Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

meglássuk ha van valami akkor írj léci, hogy mire haladtál.
Hát nem tom hogy ez lenne a baj de attól miért nem pörög ki a motor, mert ha az lenne a baj hogy csúszna, akkor kipörögne a motor, de itt a motor nem pörög ki ez a baj, és neked is ez a baj nem.
Szia!

Koszi a gyors segitseget!

Ugy tunik, hogy a gorgok sulya egyelore a legkisebb problema. Szetszedtuk a kuplungot, nekem nagyon olyan, hogy ez kuka. Lehet, hogy a harang is kuka, szerintetek? Tettem fel kepet.

Valoszinu, hogy ez okozza a hibat, hogy csuszik a kuplung?

Milyen kuplungot vegyek, ami olcso, de jo? DR kuplung minarelli 107 mm és a hozzá való DR 107mm kuplungharang minarelli jo lesz? Nincs valakinek esetleg bontott, de jo allapotban levo parosa? A kontrasztrugot is kellene cserelnem, ha igen milyenre?

batboys: Elkepzelheto, hogy Neked is ez a baj. Tudositok az esemenyekrol... ;)

Koszi mindekinek a segitseget megegyszer: Fulmi

KEPEK
Tudom hogy nem ezt kérdezted! A fejet ki kell húzni a hengerfejből.Nem könnyű kivenni mivel elég szórósan illeszekedik benne.
Bocs de a kompresszor vadi új, 5 bart nyom!
Csövek vadonat újak...amugy meg már lent van a henger...ja meg nem is erre voltam kíváncsi...hanem arra hogy hogy lehet kiszedni azt a szart..
Ha gázra durrog akkor legrosszabb esetbe kompresszor kuka ami 28e Ft. De lehet hogy csak elég felujítani ami 4700ft. De az is lehet hogy valahol csak enged a kompi cső. Ha megy és indul akkor hatalmas baja nem lehet :)
Nekem is 70-es henger van fent, és semmi gond nincs vele.Ott más probléma lehet.Én inkább megkeresném a probléma okát, mielőtt kiszedném.
Sziasztok!
Rég jártam erre...következő lenne a kérdésem : ditech hengerfejből hogyan kell kivarázsolni a levegő injektort?
Visszarakom az 50 es hengert ... nem bírom elviselni hogy durrog csattog a 70es polini...
Ezzel én is egyet értek, és a Heidenau nagyon jó kis gumi.Az árához képest meg főleg.Én több motoromnál is ezt használtam, de ha jobban volt pénzem, akkor azért a Dunlop mellett voksoltam.
Elmész te a büdös picsába. Esetleg szépen kérnéd, hogy kattintsunk rá ezzel segítünk a játékban vagy valami, de így csak beböffenteni egy linket maga a legnagyobb parasztság. Hülye idióta. Ja és még valami 18 évesen még hiszel a mesékben? Majd biztos fogsz nyerni egy 230 ezres telefont ha gyűjtesz egy kis kattintást:D
Sziasztok nekem ez a gondom mint FULMINAK az hogy nem megy 40-50 km/h felett, és nem pörög ki a motor csak kínlódik, csak ha le állítom és várok, indítok és megint megy 70-80 km/h sebességgel, de ezt most már elég sűrűn csinálja.
Még egy kérdés: ki tud forogni a motor rendesen?
Egyrészt sok lesz a 6.5 gr nem? Nekem is Minarellis blokkom van, de még a régi 96-os LC-ben, de úgy tudom, hogy teljesen egyforma a vizes blokk. Szóval először is 5.5 gr-os görgők kellenek bele, szerintem. Ezért már eleve hosszú áttétellel indulsz. Másodszor én is sokat szívtam a variátorral. Ezért nézd meg az első variátor vezetőhüvelyét, amin csúszik a variátor, hogy nincs-e kivállasodva. Nézd meg a hátsó variátornál a kontraszt rugó támasztó hüvelyét, hogy nem rágta-e be a rugó magát a hüvelybe. Egyenlőre ennyi.

Üdv!
Tegnap engem is utolért a végzet. Megállt a verda a melóhelyen. Tolás hazáig. Nem volt benzin, ezért sejtettem, hogy a vákuumos csappal lesz a bajság. Otthon meg is néztem, lecsúszott a karburátorról a vákuum cső. Visszarak és pöcc-röff.

Szerencsés kimenetel volt ez így, mert a csap hibájára is gondoltam.
a membrán lessz a ludas esetleg főtengelyszimering
Sziasztok!

Nemrég megosztottam már veletek a problémámat, de újra felteszem, hátha tudtok okosat mondani a holnap előtt, amikor nekiveselkedek a mocinak.

A probléma az egy 1998-as Aprilia SR 50 2T LC Minarellissel van. A hiba már jóideje megvan, de nem ilyen drasztikusan. A nyár elején még csak néha-néha jelentkezett a hiba, hogy nem megy 40-45-nel többet a motor. Ilyenkor elég volt neki a piros lámpánál való állás és utána ment ugyanolyan jól 70-75-öt. Aztán, ahogy haladtunk előre az időben egyre több állás kellett neki, hogy újra menjen 40-45-nél gyorsabban, míg végül megérkeztünk a jelenbe, amikor már egyáltalán nem megy 40-45 fölé, csak az indítást követő 3-4 percben. Mivel már egy hete nem is volt beindítva, lehet, hogy az indulás után 40-45 fölé se fog menni. Holnap meglássuk.

Szervízbe nem vittem, de amit Ti mondtatok, azokat megtettem, remélve, hogy működni fog: kicseréltem a gyertyát, levegőszűrőt, hajtómű olajat, variátor szíjat, görgőket, kitisztítottam a karburátort, fúvókákat, de nem javult semmit. Úgy tűnik nekem, hogy az áttétellel lesz valami gond, mert a görgőnél lévő tárcsánál a szíj nem igazán kívánkozik felmászni a peremig. 40-45-nél nézve a szíj kb. vízszintesen áll. Elől nem megy kijjebb a tárcsa pereméhez, hátul pedig nem megy közelebb a tengelyhez. Holnap megnézem úgy, hogy húzok egy sugárirányú vonalat filctollal, ha ez tényleg így lesz, akkor mit kell tenni, hogy megfelelően változzon az áttétel és a szíj is kimásszon? A görgők mint említettem újak, gyáriak, 6.5 gr. A szíj Gates boost, méretét nem tudom fejből, de SR 50 robogóhoz kértük az üzletben.

Van esetleg ötletetek, hogy mi lehet a probléma okozója? Elképzelhető, hogy a görgő, szíj, karbi vagy kontrasztrugó vagy teljesen rossz az irány és mással kéne próbálkoznam?

Segítségeteket előre is köszönöm: Fulmi
Gumin és féken nem érdemes spórolni, mert életmentők lehetnek adott helyzetben.

@csibewer

Akkor ugrott az elmélet már ott, hogy be se fér:) Akkor keresni kell /80-as gumit ugyanolyan szélességben. Bár az meg lehet magasságban nem fér be a sárvédő alá.
Én most cseréltem a burgman gyári gumiját 12 év után. Már illő volt. Azóta oda vagyok ragadva az úthoz. Én az sr-emre annak idején pirelli evo 21-22-tőt vettem iszonyat állat gumi. Kanyarodás közben a fülem súrolta a betont. És 10k-ért lehet kapni. szerintem jó. A legolcsóbb gumi amit találtam 6700. Nekem annak idején megért 3300-at hogy márkás jó gumim legyen és megér most is.
Gumik itt olcsón.
Majd rájössz. Nekem is ditech-em volt(van), csak mostmár átalakítva tiszta etanolra. Fujj-fujj ditech.
Szia!

Megnéztem az enyémen is Maxxis volt a gyári gumi aminek szintén tele volt hajszálrepedésekkel az oldala a felni pereme környékén, azt hiszem 5 éves sem volt a gumi. A méreteket meg azért feszegettem mert most cseréltünk egy robogón gumit és annak ellenére hogy mindkettő 120/70-s volt az egyiknek a kerülete 1,5 cm-l nagyobb - megmértük a kerületét , sajnos a 130/70-s gumi nem fér el a blokk kialakítása miatt. Köszönöm a beszélgetést, így érdemes és érdekes a véleményeket, tapasztalatokat cserélni.
Durr defekt tömlő nélküli abroncsoknál annyira nem jellemző hála istennek.

Az enyém még csak 3 éves gumi, de jövőre már lehet csere lesz. Egyrészt addigra meglesz a 10 000 km ha minden jól megy (sőt az még az idén) másrészt 4-5 évesen illik cserélni.

Közben megnéztem Maxxxis gumi van rajta, de a felni pereme felett már látszanak repedések egy jó pár, főleg a hátsón.
hát lehet kéne cserélni,de jó,próbálgattam már komoly fékezésnél,meg minden,kanyarokban is nem tapasztaltam semmi különöset..
ha defektet kapok akkor az lehet hogy megölne pláne kanyarban,de 1 új gumi is simán defektes lehet,ha hibásan gyártják ,vagy valami..
még gondolkozok a tanácsotokon
köszönöm
Egy f@sza durrdefektről nem is beszélve....Teljesen igazad van,egy gumi,főleg motoron,ne menjen tíz évig.
Metzeler gumit senki nem próbálta még? Számomra érthetetlen okokból az egüs tesztbe sem került bele, pedig hát van neve a motoros gumik között. Igaz nem olcsó.

Az enyémen még a gyári van meg nem mondom milyen márka, de kurva jól tapad. Ha pár éven belül lecserélem szerintem én kipróbálom a Metzelert.

Kevin: 10 éves gumit hordani motoron elég necces. Annyi idősen már nem ártana cserélni. Na nem a kopottsága miatt, hanem a kora miatt. A gumikban különböző anyagok vannak a lágyság fenntartására amik idővel elpárolognak belőle ezért felkeményszik. Én tuti nem szaladgálnék 10 éves gumival. Az életed múlhat rajta egy komolyabb fékezésnél.