Hát nem tom hogy ez lenne a baj de attól miért nem pörög ki a motor, mert ha az lenne a baj hogy csúszna, akkor kipörögne a motor, de itt a motor nem pörög ki ez a baj, és neked is ez a baj nem.
Ugy tunik, hogy a gorgok sulya egyelore a legkisebb problema. Szetszedtuk a kuplungot, nekem nagyon olyan, hogy ez kuka. Lehet, hogy a harang is kuka, szerintetek? Tettem fel kepet.
Valoszinu, hogy ez okozza a hibat, hogy csuszik a kuplung?
Milyen kuplungot vegyek, ami olcso, de jo? DR kuplung minarelli 107 mm és a hozzá való DR 107mm kuplungharang minarelli jo lesz? Nincs valakinek esetleg bontott, de jo allapotban levo parosa? A kontrasztrugot is kellene cserelnem, ha igen milyenre?
batboys: Elkepzelheto, hogy Neked is ez a baj. Tudositok az esemenyekrol... ;)
Bocs de a kompresszor vadi új, 5 bart nyom!
Csövek vadonat újak...amugy meg már lent van a henger...ja meg nem is erre voltam kíváncsi...hanem arra hogy hogy lehet kiszedni azt a szart..
Ha gázra durrog akkor legrosszabb esetbe kompresszor kuka ami 28e Ft. De lehet hogy csak elég felujítani ami 4700ft. De az is lehet hogy valahol csak enged a kompi cső. Ha megy és indul akkor hatalmas baja nem lehet :)
Sziasztok!
Rég jártam erre...következő lenne a kérdésem : ditech hengerfejből hogyan kell kivarázsolni a levegő injektort?
Visszarakom az 50 es hengert ... nem bírom elviselni hogy durrog csattog a 70es polini...
Ezzel én is egyet értek, és a Heidenau nagyon jó kis gumi.Az árához képest meg főleg.Én több motoromnál is ezt használtam, de ha jobban volt pénzem, akkor azért a Dunlop mellett voksoltam.
Elmész te a büdös picsába. Esetleg szépen kérnéd, hogy kattintsunk rá ezzel segítünk a játékban vagy valami, de így csak beböffenteni egy linket maga a legnagyobb parasztság. Hülye idióta. Ja és még valami 18 évesen még hiszel a mesékben? Majd biztos fogsz nyerni egy 230 ezres telefont ha gyűjtesz egy kis kattintást:D
Sziasztok nekem ez a gondom mint FULMINAK az hogy nem megy 40-50 km/h felett, és nem pörög ki a motor csak kínlódik, csak ha le állítom és várok, indítok és megint megy 70-80 km/h sebességgel, de ezt most már elég sűrűn csinálja.
Egyrészt sok lesz a 6.5 gr nem? Nekem is Minarellis blokkom van, de még a régi 96-os LC-ben, de úgy tudom, hogy teljesen egyforma a vizes blokk. Szóval először is 5.5 gr-os görgők kellenek bele, szerintem. Ezért már eleve hosszú áttétellel indulsz. Másodszor én is sokat szívtam a variátorral. Ezért nézd meg az első variátor vezetőhüvelyét, amin csúszik a variátor, hogy nincs-e kivállasodva. Nézd meg a hátsó variátornál a kontraszt rugó támasztó hüvelyét, hogy nem rágta-e be a rugó magát a hüvelybe. Egyenlőre ennyi.
Tegnap engem is utolért a végzet. Megállt a verda a melóhelyen. Tolás hazáig. Nem volt benzin, ezért sejtettem, hogy a vákuumos csappal lesz a bajság. Otthon meg is néztem, lecsúszott a karburátorról a vákuum cső. Visszarak és pöcc-röff.
Szerencsés kimenetel volt ez így, mert a csap hibájára is gondoltam.
Nemrég megosztottam már veletek a problémámat, de újra felteszem, hátha tudtok okosat mondani a holnap előtt, amikor nekiveselkedek a mocinak.
A probléma az egy 1998-as Aprilia SR 50 2T LC Minarellissel van. A hiba már jóideje megvan, de nem ilyen drasztikusan. A nyár elején még csak néha-néha jelentkezett a hiba, hogy nem megy 40-45-nel többet a motor. Ilyenkor elég volt neki a piros lámpánál való állás és utána ment ugyanolyan jól 70-75-öt. Aztán, ahogy haladtunk előre az időben egyre több állás kellett neki, hogy újra menjen 40-45-nél gyorsabban, míg végül megérkeztünk a jelenbe, amikor már egyáltalán nem megy 40-45 fölé, csak az indítást követő 3-4 percben. Mivel már egy hete nem is volt beindítva, lehet, hogy az indulás után 40-45 fölé se fog menni. Holnap meglássuk.
Szervízbe nem vittem, de amit Ti mondtatok, azokat megtettem, remélve, hogy működni fog: kicseréltem a gyertyát, levegőszűrőt, hajtómű olajat, variátor szíjat, görgőket, kitisztítottam a karburátort, fúvókákat, de nem javult semmit. Úgy tűnik nekem, hogy az áttétellel lesz valami gond, mert a görgőnél lévő tárcsánál a szíj nem igazán kívánkozik felmászni a peremig. 40-45-nél nézve a szíj kb. vízszintesen áll. Elől nem megy kijjebb a tárcsa pereméhez, hátul pedig nem megy közelebb a tengelyhez. Holnap megnézem úgy, hogy húzok egy sugárirányú vonalat filctollal, ha ez tényleg így lesz, akkor mit kell tenni, hogy megfelelően változzon az áttétel és a szíj is kimásszon? A görgők mint említettem újak, gyáriak, 6.5 gr. A szíj Gates boost, méretét nem tudom fejből, de SR 50 robogóhoz kértük az üzletben.
Van esetleg ötletetek, hogy mi lehet a probléma okozója? Elképzelhető, hogy a görgő, szíj, karbi vagy kontrasztrugó vagy teljesen rossz az irány és mással kéne próbálkoznam?
Gumin és féken nem érdemes spórolni, mert életmentők lehetnek adott helyzetben.
@csibewer
Akkor ugrott az elmélet már ott, hogy be se fér:) Akkor keresni kell /80-as gumit ugyanolyan szélességben. Bár az meg lehet magasságban nem fér be a sárvédő alá.
Én most cseréltem a burgman gyári gumiját 12 év után. Már illő volt. Azóta oda vagyok ragadva az úthoz. Én az sr-emre annak idején pirelli evo 21-22-tőt vettem iszonyat állat gumi. Kanyarodás közben a fülem súrolta a betont. És 10k-ért lehet kapni. szerintem jó. A legolcsóbb gumi amit találtam 6700. Nekem annak idején megért 3300-at hogy márkás jó gumim legyen és megér most is. Gumik itt olcsón.
Megnéztem az enyémen is Maxxis volt a gyári gumi aminek szintén tele volt hajszálrepedésekkel az oldala a felni pereme környékén, azt hiszem 5 éves sem volt a gumi. A méreteket meg azért feszegettem mert most cseréltünk egy robogón gumit és annak ellenére hogy mindkettő 120/70-s volt az egyiknek a kerülete 1,5 cm-l nagyobb - megmértük a kerületét , sajnos a 130/70-s gumi nem fér el a blokk kialakítása miatt. Köszönöm a beszélgetést, így érdemes és érdekes a véleményeket, tapasztalatokat cserélni.
Durr defekt tömlő nélküli abroncsoknál annyira nem jellemző hála istennek.
Az enyém még csak 3 éves gumi, de jövőre már lehet csere lesz. Egyrészt addigra meglesz a 10 000 km ha minden jól megy (sőt az még az idén) másrészt 4-5 évesen illik cserélni.
Közben megnéztem Maxxxis gumi van rajta, de a felni pereme felett már látszanak repedések egy jó pár, főleg a hátsón.
hát lehet kéne cserélni,de jó,próbálgattam már komoly fékezésnél,meg minden,kanyarokban is nem tapasztaltam semmi különöset..
ha defektet kapok akkor az lehet hogy megölne pláne kanyarban,de 1 új gumi is simán defektes lehet,ha hibásan gyártják ,vagy valami..
még gondolkozok a tanácsotokon
köszönöm
Metzeler gumit senki nem próbálta még? Számomra érthetetlen okokból az egüs tesztbe sem került bele, pedig hát van neve a motoros gumik között. Igaz nem olcsó.
Az enyémen még a gyári van meg nem mondom milyen márka, de kurva jól tapad. Ha pár éven belül lecserélem szerintem én kipróbálom a Metzelert.
Kevin: 10 éves gumit hordani motoron elég necces. Annyi idősen már nem ártana cserélni. Na nem a kopottsága miatt, hanem a kora miatt. A gumikban különböző anyagok vannak a lágyság fenntartására amik idővel elpárolognak belőle ezért felkeményszik. Én tuti nem szaladgálnék 10 éves gumival. Az életed múlhat rajta egy komolyabb fékezésnél.
Koszi a gyors segitseget!
Ugy tunik, hogy a gorgok sulya egyelore a legkisebb problema. Szetszedtuk a kuplungot, nekem nagyon olyan, hogy ez kuka. Lehet, hogy a harang is kuka, szerintetek? Tettem fel kepet.
Valoszinu, hogy ez okozza a hibat, hogy csuszik a kuplung?
Milyen kuplungot vegyek, ami olcso, de jo? DR kuplung minarelli 107 mm és a hozzá való DR 107mm kuplungharang minarelli jo lesz? Nincs valakinek esetleg bontott, de jo allapotban levo parosa? A kontrasztrugot is kellene cserelnem, ha igen milyenre?
batboys: Elkepzelheto, hogy Neked is ez a baj. Tudositok az esemenyekrol... ;)
Koszi mindekinek a segitseget megegyszer: Fulmi
KEPEK
Csövek vadonat újak...amugy meg már lent van a henger...ja meg nem is erre voltam kíváncsi...hanem arra hogy hogy lehet kiszedni azt a szart..
Rég jártam erre...következő lenne a kérdésem : ditech hengerfejből hogyan kell kivarázsolni a levegő injektort?
Visszarakom az 50 es hengert ... nem bírom elviselni hogy durrog csattog a 70es polini...
Üdv!
Szerencsés kimenetel volt ez így, mert a csap hibájára is gondoltam.
Nemrég megosztottam már veletek a problémámat, de újra felteszem, hátha tudtok okosat mondani a holnap előtt, amikor nekiveselkedek a mocinak.
A probléma az egy 1998-as Aprilia SR 50 2T LC Minarellissel van. A hiba már jóideje megvan, de nem ilyen drasztikusan. A nyár elején még csak néha-néha jelentkezett a hiba, hogy nem megy 40-45-nel többet a motor. Ilyenkor elég volt neki a piros lámpánál való állás és utána ment ugyanolyan jól 70-75-öt. Aztán, ahogy haladtunk előre az időben egyre több állás kellett neki, hogy újra menjen 40-45-nél gyorsabban, míg végül megérkeztünk a jelenbe, amikor már egyáltalán nem megy 40-45 fölé, csak az indítást követő 3-4 percben. Mivel már egy hete nem is volt beindítva, lehet, hogy az indulás után 40-45 fölé se fog menni. Holnap meglássuk.
Szervízbe nem vittem, de amit Ti mondtatok, azokat megtettem, remélve, hogy működni fog: kicseréltem a gyertyát, levegőszűrőt, hajtómű olajat, variátor szíjat, görgőket, kitisztítottam a karburátort, fúvókákat, de nem javult semmit. Úgy tűnik nekem, hogy az áttétellel lesz valami gond, mert a görgőnél lévő tárcsánál a szíj nem igazán kívánkozik felmászni a peremig. 40-45-nél nézve a szíj kb. vízszintesen áll. Elől nem megy kijjebb a tárcsa pereméhez, hátul pedig nem megy közelebb a tengelyhez. Holnap megnézem úgy, hogy húzok egy sugárirányú vonalat filctollal, ha ez tényleg így lesz, akkor mit kell tenni, hogy megfelelően változzon az áttétel és a szíj is kimásszon? A görgők mint említettem újak, gyáriak, 6.5 gr. A szíj Gates boost, méretét nem tudom fejből, de SR 50 robogóhoz kértük az üzletben.
Van esetleg ötletetek, hogy mi lehet a probléma okozója? Elképzelhető, hogy a görgő, szíj, karbi vagy kontrasztrugó vagy teljesen rossz az irány és mással kéne próbálkoznam?
Segítségeteket előre is köszönöm: Fulmi
@csibewer
Akkor ugrott az elmélet már ott, hogy be se fér:) Akkor keresni kell /80-as gumit ugyanolyan szélességben. Bár az meg lehet magasságban nem fér be a sárvédő alá.
Gumik itt olcsón.
Megnéztem az enyémen is Maxxis volt a gyári gumi aminek szintén tele volt hajszálrepedésekkel az oldala a felni pereme környékén, azt hiszem 5 éves sem volt a gumi. A méreteket meg azért feszegettem mert most cseréltünk egy robogón gumit és annak ellenére hogy mindkettő 120/70-s volt az egyiknek a kerülete 1,5 cm-l nagyobb - megmértük a kerületét , sajnos a 130/70-s gumi nem fér el a blokk kialakítása miatt. Köszönöm a beszélgetést, így érdemes és érdekes a véleményeket, tapasztalatokat cserélni.
Az enyém még csak 3 éves gumi, de jövőre már lehet csere lesz. Egyrészt addigra meglesz a 10 000 km ha minden jól megy (sőt az még az idén) másrészt 4-5 évesen illik cserélni.
Közben megnéztem Maxxxis gumi van rajta, de a felni pereme felett már látszanak repedések egy jó pár, főleg a hátsón.
ha defektet kapok akkor az lehet hogy megölne pláne kanyarban,de 1 új gumi is simán defektes lehet,ha hibásan gyártják ,vagy valami..
még gondolkozok a tanácsotokon
köszönöm
Az enyémen még a gyári van meg nem mondom milyen márka, de kurva jól tapad. Ha pár éven belül lecserélem szerintem én kipróbálom a Metzelert.
Kevin: 10 éves gumit hordani motoron elég necces. Annyi idősen már nem ártana cserélni. Na nem a kopottsága miatt, hanem a kora miatt. A gumikban különböző anyagok vannak a lágyság fenntartására amik idővel elpárolognak belőle ezért felkeményszik. Én tuti nem szaladgálnék 10 éves gumival. Az életed múlhat rajta egy komolyabb fékezésnél.