Haverom mindig azzal szivat engem ,mert hogy van 1 kis robogója,asszem 10 colos kerekekkel ,hogy ha neki is olyan nagy kereke lenne mint nekem akkor végsebességbe simán otthagyna és gyorsulásba is.Én mondtam neki na csináld meg ne csak a szád járjon,hogy nagyobb kerék legyen rajta hátul,de viszont nem férne el neki,úgy hogy mindig ezzel jön ,ha mondom ,hogy az enyém megfogja a 80-at ,neki meg a 10 colos kerekekkel 70et ,de ha 13as kerekek lennének akkor megfogná a 90-et ...
De szerintem nem birna az annyival menni,szerintem oda már komoly erő kell ,mert 90-nél már elég komolyan jön a szél szembe...
Neeem nem akarom én. Csak úgy eszembe jutott. Az óra nem mutatna többet, mert az első kerékről kapja a jelet és én elméletben csak a hátsóval variáltam. Ki lehetne számolni, hogy adott fordulatnál mennyivel menne többet, de mindegy úgysem csinálom meg:)
Többet mutat az óra, lassabban gyorsul a mérnökök kitalálták már a rávaló méretet és összhangot. Szerintem is kár eszelni. Ha többre vágysz jogsi és lehetőleg 500ccm feletti motor vásárlása, hogy ne nődd ki 1 év alatt.
Hello nekem van 3 ágú 13-as hátsófelni old sr-hez eladó az egyik körlámpás alatt volt és kicseréltem gyárira azóta hever a műhelyben ha kell van valami gumim is hozzá. dobj egy mailt és holnap lefotozom pippo131@freemail.hu, ja olcsó /szerintem/ 3500 a felni gumival egy ötös.
Valamelyik nap úgy eszembe jutott, hogy mi lenne ha nagyobb kerék kerülne hátra, akár csak magasabb oldalfalú? Elviekben a végsebesség növekedne nem? Kérdés, hogy a gyorsulással mi történne? Gyakorlatban működne ez szerintetek? Az első kerékhez nem érdemes nyúlni, mert onnantól csal az óra.
Igen,ghostrider77 írta,hogy rally kerék csak nem tudtam,hogy melyik az.Ezek szerint a hátsó .
Bontót Budapest és környékén tud valaki?Még mindig oldalsztendert és most már hátsó kereket is szeretnék!
az nem alu ,az egy rugalmas acél lap,nem is azzal van gond hanem a bakelit házzal, meg kopik az évek alatt beszívott levegőtől, és nem zár rendesen,ha nem velem fordul elő nem is hiszem el hogy meg tudja szopatni az embert,szívás után vissza is fújja a levegőszűrőbe a levegőt és nincs meg a robbanáshoz csak a benzin ,mert ugye az innyektor nyomja,és kiveszi a paraszt a gyertyát és szidja az olasz k..va anyját hogy hogy tudtak ilyen szart össze rakni,meg mért bonyolították ennyire meg,pedig jó kis motorok ezek haveromnak 2005 ös faktorija van 30000 kilométerrel és semmi baja igaz újonnan vette.
Az az igazság, hogy egy ismerős nem találta, hiába szedett le szinte minden idomot,s gondoltam rajtatok keresztül megpróbálok segíteni! Talán akkor itt nem nézte, bár este már nem kérdeztem rá, mire jutott! Köszi a tájékoztatást, így már meglesz!
Semmi baj nincs vele mondom ezt 9100 km után úgy, hogy nálam van 0 kilométeres korától. Amit igényel azt megkapja tőlem. Drága olaj, drága szerviz, gyári alkatrészek.
Ha ujjat veszel akkor sokáig nem lesz vele bajod. De ha használtat akkor lehet rosszat is meg jót is kifogni. Nem tudom hogy egyáltalán egyre gondolunk mert én injektorosra. Fogyasztás 2- 3liter rajtad múlik mennyit eszik
Sziasztok!
Még mindig keresek sr 50 kitámasztót.
Budapest környékére is elmennék érte.
Továbbá:
Az normális,hogy elől 13 hátul meg 12 coll-os felni van?
Leo vince dob van a moci ami kajak "üvölt mint a sakál".Olyan hangja van,hogy 1 km-ről meg lehet hallani ha jövök:)
Az alvázszám melyik részéből derül ki,hogy milyen évjárat?
Heló mindenkinek!
Nagy döntés előtt állok. Véleményt szeretnék kérni az Aprilia SR 50 Factory robogóról. Szerintetek jó motor vay sokat eszik vagy volt már valakinek baja azzal a sok digitális mutatóval ?
De szerintem nem birna az annyival menni,szerintem oda már komoly erő kell ,mert 90-nél már elég komolyan jön a szél szembe...