Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sőt,ha nem akar nagyon bontogatni,akkor én a külsőt a helyén hagynám,és csak a belsőt cserélném ki...
a motorhoz nem nagyon értek,inkább ráhagyom a profikra
ki tudom húzni a km meghajtóból és a km órából is.
Ki tudod húzni a spirált a házból. Ha szakadt, akkor rögtön meglátod.
hát nemtudom. te mit mondanál a hibákra mit csináljak vele?
az nem lehet,mert 97-ig gyártották őket
2001es nyiregyen vette boltba láttam az előző adásvételit azon is 2001 volt.
2001-es?
max 96-97es lehet..
msn címet tudnál adni?lécci
akkor vegyek egy spirált mert én szétszedtem de az eleje meg a végén nincs semmi szakadás ott jó de ha kihuzom a km órából és fogom a kezembe nem pörög vagyis nem teker akkor lehet valahol középen el lenne szakadva? és gyertyát milyet ajánlassz bele?
Kemény 22 mm-el nagyobb a kerülete. Az egyiknek 1300 a másiknak 1322 Tényleg kíváncsi vagyok, hogy mennyit számít ennyi változás.
Kiugrott a helyéről, vagy elszakadt a kilóméter spirál. Ha nehezen indul, akkor először cserélj gyertyát, és pucold ki a karbit.
ja meg csinál olyat hogy teletankolom a motort és nem jelzi mindig hogy tele van hanem ugyan ugy világit a visszajelző hogy kevés az üzemanyag de ha fogy ki a motorból a benzin akkor beálll a szintre kb fél tanknál. mi lehet a baj? am karburátoros 50es végsebessége 100km/h mikor mért a km óra. lécci válaszoljatok erre a kérdésekre! előre is köszi.
sziasztok most vettem az sr-t 2001es évjárat egyszer csak mentem vele döcögős uton és azóta a km óra nem mér szerintetek mi lehet a baja?Eddig mért mindig. Meg van mikor csinál olyat hogy rugom befele vagy öninditóval inditom és nem indul csak 30.rugásra kb de van mikor 1 rugásra indul csak néha szokta csinálni hogy nem akar indulni szerintetek mi lehet a baja?
Nekem olyan gumi van most elől hogy életveszély. Pirelli volt szegény fénykorában, csak valahol "elhagytam" a futófelületét. De nem baj, kap nemsoká újat.
Tükör radiál.
És mi az a sportgumi ha szabad érdeklődni?
Ez így igaz ahogy írod bár Én nem hiszem hogy más méretet tennék fel mint ami a gyári csak annyit változtattam hogy az eredeti helyett sportgumit tetettem fel, ezzel sokkal jobb lett a kanyarodás. A régi túrásabb kivitelűvel szinte kis túlzással erőlködni kellett a kanyarodáskor.
Nekem 130/60 13" helyett 140/60 13" van hátul (Vredestein Staccata). Az előző gazdija optikai okokból ezt rakta rá. Ha lekopik szerintem visszarakom a gyári méretet, bár előtte jó lenne kipróbálni mi a különbség. Elvileg fordulékonyabbnak kéne lenni a 130-assal...
Szia!

Csodát nem várunk tőle csak a fent levő gumi defektes és van egy elfekvő helyette. Valamennyivel biztosan többet megy majd mivel a kerülete nagyobb.
7 mm-el lesz magasabb elvileg a gumi oldalfala, szóval majd meglátjuk. Kíváncsian várom, majd feltétlen számolj be a fejleményekről.
Azért ettől csodát ne várjál majd szerintem....
Szia!

A végsebesség nőni fog de a gyorsulás rovására. Mi pont most fogunk megpróbálkozni egy ilyen variációval, a hátsó gumit cseréljük ami 120/70 és ez lesz cserélve 130/70 - re. Valamennyivel nagyobb lesz a végsebesség az biztos de a dombok majd megmutatják érdemes volt a csere.
Sziasztok! Még mindig keresek első sárvédőt 99-es SR-hez. Piros lenne az igazi.