Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem generált linket a GMail! Innen bárki letöltheti. Klikk a kiválasztott fájlra, utána be kell írni a képen látható kódot, majd megvárni míg visszaszámol 0-ig, utána download gombra katt.
http://www.filecrop.com/Aprili...
Tetszik az üléshuzat a motorodon. Jól feldobja a külsejét. Sajnos nekem ilyen gagyi szürke van rajta. Persze a vasgyárban igen jól mutatna a világos üléshuzaton a vörös ércpor.
Kompressziómérő óra kell hozzá. Becsavarod a gyertya helyére és indítózol. A mérést jó állapotban lévő és teljesen töltött akkumulátorral kell végezni, valamint teljesen nyitott fojtószelep mellett(teljes gáz).
Valaki tud segiteni kompressziomeresben vagy marad a szerviz?
De szerintem ha csak ide belinkeled az a legjobb így mindenkinek elérhető!
Köszi szépen!
Na ennek örülök.Öregebb lett 1 évvel .
Megnézem majd,az alkatrészeket hátha találok évjáratra utaló számokat.Mindenesetre nekem a motorszámból nem derült ki
e-mail:zsemo84@citomail.hu
Az én motorom alkatrészeit jobbára 1995. második félévében gyártották. Azt nem tudom, hogy mikor futott ki. Kb. 1995. vége, vagy már 1996 eleje.
Nem vagyok egy informatikai zseni, azt hogyan kell? Mondjuk elküldöm neked emilben (add meg légy szíves) és a letöltés linkjét berakom ide. Így jó lesz? De ha van tutibb megoldás, akkor mondjátok, hogy mit hogyan.

Üdv!
Megnéztem a motorodat. Ez a motor nem 97-es, hanem max. 96-os gyártási idejű lehet. Nekem is ilyen van. Azt mondta az eladó, hogy 2000-es évjárat. Majdnem körberöhögtem, hogy ne vicceljen már. Az egyes alkatrészek gyártási évét, hónapját megtalálod rajtuk. Pl. a felnin, az ülés alján, az első telók alján, stb. Az lehet, hogy 97-ben adták el, de akkor már a rakétlámpásokat gyártották.

Üdv!
Esetleg meg tudod osztani velem;velünk?
Megnéztem. Olasz, spanyol és angol nyelven jó. Elég jó, ebből berheltem az első telót is.
Nékem van szerelési könyvem. Talán olasz, spanyol és angol nyelvű. Fényképes aláfestéssel. És van egy magyar nyelvű kezelési és karbkönyv is, de elég gyenge, sok szöveg, kevés infó, azért jó.
Jó estét a hölgyeknek és uraknak!
Érdekelne,hogy 97-es sr 50-hez van-e valamiféle kezelési,karbantartási,javítási könyv.
Robbantott ábrákkal,esetleg kapcsolási rajzzal stb stb...
Azokat nekem is cserélni kellene. A múltkor kanyarban olyan érzés volt mintha "mozdult" volna az első kerék oldalra, és mintha kicsit megszorult volna. Sőt van egy nyikorgó hang is néha, és nem tudom hogy a csapágy-e vagy a féktárcsa. Más sem hiányzik, csak essek egy nagyon a sza... csapágyak miatt.
Látom karbis a gép. Nos, a gázkarnak nem túl nagy a holtjátéka? Nem az van hogy hiába húzod full gázra a markolatot, a nagy holtjáték miatt a karbinál a tolattyú pl. csak 50%-ra nyit? Vedd le a szívócsövet, húzz neki full gázt, és nézd meg a gáztolattyú kimozdul-e teljesen.
Mondjuk mínuszos a kompresszió!
Ma szétszedtem az első telókat, mert folytak. Hát nem rossz szimeringet adott a paréj a boltban! Most mehetek vissza. Már a dobozt is szétvágtam. Remélem becseréli!

Az lenne a kérdés, hogy 96-os régi LC-be mennyi telóolaj kell száranként? A könyv csak annyit ír, hogy ha már 103 cm3 van benne, akkor töltsük fel. Köszi, mondom. Kb. 50 cm3 jött le száranként, ami igen karcsú.

Cserés az első kerék csapágyai is. Hétfőn veszek bele SKF 2RS csapágyakat.

Kösz a választ előre is Urak!
Fulmi akkor az motor hiba nem kuplung, azért gyorsul olyan lassan fel, azt nézd meg elsőnek, én ha pihentetem egy kicsit az enyém megyen rendesen
Akkor ott már lehet más bajság is. Karburátor, kompresszióhiány, miegymás.
Így ránézésre nincs semmi baja. A kopást az indítás okozza, olyan ez ,mint az autókon. Először csúszik, és utána fog. Ha csúszna, akkor felpörögne a motor fordulatszáma és nem történne semmi, nem menne a motor. Ha gyári a kuplungod, akkor gyári rugót rakjál bele. Sima eke vas színű, 1.8 mm huzalátmérő.

Inkább szedd szét a kuplungot és nézzed meg, hogy a hátsó variátor külső tárcsája elfordul-e rendesen a belsőn, vagy fordítva? Végül is mindegy, hogy melyik mekyiken fordul el, most nem emlékszem rá. Van rajta egy horony és az vezeti meg a tárcsafelet. Be van rágva a rugótámasztó hüvely? Első variátor csúszóhüvely, nem vállas?

Üdv!
Az enyem szepen komotosan felgyorsul 50-ig, aztan ott a vege. Gyorsabban nem megy pihenes-allas utan sem, hidegen-melegen sem.
ha áll valamennyit akkor megyen utána?
mert nekem nem pörög ki a motor húzom neki a gázt és nem reagál rá, olyan mintha behúznám a féket, levettük a deknit meg a ékszíjat és simán néztem meg csak a motort és nem pörög ki rendesen ahogy kell de próbáld meg, hogy ki pörög e neked is mikor ezt csinálja hogy nem megy, szerintem valami más gond van csak nem tudjuk mi
Nem tudom, hogy emiatt van-e...

Es honnan tudod, hogy nem porog ki a motor? A motor lehet, hogy jol megy, csak ez nem kerul at a hatso kerekre. Valahol elveszik utkozben (vagy ha nem, jo lenne tudni, hogy hogy tudom leellenorizni, hogy a blokkom jol mukodik-e).
meg a képek alapján elég rossz állapotban vannak a kuplung és a pofa is, ha nincs más fel kell szabályoztatni őket ha kibírja.