Mit hogyé? Mennyibe kerülnek? Hát a rendszámos azért húzós. Olyan 600-nál kezdődnek az 9 éves példányok. Ha már túrázásra adnám a fejemet, akkor csak és kizárólag V2-es hasalóst vennék. Imádom a hangjukat. Az a mély bariton......
Ha a lámpáid a világítás tekercsről mennek, akkor nem célszerű lehúzni őket csak úgy, mert a feszültség felugorhat az égbe, esetleg tönkretéve a fesszabályót is. Ilyen esetben általában a lámpák kikapcsolt állapotában egy terhelőellenállás zárja a kört. Ha az akkuról megy a világításod, akkor elvileg nem okoz gondot ha lehúzod, bár a kapcsolási rajz nincs előttem. A LED-eket hogyan táplálod? Ugye áramgenerátorral? Védődiódát raktál a körbe? Ha nem, akkor nem lesz hosszú életű a dolog....
Oda viszont nem való egy nehéz motor. Akkor inkább már XR600R. Nekem volt. Olyan nyomatéka volt, hogy majd leestem róla. Ilyen lájtos terepre, meg durvábbra is jó. A futóműve is jó erre a célra. Kellően puha, nem olyan, mint a Husabergé. Talán 1998-ig gyártották. És igénytelen, mint állat. Igaz, hogy a himbákkal voltak bajok, meg vezérműtengely csapágyat sem kapsz, csak gyárit, mert idióta méret. A gyújtás alapról már nem is beszélve.
Mivel a lámpák sikaflexel vannak összerakva csak feszegetéssel és melegítéssel jön szét és utána még irtó nehéz megszabadulni a ragasztó mardványaitól nagyon nehéz szétszedni.
És a feszítésnél sanszos hogy törik és kuka az egész.
Még télről annyi rémlik h van benne 2 csavar és utána mondják h még nem jön szét rá kell melegíteni vmit meg stb.. te hogy csináltad arra vagyok kiváncsi.
Akkor inkább úgy kérdezek: le lehet e húzni a távolsági világítás kábelét, egyéb károsodás nélkül? Mert ha így átkapcsolnák távolságira, akkor csak a led fog világítani. (mivel azt a gyújtásra raktam és az így folyamatosan megy)
Más más fesszel? 12v-s rendszerű az egész motor. Ha más feszültséget kapna kicsapná az izzót. (pl ha a feszültségszabályzó tönkre megy). Az erősebb izzó, csak nagyobb teljesítményű, így nagyobb az áramerősség is.
Tegnap végre elkészült kemény 5 órás munka után a beépített ledsor a mociba. Meg kellett érte szendvedni, de nagyon jó lett.
Mivel még nem teljes a buli, annyit kérdeznék még, hogy a tompított világítást hogyan célszerű kikapcsolni és áttenni a távolsági helyére (a kapcsolón), hogy ne legyen gond, mivel az még most is megy. Egyszerűen húzzam le a kábelt a lámpatestről? Fel lehet cserélni a két kábelt?
(Úgy szeretném, hogy a kapcsoló alapállapotában csak a led világítson, tehát a tompítottról lehúzom a kábelt. Ha a kapcsolót a távolságira kapcsolom át, akkor a tompított világítson. Ekkor ugyebár a távolsági kábelét ki kell húzni, és áttenni a tompítottra.)
Egyszerű művelet, csak nem akarom elcseszni, hátha a két izzó más-más fesszel megy. Aki tudja a választ, annak köszi előre is.
Ha csak rövid menet terepen akkor kisebb endúró a 600 körüliek nehezek terepre.
400-as DRZ lenne jobb.
Bár én terpre nem megyek arra itt vannak a közútjaink.
Viszont a Labancok hegyi útjait látni kell hogy beleszeress.
Utána itthon nemigen akarsz menni.
Én máris indulnék.
Családit is meg lehet úgy oldani hogy a kecske is jóllakjon...........
Mondjuk nekem nem ilyen túrák játszanak. Ki a környező települések elhagyott útjaik, töltés, ártér, ilyesmi. Nekem ha nagy kirándulás van akkor család. A robi nem bírja a rossz utakat és a leggyengébb terepet sem. Városban viszont megtartanám.
Ja és a sebesség az nem az eszméletlen überbrutál 250+ hanem ha elfogadható 130-140 pályán.100-120 normális túracél Horvát part,Ausztria,Szlovákia van terítéken egy ilyen régivágású cuccal elnyúlik 10-12 órára a 8-9 óra helyett két személy+ minimális pakkal főleg.
Mindenképp 2 vagy több henger.
Régi egyhengeres nagyenduro csak szopás.
No fék, NO power,No sebesség.Megbízhatóság is a koruk miatt kérdéses és az egyhenger szétráz rendesen meg 40 k alatt felújítás amit már elértek rég.
Jobb túrázni a burgonya is.
Legalábbis a tapasztalataim szerint.
Gondolkodok rajta. Mindig piszkál a gondolat, hogy kellene mellé valami váltós. Eddig a tdm-ért sírtam, most rájöttem, hogy ettől sokkal endúrósabb kell. Honda nx 650-es dominatorokat nézem. 350k körül már majdnem kapsz elfogadható állapotút. Még nem tudom ,hogy lesz-e. Nem akarok gyorsan menni, de nyomaték kellene kellene.
Még annyi, hogy aki ezt írta az nagyon nincs tisztában a dolgokkal vagy egy 0 lemaradt az 500 mögül. Egy benzines motor neked soha az életben nem fog 500-at pötyögni (nem hogy elindulni). Az egy dízel alapjáratnak megfelel, de egy egyhengeres kétütemű benzinesnek édes kevés.
Hasalóst soha.Vén vagyok és hülye.Inkább küzdök a széllel.
V2 nem rossz túrára.
De 2 év és beválalok egy sorhármast.