megoldás: egy kis hely a nappalidban, kinevezed Sr bemutató teremmé:D és akk nem lesz baj a hideggel:D bár..gondolom mennyire örülnének otthon, család gyerekek feleség már ha van
Ha elindulsz vele és közlekedsz akkor bemelegszik és nem csak hidegen ketyeg. Én arra mondtam, hogy nem tesz neki jót ha a téli leállítás után kéthetente beindítod pár percre. Azzal persze semmi gond nincs, hogy beindítod és elindulsz. Ilyenkor az akksit is van ideje visszatölteni, de ha csak járatod pár percet akkor mindegy ha be sem indítod.
Sziasztok Srácok!
Az eressemmel a következő probléma lenne.
kb 2 hónapja mentem gyaxira vele... menet közben egyszer csak elkezdett fulladozni. Ráhúztama szivatót a fulladás megszűnt. Utánna kb 2-3 km után megált.... vártam vele mert úgyvoltam hogy vagy dugulás vagy besült... amit lehetetlennek tartottam mert olajjal mindig televólt és csak a legjobbal.. :S ahogy "kihült" ment tovább. hazafele el akartam indítani már nem is tudtam beindítani szóval tréler.... (Y) Azóta kiderült hogy nissen besülve, a tankot kipucoltam a akrbival eggyütt és a gyertyát is megnéztem h ad-e szikrát. Minden oké. De valami mégsem jó vele mert elindítani eltudom bármikor, de ha eggy pici járatás után ráhúzom a gázt fulladozni kezd és megáll. Valami vélemény esetleg? Megköszönném ha tudnátok segíteni mert hülyétkapok h 2 hónapja csak áll és nemtudok menni...
Köszi előre is a segítséget
( ja és a légszűrőt is megnéztem)
Márpedig az enyém télen is közlekedni fog, ha tetszik neki, ha nem. Inkább a motort nyúzom arra hogy beérjek a 2km-re lévő munkahelyemre, mert befűteni az autó sem fog ennyi út alatt. Az más kérdés hogy az etanol hogy fog reagálni a hidegre. Van rá egy tippem. Csúnyán fogok káromkodni reggelente...
de szerintem ez nem injektoros igy lehet használni a berugókart és már nem is nyuzod az aksidat a hideg járatás nem tesz jót a motornak?szerintem télen nem rakják le az északi digok a motort a szömömmel láttam hogy biza hajtják ezek az ördögök a hidegbe is.meg még én is szoktam,elég nagy hoba mert a volán nem birt menni a havazás miatt de valahogy el kellett jutom meloba,nem osztom a véleményed ez ügyben.
Na várj egy kicsit. A kompresszió a dugattyú "fölött" van, sűrítésnél. Az elősűrítés meg a forgattyús házban van. 0 kompresszióval is beindul egy benzinmotor ez tény. De egy 2 ütemű elősűrítés nélkül soha. Hiába van 15 bar kompressziód, ha a főtengely szimmering sza.., akkor a 2 ütemű halott...
"És annak bírnia kell mert elvileg csak önindító van rajtuk." Ez nem jelenti azt hogy kötelező bírnia. Főleg egy használtabb önindítónak. Végülis 50-re csinálták. Az enyém is nyekereg a felső holtpont előtt (a növelt kompresszió miatt), de szerencsémre "átbillenti", és ez elég ahhoz hogy röffenjen elsőre.
Nos, sajnos egy gond megint visszafogott. Alig raktam össze az autót a lakatolás után, anyám kórházba került. Ma meg is műtötték, és naponta járok be Debrecenbe, ami tőlünk 60km-re van. Ez kicsit fárasztó így, meg egyenlőre el is ment a kedvem mindentől....
próbáld úgy indítani,hogy max gázt húzol és teljesen befogod a levegőszűrő gumicsonkját,vagy a szűrőnél azt a részt ahol a levegőt szívja,hogy arra mit reagál.
Láttam már olyan malagutit aminek ha megforgattad a főtengelyét kézzel, 3x körbeforgott hanem többször, szinte nulla kompresszió volt benne, de még úgy is indult rúgásra...
Javításra van nálam, de ilyen jelenséggel nem találkoztam még. De minden gyári volt a motoron, első bontás, 25000km-el, még a dugó is gyári. Csak azt csodálom h úgy állították le h semmi baja nem volt, állt pár évet és ennyi.... Akkor generál lesz.
Csak polini 70es henger ment bele elektronikához nem nyúltunk. De amúgy betudom indítani mert van rajta berúgókar csak idegesít hogy önindítóval nem megy.
Enyém ugyanez,mióta hetvenes.Szabadonfutó is lehet egy tipp,de lehet hogy simán sok már az önindítónak hogy hetvenes.Enyém is ritkán indítható önindítóval....
SR-rel lenne a probléma.
Az eressemmel a következő probléma lenne.
kb 2 hónapja mentem gyaxira vele... menet közben egyszer csak elkezdett fulladozni. Ráhúztama szivatót a fulladás megszűnt. Utánna kb 2-3 km után megált.... vártam vele mert úgyvoltam hogy vagy dugulás vagy besült... amit lehetetlennek tartottam mert olajjal mindig televólt és csak a legjobbal.. :S ahogy "kihült" ment tovább. hazafele el akartam indítani már nem is tudtam beindítani szóval tréler.... (Y) Azóta kiderült hogy nissen besülve, a tankot kipucoltam a akrbival eggyütt és a gyertyát is megnéztem h ad-e szikrát. Minden oké. De valami mégsem jó vele mert elindítani eltudom bármikor, de ha eggy pici járatás után ráhúzom a gázt fulladozni kezd és megáll. Valami vélemény esetleg? Megköszönném ha tudnátok segíteni mert hülyétkapok h 2 hónapja csak áll és nemtudok menni...
Köszi előre is a segítséget
( ja és a légszűrőt is megnéztem)
Budapesten nem szoktatok tartani egy kis motorozással egybekötött talit?