Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az, hogy nem indul , az korántsem biztos, hogy a gyertya miatt van.
Csak henger lett cserélve, vagy az elektronika is, vagy át lett írva az elektronika?
Szerintem nem az mert tekeri szépen csak mégse akar beindulni mindig amikor már ott van hogy indulna tovább pörgeti. amióta 70es azóta csinálja.
miért nem jó, az való bele.
Conair!
A gyári 50 es hengerbe milyen gyertya kell?
Easypartson azt írja hogy cpr8e...de az nem jó bele...
kinter úr, hogy állsz a LED-es lámpával? Rég érdeklődtem már felőle. Jutottál azóta valamire vele?
"Kompresszió nincs sok benne..." Ha ezt tudod akkor miért szenvedsz vele? Fel kell "fúratni" a hengert, ha meg már szét van szedve, akkor cserélj szimmeringeket is.
Akkor érdemes inkább szétborítani. Nem drágák relatíve az alkatrészek (dugattyú, hajtókar, csapágyak, stb.). Persze kérdés, hogy érdemes-e költeni rá? Mennyiért vetted?

Üdv!
A fagyálló nem csak azért szükséges, hogy télen fagyjon bele a blokkba a víz, hanem azért is, hogy megfelelő kenést biztosítson vízpumpa szimeringnek és hogy ne vízkövesedjen a rendszer.

Üdv!
lehet szorul az önindítód ,szedd szét és pucold ki...
Ha már erről van szó. Nemrég tudtam szerezni egy bendixet. De az istenért se akar beindulni önindítóval maximum ha megyek vele vagy5kmert megállok és rögtön indítózom ha áll vagy 15percet utána már nem indul csak rúgásra. (ditech) Most kicsit aksi is gyenge de ezelőtt se volt jó.
Cserébe nem használ az akksinak a hidegben indítgatás, főleg, hogy ideje sincs visszatölteni a felvett áramot és nem használ a motornak sem a hidegen járatás.
Szedd le az oldaldeknit,ott van alatta.a kuplungharanghoz képest jobbra és lenn.
Itt nézz körül.
hello!
a velemenyetekre lennek kivancsi, hogy mijen sportkipufogot ajanlanatok egy 2000 es kiadasu teljesen gyari SR- re.
legyszi kulgyetek linket rola.
koszi.
Sanyi ha még ráadásul kb 2 hetente elindítód az nem baj mert a benzincsapnak jót tesz mert ami benn van membrán nem sértődik meg ha 2hetente kicsit tud mozogni. jártam már ugy hogy leragadt tavasszal mikor elő ástam a robit.meg a szimeringeknek is jót tesz főleg ami a vizpumpába van.
hello

azt akarom kérdezni hogy a morini blokkos sr-nél(2003) hol kell lecserélni a hajtomű olajat,mert sehol nem találok meneti nyilást se leeresztő csavart
Én személy szerint ha találok egy olyan hétvégét amikor nem fagy, de tudom, hogy már hideg van és nem fogok motorozni akkor lemosom (tavaly pl nem volt ilyen hétvége vagy inkább még a mínuszokban is mentem vele, ezért inkább koszosan raktam le, mint hogy belefagyjon a víz), akksit kiveszem, hogy ne szívja a hideg és beteszem fűtött helyre, esetleg rámérek, hogy kell-e tölteni. Hűtőfolyadékból veszek ki egy kicsit és fateréknál a cégnél van fokoló így ott megmérem meddig fagyálló ha jó akkor nálam ennyi a téli elrakás. Olajat sosem néztem tél előtt meddig van a tartály viszont általában teli tankkal rakom le télire. A gumikat megnézem és 0.1-el többet fújok bele télen úgyis ereszt picit az állásban (jó én spec 0.3-al többet hátulra, mert az ereszt, de nem tudják megcsinálni).

Nálunk a garázsban annyi fok van, mint kint, mert csak faszerkezetes garázs és síkpalából van az oldala. Szóval inkább csak gépkocsitároló. Esetleg valami légáteresztő ponyva szerűséggel le lehet takarni, hogy ne szállja a por stb...
Fóliára azt szokták mondani, hogy az nem ok, mert nem szellőzik alatta és bepárásodik.
Semmi extra,de ha nem tudod fűtött,zárt helyen tárolni,akkor fagyálló legyen,esetleg dugózd le a kipufogót,hogy minél kevesebb pára jusson be.
sziasztok valaki hozzáértőt szeretnék megkérdezni hogy télére mit kell csinálni a motorral vízhűtéses sr hogy kell eltárolni? lekell engedni olajat mindent?vagy hogy?
Új gyári minarelli vizpumpafedelet keresek, persze vízpumpával együtt! Vagy boltot ahol tudnak segíteni! Köszi előre is! Sziasztoook!:)
Hali srácok!

Olyan problémám lenne egy 94-es sr-el, hogy szívatóra és maximális gázadásra néha-néha elkapja a fordulatot a motor, de akkor is van kb 5-10 ütem és leáll, ha visszaengedem a gázt akkor hamarabb. Utána rugdosom, 1 max 2 ütem van. Hagyom egy kicsit, utána megint jól elkapja de megáll. Kompresszió nincs sok benne, hengert levettem, eléggé át volt égve a dugattyú az alsó gyűrű alatt, mondhatni korom fekete volt az egész dugattyú. Éveket állhatott, nem tudom mennyire volt meghajtva. Másik porlasztóval és több gyertyával is próbálkoztam, légszűrővel és anélkül is.

Érdemes-e ilyenkor még megnézni a szimeringeket, vagy fúrás nélkül nem úszom meg? Esetleg vkinek egyéb ötlete?

Ádám
Megvettem a csapágyakat. SKF Explorer, kemény 1.800 Ft/db volt. A telószimering pedig 300 Ft/db volt. A csapágy már a frigóban van, holnap be is passzítom a helyére.
Akkor nem tudja senki sem, hogy mennyi olaj kell az elős telókba száranként?
Persze rá akarják majd kenni arra (így megúszni az egészet), de ha megfenyegeti őket az ember akkor azért eltekintenek tőle (nem tud mást tenni), hiszen annak nincs köze hozzá. Viszont minden elektromos dologról ugrik a garancia.
szia oké megnézem a fékeket az lehet kicsit fog mert elég nehéz tolni.... a szivató az hol van azt hol kell nézni?:D nem értek hozzá:D