Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem.Akkor próbálj ki egy Leo-t,vagy ne adj isten egy Yasuni-t...És a Polini,Malossi kipufogókról még nem is beszéltem.
debreceni imós telefonszámot tudok adni szerintem egyről beszélünk!0036209255645
Mért is? Nem tudom karbison hogy működik de injektoroson 50es rá lett rakva és sokkal jobb lett. És most 70esen is tökéletes.
Hali szép napot mindenkinek!Érdeklődnék hátha valakinek meg lenne egy telefonszám még régebben látam a képesmotoron az alkatrész hirdetésben egy olyan hirdetést ,le volt fotozva egy factori műszerfal egy ecu meg egy kulcs és az volt hirdetés szövege hogy megoldás mindenre ecu programozás és imo tanitás javítás stb arra emlékszem hogy Debrecenben volt ez az isten tud róla valaki valamit?üdv Petya
Ezt ugye csak viccnek szántad?
Persze jobb, lesz valamennyivel, de gondolkodj el azon is, hogy megér-e 20-30 ezer Ft-ot neked az, hogy kicsivel jobban menjen, mint a gyári? Ha van rá pénzed tedd azt amit akarsz/jónak látsz. Ha nincs vagy nem szívesen költöd el akkor inkább hagyd úgy és motorozd el a variátor/kipuff árát (én spec inkább ezt teszem).
Vki valamit a variátorrol akkor?
A reverse az az 50es gyárihoz nem sok?Mert azt irták rá a motoros boltoknál hogy 70es sprotra inkább.
És ha kipuf helyett lecserélem a variátort mondjuka pollini 9 görgős változatára?Az ha be van hangolva a hozzá adott készletekkel akkor az adhat vmi jobb futást?
Giannelli Reverse sztem 50/70 re legjobb puff.
hát ott van a leo vince tt,allítólag az jó a gyári 50-esre,vagy a zx,ha esetleg akarnád 70-esre majd később..
gianelliről nem nagyon tudok mit mondani..
És mit ajánlanál?Giannelli vagy leo?De abból is melyik a jó az 50eshez
Nem igazán értek hozzá
valamennyit dob,de ahhoz jól be kell hangolni a gépet
Hello Srácok!

Van egy Sr R -em és ha vennék rá egy kipufogót a gyári gépre akkor megérné szerintetek?Szoval dobna rajta,hogy gyári? Ha igen mit ajánlanátok?
hűű bameg! kb ennyit mondok majd beülök a kocsiba Egyébként meg nem tényleg nincs hideg annyira, csak most hirtelen rosszul esik, mert nem fokozatosan jött, ha már hozzászokok akkor a mínusz 1-2-3-4-5 fokos száraz hidegben is motorozom amíg nincs az út lefagyva. Ha már szemerkél valami akkor inkább ülök kocsiba. Azzal szeretek csúszkálni, de motorral nem szeretnék
Ha ez hideg,mit mondasz novemberben?
Hideg? Dehogy:) Mostanában pulóver, kabát meg téli kesztyű alapfelszereltség. Valamit még lábra kellene kitalálni amit könnyű levenni és nem foglal sok helyet és teljesen boldog lennék. Egyébként meg most tankoltam valamelyik nap (kedden asszem) és ma néztem már 108 km-t mentem. Szóval pörög az óra. Ha így haladok még az idén meg lesz a 10 000 ezer. Már csak 800 km kell.
nekem is van a hátsóban még mindig egy csavar:D szögesgumi..ugyis itt a tél, karácsonyra kap egy uj hátsót addig nem hiszem h sokat mennék tökhidegvan:DD:D
Az teljesen normális,hogy hűvösebb,párás időben jobban megy.Ha ilyen "lyuk" van a motorodban,és elvileg a blokk jó állapotban van (tehát nem túl kopott a henger,stb.),akkor próbálkozz könnyebb görgőkkel a variátorba.
érdeklödnék h mitöl lehet az h esös idöben jobban húz a gép?tudom h általába ez igy van de nekem meleg idöben csak hideg motorral huz jol,meleg motorral alig akar gyorsulni olyan 30km/h-tol 55km/h-ig.elötte és utána jol huz
mit kéne cserélnem h jo legyen melegbe is?
Eladó Aprilia SR 50!
Link: http://racing-bazar.hu/motorke...
Ezt már két gumis is csinálta. Az egyik csak megpróbálta, mikor egy másik defekttel vittem oda. Azt mondta megnézi, mert nekik valami új légzáró technikájuk van hát nem jött be, ugyanúgy eresztett egy picit (1 hét alatt 0.3-at esik a nyomás), de szerencsére azért nem is kellett fizetni másodszor.
Nekem egyszer egy eszterga forgácsot kapott az első gumim, szépen megcsinálta gumis, gombával amit belülről rá is sütött kissé. A barátomnak meg most lett szálszakadásos a hátsó gumija, az acélszálak szakadtak el, szerencse hogy kiderült mielőtt nagyobb baj lett volna.
Jaja, mint mondtam nekem jó nagyon. Következő szerintem Metzeler lesz. Jövőre esedékes lecserélni úgyis ezeket. 4 évesek lesznek 10 000 km felett. A hátsó egyébként is enged szóval azt főleg. Nem tudják megcsinálni akkora lyuk van rajta így nagyon picit szivárog. Egyszer földúton kaptam egy rohadt nagy szeget vele. Még a felnit is megütötte belülről (szerencsére nem sok baja lett).
Hali srácok!

Ez a kompressziós dolog megoldódott. Egy alapvető probléma merült föl: kipufogó eltömődés.... Igaz, h előtte 2x is kiégettem, de valamiért nem tudott kipufogni. Rátettem egy másik kipufogót, pöcc-röff. Többet ésszel, mint ész nélkül. De tény, egyre jó volt ez a szétszedősdi, ellenőriztem a kopó alkatrészek állapotát, így variátor görgők és ékszíj csere lesz..:)