Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért jó lenne ha segítenél!Van egy 2002 es ditecem van rajta egy 70es malossi henger!edig a polininek az átalakítójával használtam de nem lehetett normálisan beállítani!Most szereztem rá egy malossi ecu-t ami ugyan olyan mint az eredeti,és most az van hogy egyfolytában világít a control lámpa!
Sajnos műszer nélkül bizony egy injektoros motornál csak a találgatás marad...
Ha meg esetleg az adatlapod is ki volna töltve, lehet hogy tudnánk pontosan milyen motoról van szó. Ha esetleg bunkó a stílusom, akkor sorry Mindenkitől, de mára kicsit sok jutott.....
Nos, ha a visszajelző lámpa nem alszik el, az hibát jelez. Gondolom ez egyértelmű. Ha nem vagy biztos benne hogy az olajpumpa működik, akkor egy métert se menj a motorral, de még csak ne is járasd. Gondolom ez szintén egyértelmű. Az hogy az előző gazdi azt mondja hogy neki így működött, azt meg nem hidd el. Ő már eladta (Neked), gondolom nagyívben lesza.....ja hogyha megáll alattad.....
értem!Az én gondom egy kicsit komolyabb!
Mert azt hittem (én naív) hogy csak komoly dolgokkal fognak megkeresni, nem olyanokkal hogy szorulása van a macskámnak és mit adjak neki.....
am meg minek adod meg az elérhetőségeidet ha nem akarod hogy zaklassanak!
szia kinter!Én is ma írtam neked,de csak azért fordultam hozzád mert másnak gőze sincs a ditecről!Mindenki csak találgat!
Én megoldottam.Nincs MSN-em se iwiw se ilyen más faszság.
Igen, én is így gondolom. Főleg az volt a gond hogy olyan alapvető kérdések jöttek, hogy milyen benzint tankoljon az SR-be, meg hogy mit csináljon a lemerült akkuval, stb... Szerintem aki ezekre nem jön rá maga, az közelébe se menjen a motornak. Ha mégsem jön rá magától, akkor ide a fórumba be lehet írni, biztos lesz olyan türelmes ember aki válaszol rá (ezredjére is). Nálam elfogyott a cérna. Főleg hogy hazaérek 4-után, és alig kapcsolom be a gépet, már 6-8 MSN villog a tálcán. Azért ezt ne.....
Szerintem jól teszed. Én egyébként sem látom értelmét az msn-ezésnek főleg ilyen témában. Egyszerűen fel kell tenni a kérdést itt és még maradandó, mindenki által visszaolvasható is marad. Persze ha valaki barátkozni esetleg találkozót akar akkor azt beszéljék meg ott, de szakmai dolgokat bátran lehet itt.
Üdv Néktek! Azért írok, mert most untam meg hogy boldog-boldogtalan mindenféle apró-cseprő dologgal engem zaklat MSN-en. Ráadásul az alap dolog ugye az lenne hogy mielőtt valakitől kérdezünk valamit, előtte be kellene legalább mutatkozni, vagy legalábbis egy "Szia" jólesne. Nos, ezek mind sorra elmaradtak, azonban a kérdések egyre csak záporoztak. Az is lehet hogy én vagyok már „elavult”, de úgy gondolom hogy egy bemutatkozás vagy egy köszönés még a mai világban is fontos (számomra). Jelenleg 85 ismerősöm van MSN-en, ám ebből 55(!) nem tudom kicsoda, csak azt hogy a motoros témával kapcsolatos. Gyakran látogatom a fórumot, és próbálok is válaszolni a kérdésekre, amennyiben van időm rá (mostanában nincs sok). A mai napon törlöm az elérhetőségemet, ezentúl ne írjatok se az MSN-re, se e-mail-re, mert a fórum azért van hogy ott tárgyaljuk ki a dolgokat. Továbbá törlöm és tiltom az eddig motoros témában felvett „ismerőseimet” is. Sorry…
Akkor tedd vissza és a másik oldalról indítsd a támadást.A dekni felől
Sziasztok!

Kérnék egy kis segítséget! A bendix-et szeretném kiszerelni a 2003-as morini blokkos ditech-ből. Mit kell ehhez bontanom, szétkapnom, csavaroznom? Az önindítót két inbusz fejű csavar fogja jobb oldalról, azt már levettem.

Köszi előre is.
Zoli
Ezt a kis "apróságot" elfelejtetted az elején...megint az jött le ,hogy szar a ditech,te meg szívsz vele.Aztán kiderül,hogy U-571et játszottál szerencsétlen robesszel
Az lenne a legjobb ha elvinnéd Nagykátára,vagy HS-hoz ,mert így nincs az az ember látatlanban aki megmondja,hogy hol okoz a víz kontakthibát,vagy esetleg zárlatot,vagy mit vágott gallyra...
injektor gyergya kompresszor ecu fojtoszelep benzinpumpa feszabályzo trafo nyomások leprobálva azok jo!én még a gyujto tekercsre gyanakszom hátha az lehet a bünös és azért nem megy mert 1000-re akar beindulni és prüszköl durrog. anyi van hogy egyszer beázott elég rendesen mélyebb volt a tocsa mint gondoltam ha tudsz valamit erre akor szolj elöre is köszi
Hö?
Zolikám, ne hazudj!
Első körben gyertyacsere ha nem megy hőgomba,kompresszorellenőrzés majd az inyektorfej és egyebek átnézése.
Én vak tyúk is talál szemet alapon egy champion RG6yca gyertya és 15 fok alatt nem megyünk kombóval éltem túl.
Vagy apromotorhoz elvitel segíthet.
Gugliban keress rá a nevére.
hello Zoli32! van egy olyan problémám h aprillia sr50 ditechem van de rossz már 2honapja szivok vele volt szerelönél elvérzett rajta már mindendt kicseréltem de nem jo!a panasz:prüszköl durrog a kipufogi fele szerinted ismerösöm azt mondta te biztos tudsz segiteni.elöre is köszi.Ármin.

Láttam olyat ki akart esni a blokk a vázból úgy ugrált.
És annyira nem vagyok öreg.Meg autósmozit sem találok minden sarkon a megforduláshoz.
Igazából evvel a kis suzukival igen jól elvagyok.
Tényleg olyan mindenes mint egy svájcibicska.
Kiváló mindennapos dugóhúzó,túrára is nagyonottvan nem is kell több egyenlőre és élvezetes a kanyargás is.Már az én szintemen mert nem vagyok egy hudegyors laponfordulós állat.
Úgyhogy csak ajánlani tudom mert jóóóóóó.
Azért egy nagyrobogóval is ellennék ám! Én sem vagyok már fiatal. Írhatnám azt is, hogy FE501E 39. Bár, mindenki annyi éves, amennyinek érzi magát. Nem igaz? A hétvégén voltunk csapatni egyet az erdőben. Raktam fel új gumit hátulra, olyan hasított, hogy nem igaz. Nagyot fogott, pedig kicsit nyálkás volt a talaj.
Vagy egy láblógatós chopper? Egy Harley Davidson Sportster- t bevállalnék. Mindegy, csak V2-es legyen!
A LED-ek akkuról mennek, és a kábele a kürtkapcsolóra van forrasztva, így gyújtás ráadáskor egyből világít, és nem gátolja a rendes világítást.

Akkor van ötletetek rá, hogy hogyan lehet megvalósítani hogy csak a LED világítson? Viszont mellette szeretném megtartani legalább a tompított fényt.
Úgy szedtem szét hogy vékony csavarhúzóval meglazítottam és kikapartam a ragasztást. Nem volt könnyű, de megérte.