Lassan már mindent keleten gyártanak,a Volvo is kínai lett,szóval ez nem szempont szerintem.Ott is vannak minőségre vonatkozó szabályok,persze most nem az Adidos cipőkre gondolok....
A Mitas és a Heidenau majdnem 1 árban vannak kb 1 ezres a különbség...
Nekem ha elkopik majd valamelyik tuti hogy Heidenau-t veszek,mert Németországban gyártják,nem mint a többi gumit pl.Continental,azaz német kéne legyen de mégis Ázsiában gyártyák...
Szóval kinek a pap kinek a papné
Én sem tudom
Nekem elől Maxxis van,azt hiszem még a gyári gumi,mert 2000-ben lett gyártva,mint a motor.Nincs azzal sem semmi baj,nagyon jól tapad,amikor meghúzom a féket első kerékre áll,nem blokkol a kerék ,csak szépen megáll és már van benne11 ezer km és még ugyanennyit minimum még fog birni..
hátul meg valami gyenge gumi van,az előző tulaj rakta rá,de majdnem új és néha az csúszkál,persze nem olyan vészes..
Nem toom ti hogy vagytok vele de engem a Michelin gumi fogót meg a legjobban az egyik barátomnak is az van és neki nagyon szépen tapad az útra és most hogy el olvastam ezt :
Michelin:
Tapadás szárazon: A michelin 100% szilika gumikeverékekre épít. Ez anyagok optimális tapadást biztosítanak az abroncsnak.
Tapadás nedvesen: Feltűnően jó tapadás mindenféle útburkolaton, ez városi viszonylatban nagyon elönyős.
Komfort: Kimagasló kormányozhatóság, kanyarstabilitás és kezelhetőség. Magas temponál kicsit szitál, valószinüleg a profil kialakítása miatt.
Kopás: közepes, gyenge kopás
Összefoglalás: Mindenes, jó tapadású gumi, alkalmas az egész éves használatra.
Engem nagyon meg győzőt.
na ha már ennyire benne vagy tok a gumikba akkor nekem is lenne egy kérdésem melyik gumit ajánljátok amivel szépen lehet dönteni én nem csúszik mert én most tervezem hogy veszek első és hátsó gumit.
előre is köszi a válaszokat.:)
Nem olvastam,és nem is alapozok gumi tesztekre.Én Mitas-t vettem,előre-hátra,130/60R13,nagyon jó a mintája,a tapadásról pedig annyit,hogy a Polini hengerrel ez nem csúszkál nagyobb gázadáskor sem kanyarban.Nem úgy,mint a Pirelli,bár az nem kifejezetten sport gumi volt.Ha valakit érdekel,a képeim közt megnézheti a gumit.
Gyerekek minek matekoztok ennyit? Én már rég kiszámoltam csak vissza kellene olvasni egy kicsit. Ugyanezek az eredmények jöttek ki. Mondtam is, hogy nincs nagy kerületbeli változás.
Üdv!
Vissza jöttem a Mátrából.Köszi a válaszod de mikor írtad már nem voltam.A motor jól bírta a kékesen gyalog voltam.De Parádról elég sok helyen voltam,még köves vagy néha homokos hegyi úton. Kb 400 km tetem meg csak ott a hegyek között meg fönt voltam a Salgó váránál is.A fogyasztás semmivel nem lett több mint máskor.A fékek sosem melegedtek fel.Inkább a hátsó felni volt meleg.Mikor lankásabb volt a lejtő akkor meg húztam is a gázt így kaphatott olajat a blokk.Néha motor nélkül is gurultam 2-3 km-ert.
1.2 helyt ahol volt hosszabb emelkedő nagyobb kanyar nélkül 63 körülig nyorsult ki.Az igazi szerpentinen meg robogóval 60 felett menni már életveszély. 50-55km/h meg lazán viszi.Most lett a motorba 1500Km de elviszem a hátsó kihajtásba kicseréltetem az olajat megint.Beszéltem a sráccal,hogy szeretném megnézni a szíjjat milyen állapotba van.Látszik-e rajta valami viselet
Nekem ha elkopik majd valamelyik tuti hogy Heidenau-t veszek,mert Németországban gyártják,nem mint a többi gumit pl.Continental,azaz német kéne legyen de mégis Ázsiában gyártyák...
Szóval kinek a pap kinek a papné
Én a Mitas-t bátran ajánlom,nincs vele baj,ráadásul úgy gondolom,a nagyobb márkák drágábbak is.....
Nekem elől Maxxis van,azt hiszem még a gyári gumi,mert 2000-ben lett gyártva,mint a motor.Nincs azzal sem semmi baj,nagyon jól tapad,amikor meghúzom a féket első kerékre áll,nem blokkol a kerék ,csak szépen megáll és már van benne11 ezer km és még ugyanennyit minimum még fog birni..
hátul meg valami gyenge gumi van,az előző tulaj rakta rá,de majdnem új és néha az csúszkál,persze nem olyan vészes..
Michelin:
Tapadás szárazon: A michelin 100% szilika gumikeverékekre épít. Ez anyagok optimális tapadást biztosítanak az abroncsnak.
Tapadás nedvesen: Feltűnően jó tapadás mindenféle útburkolaton, ez városi viszonylatban nagyon elönyős.
Komfort: Kimagasló kormányozhatóság, kanyarstabilitás és kezelhetőség. Magas temponál kicsit szitál, valószinüleg a profil kialakítása miatt.
Kopás: közepes, gyenge kopás
Összefoglalás: Mindenes, jó tapadású gumi, alkalmas az egész éves használatra.
Engem nagyon meg győzőt.
előre is köszi a válaszokat.:)
Egyébként igen azokban.
Most kiszámoltam hogy a 120/70-s gumi oldalfalmagassága 84 mm, a 130/70-s gumi oldalfalmagassága 91 mm. Akkor most számold ki Te a kerületet.
Michelin Sport Pilot a gumi, sokkal jobb a tapadása még nedves útfelületen is a gyári gumikhoz képest.
Vissza jöttem a Mátrából.Köszi a válaszod de mikor írtad már nem voltam.A motor jól bírta a kékesen gyalog voltam.De Parádról elég sok helyen voltam,még köves vagy néha homokos hegyi úton. Kb 400 km tetem meg csak ott a hegyek között meg fönt voltam a Salgó váránál is.A fogyasztás semmivel nem lett több mint máskor.A fékek sosem melegedtek fel.Inkább a hátsó felni volt meleg.Mikor lankásabb volt a lejtő akkor meg húztam is a gázt így kaphatott olajat a blokk.Néha motor nélkül is gurultam 2-3 km-ert.
1.2 helyt ahol volt hosszabb emelkedő nagyobb kanyar nélkül 63 körülig nyorsult ki.Az igazi szerpentinen meg robogóval 60 felett menni már életveszély. 50-55km/h meg lazán viszi.Most lett a motorba 1500Km de elviszem a hátsó kihajtásba kicseréltetem az olajat megint.Beszéltem a sráccal,hogy szeretném megnézni a szíjjat milyen állapotba van.Látszik-e rajta valami viselet