Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még el is szomorítalak, mert nemhogy az átnézése fog pénzbe kerülni, hanem a javítása is. A tapasztalatok alapján nem kevésbe. Ráadásul egy "mezei" szerelő több kárt tud okozni, mint hasznot. Főleg ha a kedves előző gazdi is "szervizelte".
hát ha ez 2001-es akkor én is az vagyok!
Vettél egy jó kis nyűgöt.
Annak is örülj,hogy megy.....
Sziasztok!

Most vettem egy Aprillia sr50 ditechet.
És lenne egy oan gondom vele hogy nem húz folyamatosan alacson gázadásnál!Hogy lehetne ezt a hibát orvosolni:?:Én arra gondoltam hogy az alapjárat lenne a gondd de én nem naon értek hozzá ,
ezért is kérdezlek titeket ,persze hozzá értővel csináltatnám meg de a át nézés is pénzben van
Persze a motor használtan vettem 17E kilóméter van benne 2003 as!
2003-as vizes SR50 Ditech morini gyertyája NGK CPR8E. Menet 10 mm, 16-os kulcs fogja. Előrehúzott szigetelő csúcsa van, zavarszűrős, menethossz 19mm.
köszi a segítséget
Hali!megtudnátok mondani hogy 2002-2004-es vízhűtéses sr-be mekkora hőértékű és hogy rövid vagy hosszú menetes gyertya kell?Köszi!
Fél fölött eggyel van és annyi a plafon. Úgy hogy a tank színig tele volt. És még maradt 2csík.
Nem mindegyiken van állítócsavar. Elég nagy baromságnak tartom, hogy kihagyják, biztosan sokba kerül....
A legfelső szintre nekem sem ugrik fel mindig vagy tankolás után nagyon hamar vissza is esik. Viszont akkor neked fél fölé nem megy a "mutató"?

kinter: Én még csak a Keeway-en tisztítottam karbit (meg rota kapán, de azon nem volt állító csavar), de úgy, hogy nem vettem ki. Pedig dugulás miatt szedtem szét és csak kifújtam az összes járatot ami szabadon volt és jó lett. Lehet csak szerencsém volt, de egyébként igazad van ki kell tekerni, csak nem ész nélkül.

Lehet, hogy egy alapbeállítással mennie kell a motornak, de ha most be van lőve rendesen akkor jobb megjegyezni a fordulatokat.
Micsoda jó kis boltocskát találtam. http://anzomotor.hu/
A karbiból az összes csavart ki kell szedni, és átfújkálni az egészet pumpával, mert különben semmit nem ér a szétszedés. Az állítócsavarokat viszont tényleg számold meg hogy mennyit tudod befelé tekerni és jegyezd fel. Egyébként az alapjárati keverék szabályzó csavart becsavarod koppig, majd vissza kifelé 1 és fél fordulatot, ezzel mennie kell. Persze a karbipucolás úgy ér valamit ha a levegőszűrőt is kimosod, és beitatod olajjal.
Az is közrejátszhatott hogy szerintem azóta ilyen amióta csak oldalsztenderem van.
mert amúgy úgy van hogy csak a felső 2 szintet nem mutatja a többi okés minden. Szóval műszerfal szerint nem tudom teletankolni a motort.
Egyébként vagy a mechanika szorul, vagy a potméter kopott ki benne. Mivel benzinben úszik, nem szabadna szorulnia, ha megteszi, akkor megérett a cserére. A potméterrel meg végképp nem tudsz mit kezdeni, mert adott az ellenállása, és bármilyen grafitos dologgal kennéd is be hogy működjön, a benzin leoldja.
Olyan nagyon sokat nem. Benzinszint mérővel nem érdemes játszogatni.
Na és azzal mit lehet csinálni mert jelenleg engem is szívat.
Én még annyit hozzátennék egy kezdőnek, karbipucolásnál, hogy azért ne minden tekerhető dolgot vegyél ki a karbiból. Az állító csavarokat ki ne tekerd, vagy ha nagyon muszáj akkor számold meg, hogy mennyit tudsz betekerni rajta koppanásig és utána tekerd ki csak, majd mikor rakod össze akkor ismét betekered koppig és amennyit feljegyeztél annyit tekersz vissza kifelé.
A benzinszint jeladó akad fel néha. Mert gonosz.
Én ilyen graffitos zsírral kentem meg magát a spirált,és úgy csúszott be a helyére,azóta jó.(Még szerencse,hogy ghostrider77 műhelyében sokminden van.... )

Sanyi:nem olyan bonyolult szerkezet az,úgyanúgy rakod össze,mint ahogy szétszedted,akkor nem lesz baj....
Fúvókákat elmosod benzinben,kifújkálod,az alját kipucolod,és mehet is vissza a gépre.
Szerintem sem 2001-es...
Nálad a pont, én is így csináltam lustaságból. Persze előtte telenyomtam olajjal, ami szépen lefolyt, és megkente még a meghajtó fogaskereket is.
csak nem nagyon merek hozzányulni a karbihoz nem bonyolult összerakni ha szétszedem?
Karbi leszed,szétszed,kitisztít,gyertyacsere,aztán látod,hogy jobb lesz e.De ezek az első lépések.(A motorod még véletlenül sem lehet 2001-es,legjobb esetben is 1997,de azok is elég ritkák,inkább öregebb annál is...)