Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Remélhetőleg működni fog.
Kinter!Nekem is baj van a hőgombával,honnan lehet szerválni 260ohm-os ellenálást?sima háztartásba lakom:)
Na elvoltam megsétáltatni a kutyust. Gondoltam próbálok még egyet. Most érdekes mód és adagolja az olajat. :) Egy probléma megoldva? Szerinted? A motort ettől függetlenül nem is próbáltam beindítani. Holnap kidobom belőle az olajat a tartályból nincs is benne túl sok és szerintem megéri ha biztosan nem esetleg az olaj is vizes.
Nem sok mikuni volt a kezemben, de biztosan jók azok is. Másképp nem gyártanák. A 19-es végülis nem nagy, csak felesleges. Azért mondtam hogy jó rá, mert kérdezted. A 17,5-ös elég neki, ezalatt már kevés.
Felesleges. Összerakáskor kell lepucolni mindent nitrohígítóval ha összefogdostad (variátor, stb).
be fújhatod.de annyit ér mint halotnak a csók!
oké!Más!A mikuni karbikat ismered?Van olyan jó mint a delortó?Csak azért kérdezem mert mikuni 17.5 jó a mostani szívcsonkhoz!És sztem ehez a sport hengerhez a 19-es delor meg nagy!
a szíjat csúszásgátlóval beszabad fújni?
Árat nem mondok, mert szeretnék semleges lenni.
nem tom mennyit ér kérdez meg egy bontót vagy kintert!De ez tuti biztos hogy működik én csak azért cseréltem ki mert vettem rá egy malossi ecu-t!A bontóbol meg ha veszel vagy jó vagy nem eladnak azok minden szart nem érdekli őket csak hogy jól levegyenek,jártam már így én is!ez meg amugy is nagyon kényes cucc!
Ezt nem tudhatom, de olyan előfordult már hogy csak simán "lefagyott" az ECU. Egy próbát megér. Így legalább ha valami hiba még mindig fennáll, akkor azt újra ki tudod majd villogtatni, és a régiek nem zavarnak be.
Onnan nem fogsz hozzáférni.
És esetleg ettől ez az olajozási problémám is megoldódna szerinted? Lehet hogy helyreáll az ecu ban fellépő zavar? (azért kérdezek Tőled mert Te értesz hozzá én viszont nem )
az jó, mert az aksi felől támadok:D köszi
És ráadásul 2 kábeles. Akkor ott nem működik a vezeték testelése. Ott úgy tudod kipróbálni az órát, hogy lehúzod a gombáról a vezetéket, és egy kb 260 ohm-os ellenállást dugsz a gomba helyére. Ekkor az óra kb középre áll be. (Már ha működik....)
2002-es ditech? Akkor az morini nem? Akkor márpedig a hengerfej oldalán van a hőgomba (érzékelő).
Ha jól emlékszem akkor:
1. teljes gázt húzol neki, gyújtás nélkül
2. húzod a gázt, és közben ráadod a gyújtást
3. elkezdi villogni a hibákat, ekkor elengeded a gázkart
4. hagyod a hibakódokat lefutni egymás után 4-szer
Ezzel elvileg törlöd az összes hibakódot, és resetelődik az ECU.
Ha sok hibakód van, akkor egy darabig eltarthat a dolog.
vízhűtése, de hol ban a hőgomba vagy jeladó?
igen ezt már leszedtem és itt ami található fordító program le fordítottam vele. angolból- (is )0 a vagyok.
Léghűtésű?
Ha csak egy szálas a vízhőmérőd, akkor húzd le a kábelt a hőgombáról, és érintsd hozzá a blokkhoz egy pillanatra. A mutatónak ki kell lendülnie. Ha nem teszi, akkor kábel vagy órahiba.
sr 50 ditech 2002-es
Nem. Nem tudom hogy kell. :( Elmondod ha nem titok?
Milyen motor ez?
a vízhőfok jelzőm nem jó, a hőgomba a hűtő szélén van bal oldalon és egy rózsaszín vezeték megy rá, mert szétszedtem de nem lettem okosabb?!