Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaaaa.Hogy nem neked van eladó.
Hasalóst soha.Vén vagyok és hülye.Inkább küzdök a széllel.
V2 nem rossz túrára.
De 2 év és beválalok egy sorhármast.
Mit hogyé? Mennyibe kerülnek? Hát a rendszámos azért húzós. Olyan 600-nál kezdődnek az 9 éves példányok. Ha már túrázásra adnám a fejemet, akkor csak és kizárólag V2-es hasalóst vennék. Imádom a hangjukat. Az a mély bariton......
Ha a lámpáid a világítás tekercsről mennek, akkor nem célszerű lehúzni őket csak úgy, mert a feszültség felugorhat az égbe, esetleg tönkretéve a fesszabályót is. Ilyen esetben általában a lámpák kikapcsolt állapotában egy terhelőellenállás zárja a kört. Ha az akkuról megy a világításod, akkor elvileg nem okoz gondot ha lehúzod, bár a kapcsolási rajz nincs előttem. A LED-eket hogyan táplálod? Ugye áramgenerátorral? Védődiódát raktál a körbe? Ha nem, akkor nem lesz hosszú életű a dolog....
Hogyé?
Csak érdeklődök.
625 ccm
Oda viszont nem való egy nehéz motor. Akkor inkább már XR600R. Nekem volt. Olyan nyomatéka volt, hogy majd leestem róla. Ilyen lájtos terepre, meg durvábbra is jó. A futóműve is jó erre a célra. Kellően puha, nem olyan, mint a Husabergé. Talán 1998-ig gyártották. És igénytelen, mint állat. Igaz, hogy a himbákkal voltak bajok, meg vezérműtengely csapágyat sem kapsz, csak gyárit, mert idióta méret. A gyújtás alapról már nem is beszélve.

Üdv!
690-es?
Egy KTM Duke? Igazán pöpec járgány!
Mivel a lámpák sikaflexel vannak összerakva csak feszegetéssel és melegítéssel jön szét és utána még irtó nehéz megszabadulni a ragasztó mardványaitól nagyon nehéz szétszedni.
És a feszítésnél sanszos hogy törik és kuka az egész.
Még télről annyi rémlik h van benne 2 csavar és utána mondják h még nem jön szét rá kell melegíteni vmit meg stb.. te hogy csináltad arra vagyok kiváncsi.
Hogyan? Nehezen. Jól össze van rakva.
vagyis tudtad bocsi
Figyi már hogy tudtam lámpát szétszedni?
Akkor inkább úgy kérdezek: le lehet e húzni a távolsági világítás kábelét, egyéb károsodás nélkül? Mert ha így átkapcsolnák távolságira, akkor csak a led fog világítani. (mivel azt a gyújtásra raktam és az így folyamatosan megy)
Más más fesszel? 12v-s rendszerű az egész motor. Ha más feszültséget kapna kicsapná az izzót. (pl ha a feszültségszabályzó tönkre megy). Az erősebb izzó, csak nagyobb teljesítményű, így nagyobb az áramerősség is.
Tegnap végre elkészült kemény 5 órás munka után a beépített ledsor a mociba. Meg kellett érte szendvedni, de nagyon jó lett.

Mivel még nem teljes a buli, annyit kérdeznék még, hogy a tompított világítást hogyan célszerű kikapcsolni és áttenni a távolsági helyére (a kapcsolón), hogy ne legyen gond, mivel az még most is megy. Egyszerűen húzzam le a kábelt a lámpatestről? Fel lehet cserélni a két kábelt?

(Úgy szeretném, hogy a kapcsoló alapállapotában csak a led világítson, tehát a tompítottról lehúzom a kábelt. Ha a kapcsolót a távolságira kapcsolom át, akkor a tompított világítson. Ekkor ugyebár a távolsági kábelét ki kell húzni, és áttenni a tompítottra.)

Egyszerű művelet, csak nem akarom elcseszni, hátha a két izzó más-más fesszel megy. Aki tudja a választ, annak köszi előre is.
Ha csak rövid menet terepen akkor kisebb endúró a 600 körüliek nehezek terepre.
400-as DRZ lenne jobb.
Bár én terpre nem megyek arra itt vannak a közútjaink.

Viszont a Labancok hegyi útjait látni kell hogy beleszeress.
Utána itthon nemigen akarsz menni.
Én máris indulnék.
Családit is meg lehet úgy oldani hogy a kecske is jóllakjon...........
Mondjuk nekem nem ilyen túrák játszanak. Ki a környező települések elhagyott útjaik, töltés, ártér, ilyesmi. Nekem ha nagy kirándulás van akkor család. A robi nem bírja a rossz utakat és a leggyengébb terepet sem. Városban viszont megtartanám.
Ja és a sebesség az nem az eszméletlen überbrutál 250+ hanem ha elfogadható 130-140 pályán.100-120 normális túracél Horvát part,Ausztria,Szlovákia van terítéken egy ilyen régivágású cuccal elnyúlik 10-12 órára a 8-9 óra helyett két személy+ minimális pakkal főleg.
Mindenképp 2 vagy több henger.
Régi egyhengeres nagyenduro csak szopás.
No fék, NO power,No sebesség.Megbízhatóság is a koruk miatt kérdéses és az egyhenger szétráz rendesen meg 40 k alatt felújítás amit már elértek rég.
Jobb túrázni a burgonya is.
Legalábbis a tapasztalataim szerint.
Gondolkodok rajta. Mindig piszkál a gondolat, hogy kellene mellé valami váltós. Eddig a tdm-ért sírtam, most rájöttem, hogy ettől sokkal endúrósabb kell. Honda nx 650-es dominatorokat nézem. 350k körül már majdnem kapsz elfogadható állapotút. Még nem tudom ,hogy lesz-e. Nem akarok gyorsan menni, de nyomaték kellene kellene.
Őőőőőő.Motmár szerezhetnél valami keskenyebbet is.
Ezért vettem 400-asat..

Mire befejeztem az sr tuningolását majdnem került annyiba mint a burgman, és nem egy kategória. Nem beszélve a tartósságról.
Köszi a válaszokat!
Én szeretném rendesen rendbe tenni a kis robogót!Am van jogsim feljebbvalókra is,de én robogni is szeretek egy kicsit gyorsabban
Még annyi, hogy aki ezt írta az nagyon nincs tisztában a dolgokkal vagy egy 0 lemaradt az 500 mögül. Egy benzines motor neked soha az életben nem fog 500-at pötyögni (nem hogy elindulni). Az egy dízel alapjáratnak megfelel, de egy egyhengeres kétütemű benzinesnek édes kevés.