Na elvoltam megsétáltatni a kutyust. Gondoltam próbálok még egyet. Most érdekes mód és adagolja az olajat. :) Egy probléma megoldva? Szerinted? A motort ettől függetlenül nem is próbáltam beindítani. Holnap kidobom belőle az olajat a tartályból nincs is benne túl sok és szerintem megéri ha biztosan nem esetleg az olaj is vizes.
Nem sok mikuni volt a kezemben, de biztosan jók azok is. Másképp nem gyártanák. A 19-es végülis nem nagy, csak felesleges. Azért mondtam hogy jó rá, mert kérdezted. A 17,5-ös elég neki, ezalatt már kevés.
oké!Más!A mikuni karbikat ismered?Van olyan jó mint a delortó?Csak azért kérdezem mert mikuni 17.5 jó a mostani szívcsonkhoz!És sztem ehez a sport hengerhez a 19-es delor meg nagy!
nem tom mennyit ér kérdez meg egy bontót vagy kintert!De ez tuti biztos hogy működik én csak azért cseréltem ki mert vettem rá egy malossi ecu-t!A bontóbol meg ha veszel vagy jó vagy nem eladnak azok minden szart nem érdekli őket csak hogy jól levegyenek,jártam már így én is!ez meg amugy is nagyon kényes cucc!
Ezt nem tudhatom, de olyan előfordult már hogy csak simán "lefagyott" az ECU. Egy próbát megér. Így legalább ha valami hiba még mindig fennáll, akkor azt újra ki tudod majd villogtatni, és a régiek nem zavarnak be.
És esetleg ettől ez az olajozási problémám is megoldódna szerinted? Lehet hogy helyreáll az ecu ban fellépő zavar? (azért kérdezek Tőled mert Te értesz hozzá én viszont nem )
És ráadásul 2 kábeles. Akkor ott nem működik a vezeték testelése. Ott úgy tudod kipróbálni az órát, hogy lehúzod a gombáról a vezetéket, és egy kb 260 ohm-os ellenállást dugsz a gomba helyére. Ekkor az óra kb középre áll be. (Már ha működik....)
Ha jól emlékszem akkor:
1. teljes gázt húzol neki, gyújtás nélkül
2. húzod a gázt, és közben ráadod a gyújtást
3. elkezdi villogni a hibákat, ekkor elengeded a gázkart
4. hagyod a hibakódokat lefutni egymás után 4-szer
Ezzel elvileg törlöd az összes hibakódot, és resetelődik az ECU.
Ha sok hibakód van, akkor egy darabig eltarthat a dolog.
Ha csak egy szálas a vízhőmérőd, akkor húzd le a kábelt a hőgombáról, és érintsd hozzá a blokkhoz egy pillanatra. A mutatónak ki kell lendülnie. Ha nem teszi, akkor kábel vagy órahiba.
1. teljes gázt húzol neki, gyújtás nélkül
2. húzod a gázt, és közben ráadod a gyújtást
3. elkezdi villogni a hibákat, ekkor elengeded a gázkart
4. hagyod a hibakódokat lefutni egymás után 4-szer
Ezzel elvileg törlöd az összes hibakódot, és resetelődik az ECU.
Ha sok hibakód van, akkor egy darabig eltarthat a dolog.