5 voltot mutatott
Mester? Ohh, ohh. Dehogyis.
Hát.... Ha ez így "lefagyogat", én biztosan nem indulnék el vele hosszabb útra, max a sarki boltba. Ettől függetlenül én reset-elném....
A vezetéket egyértelmű hogy ki tudod próbálni multiméterrel, akár ellenállás, akár diódamérő állásban. A gombát is ki tudod mérni, de ahhoz ismerned kell az ellenállás értékeit. Ezt többféle hőmérsékleten kell megmérni.
Nem sokat kell visszaolvasnod és megtalálod. kinter mester ma linkelte be egy pdf-ben van.
Még egyetlen gondolat mára a problémás motorról. Érdekes de anélkül hogy ahogy leírtad lereszeteltem volna az ecu-t, megszűntek a hibakódok. Nem pislog most egyet sem. Lehet hogy ahogy mondtad"lefagyott"?
multiméterrel is le lehet próbálni? ha igen hogyan?
vezetéket, vagy a gombát?
Hát ez engem is érdekelne.Elvileg külön nincs,legalábbis eddig nem hallottam hogy lenne...
Ja és a legjobb(a polini szerint ) a polini for race II kipuffja lenne,de használtan lehetetlen kapni,újonnan meg picit drága
és nyomásszabályzót honnan lehet szerványolni? külön kell rendelni?
Nem jár hozzá nyomásszabályzó.Ha kompletten veszel újat ,akkor sem.leo vince zx,reverse.
valaki tud adni nekem egy linket vagy valamit ahol meg találom a hiba kód-okat .Hogy mi mit jelent ......
Sziasztok!
ujra itt! Sikerült életre keltenem a ditechemet. Benzinpumpa bajom volt, cserés lett.
Viszont érdeklődnék, nincs valakinek elfelkvőben polini 70es hengerhez való polini kupak, és tartozékai?
boltokban kérdeztem, nincs, legalábbis akivel beszéltem, ami van, abban nincs a nyomásszabályzó..
HEngerem, dugóm, gyűrűm van, hengerfej is.
diteches polini70-es hengerhez milyen kipuffot érdemes nézni szerintetek?
Köszi
Köszi majd szétnézek:)
270 ohm a szabványos, ezt biztosan fogsz kapni bármelyik híradástechnikai boltban. Ára 10-20 Ft. Egy címet tudok adni ahonnan lehet rendelni, de a postaköltség sok lesz. ~1500-1700 Ft.

http://www.hqelektronik.hu/inf...

Ezt inkább személyesen kellene beszerezned.