az, hogy nem indul , az korántsem biztos, hogy a gyertya miatt van.
Csak henger lett cserélve, vagy az elektronika is, vagy át lett írva az elektronika?
"Kompresszió nincs sok benne..." Ha ezt tudod akkor miért szenvedsz vele? Fel kell "fúratni" a hengert, ha meg már szét van szedve, akkor cserélj szimmeringeket is.
Akkor érdemes inkább szétborítani. Nem drágák relatíve az alkatrészek (dugattyú, hajtókar, csapágyak, stb.). Persze kérdés, hogy érdemes-e költeni rá? Mennyiért vetted?
A fagyálló nem csak azért szükséges, hogy télen fagyjon bele a blokkba a víz, hanem azért is, hogy megfelelő kenést biztosítson vízpumpa szimeringnek és hogy ne vízkövesedjen a rendszer.
Ha már erről van szó. Nemrég tudtam szerezni egy bendixet. De az istenért se akar beindulni önindítóval maximum ha megyek vele vagy5kmert megállok és rögtön indítózom ha áll vagy 15percet utána már nem indul csak rúgásra. (ditech) Most kicsit aksi is gyenge de ezelőtt se volt jó.
Cserébe nem használ az akksinak a hidegben indítgatás, főleg, hogy ideje sincs visszatölteni a felvett áramot és nem használ a motornak sem a hidegen járatás.
hello!
a velemenyetekre lennek kivancsi, hogy mijen sportkipufogot ajanlanatok egy 2000 es kiadasu teljesen gyari SR- re.
legyszi kulgyetek linket rola.
koszi.
Sanyi ha még ráadásul kb 2 hetente elindítód az nem baj mert a benzincsapnak jót tesz mert ami benn van membrán nem sértődik meg ha 2hetente kicsit tud mozogni. jártam már ugy hogy leragadt tavasszal mikor elő ástam a robit.meg a szimeringeknek is jót tesz főleg ami a vizpumpába van.
Én személy szerint ha találok egy olyan hétvégét amikor nem fagy, de tudom, hogy már hideg van és nem fogok motorozni akkor lemosom (tavaly pl nem volt ilyen hétvége vagy inkább még a mínuszokban is mentem vele, ezért inkább koszosan raktam le, mint hogy belefagyjon a víz), akksit kiveszem, hogy ne szívja a hideg és beteszem fűtött helyre, esetleg rámérek, hogy kell-e tölteni. Hűtőfolyadékból veszek ki egy kicsit és fateréknál a cégnél van fokoló így ott megmérem meddig fagyálló ha jó akkor nálam ennyi a téli elrakás. Olajat sosem néztem tél előtt meddig van a tartály viszont általában teli tankkal rakom le télire. A gumikat megnézem és 0.1-el többet fújok bele télen úgyis ereszt picit az állásban (jó én spec 0.3-al többet hátulra, mert az ereszt, de nem tudják megcsinálni).
Nálunk a garázsban annyi fok van, mint kint, mert csak faszerkezetes garázs és síkpalából van az oldala. Szóval inkább csak gépkocsitároló. Esetleg valami légáteresztő ponyva szerűséggel le lehet takarni, hogy ne szállja a por stb...
Fóliára azt szokták mondani, hogy az nem ok, mert nem szellőzik alatta és bepárásodik.
sziasztok valaki hozzáértőt szeretnék megkérdezni hogy télére mit kell csinálni a motorral vízhűtéses sr hogy kell eltárolni? lekell engedni olajat mindent?vagy hogy?
Olyan problémám lenne egy 94-es sr-el, hogy szívatóra és maximális gázadásra néha-néha elkapja a fordulatot a motor, de akkor is van kb 5-10 ütem és leáll, ha visszaengedem a gázt akkor hamarabb. Utána rugdosom, 1 max 2 ütem van. Hagyom egy kicsit, utána megint jól elkapja de megáll. Kompresszió nincs sok benne, hengert levettem, eléggé át volt égve a dugattyú az alsó gyűrű alatt, mondhatni korom fekete volt az egész dugattyú. Éveket állhatott, nem tudom mennyire volt meghajtva. Másik porlasztóval és több gyertyával is próbálkoztam, légszűrővel és anélkül is.
Érdemes-e ilyenkor még megnézni a szimeringeket, vagy fúrás nélkül nem úszom meg? Esetleg vkinek egyéb ötlete?
Megvettem a csapágyakat. SKF Explorer, kemény 1.800 Ft/db volt. A telószimering pedig 300 Ft/db volt. A csapágy már a frigóban van, holnap be is passzítom a helyére.
Persze rá akarják majd kenni arra (így megúszni az egészet), de ha megfenyegeti őket az ember akkor azért eltekintenek tőle (nem tud mást tenni), hiszen annak nincs köze hozzá. Viszont minden elektromos dologról ugrik a garancia.
Csak henger lett cserélve, vagy az elektronika is, vagy át lett írva az elektronika?