Szépen tatásan indulj,a legjobb ha felgyorsulsz 50-60ra aztán azzal a tempóval túrázol egy hosszabbat.persze néha húzhatsz neki egy picit,hogy "ne lustuljon el",de tényleg óvatosan mivel nagyon kevés olajat kap sokkal könnyebben besülhet mint egy karbis.bírd ki azt a pár 100km-t és viseld el hogy aaddig babettások is lealáznak
Nem akarnék vitatkozni peetsp-vel,de 220km. után,ha érzed hogy szépen könnyen jár a blokk,akkor azért néha húzd oda jobban mint fél gáz.Mondjuk csinálhatsz olyat,hogy 35-40-ről gyorsulsz egy nagyobbat,aztán vissza 50-re,stb.Ne essél át a ló túloldalára sem a bejáratással,nehogy aztán meg lusta legyen....
Nem csak a sebesség számít! 50-ig is lehet "bejáratósan" gyorsulni meg terhelve is! Ne nyomatékold agyon, azaz ne csavarj tőgázt és vedd el 50-nél mert az nem éppen kíméletes. Inkább mindig csak negyed-félgázzal gyorsíts, érezd, hogy könnyedén jár a blokk! Aztán lassan persze vége a bejáratásnak onnan ütheted...
Akkor ezt úgy érted, hogy mondjuk 50-ig csavarhatom neki alkalmanként ahogy birja, meg pl néha felhuztahom 60ig meg ienek? Vagy a fordulatszám ne legyen túl magas még pár pilanatig se? (pl gyorsuláskor)...és igen kb olyan 220 km- van a hengerben
Most akkor mennyi van benne végül is az új hengerben? Olyan 200km. után kezdheted fokozatosan terhelni,ami azt jelenti,hogy gyorsulgathatsz vele nyugodtan,de tartósan ne húzasd.Pld. ne nézd meg még,hogy mi a vége....
Hali! Ha amikor elvittük szervizbe volt a Di-Techem akkor volt benne 6900 km-er, mire visszahozták volt benne kb. 7050, és ha most van benne 7170- és cseréltek benne dugyttyút, meg főtengelycsapágyat, meg furták a hengert, akkor az már be van járatva? Lehet már neki huzni,? Mármint rendesen gyorsulni nem ien csigalassan meg ienek....
Sziasztok!
Mitől lehet szerintetek az, hogy a DiTechem teleszívja magát?
Ha nem akksitöltőről indítom, akkor pár nap állás után szinte lehetetlen elindítani, ha elsőre nem sikerül, utána szedhetem ki a gyertyát, AC pumpa le, önindítót nyomom, közben a hengert kifujatom kompresszorral, a gyertyát felmelegítem, és csak így hajlandó nagy nehezen indulni. Ez lenne a kisebbik gond, mert ha nekiállok összerakni úgyis megveszem bele az új akksit, de ami jobban aggaszt, az az, hogy menet közben is elég gyakran érezni, hogy nem bír mit kezdeni annyi benzinnel, amennyit kap. Amikor pl. kigyorsítanék, húzok neki egy teligázt, torpanik, kicsit höbög, és csak utána indul meg, ezt időnként elinduláskor is csinálja, és ami a legújabb jelenség, hogy alapjáraton hagyom pár percig, utána adok neki egy kis gázt is, és van, hogy le is áll rögtön, de általában nem pörög fel, csak kapkod. Tanácstalan vagyok már, igaz, mostanában nem sok időm volt vele foglalkozni, de már áll hónapok óta, szeretném végre összerakni. Új szimeringek és csapágyak vannak benne, a henger és a dugó is tökéletesek. Lehet, hogy a kompresszor? Lehet hozzá javítógarnitúrát kapni?
Ma szereltem fel az oldalsztendert (2004 Ditech Morini). A hasidom ki volt könnyítve gyárilag ott, ahol ki kellett vágni. Így nem volt annyira nagy mutatvány felszerelni, azt hittem komolyabb meló lesz.
Én nem tudom, de a Piaggionak nem más a váza is? Mert fityoé ha 97-es az tuti nem Piaggio blokkos. Ha pedig más a váz akkor nem biztos, hogy jó rá. Ennek utána kell járni.
Hali.
A mocit ma vettem.
A srác azt mondta,hogy 97-es.
Ha ő hazudott akkor én is.
Annyi tuti,hogy fekvő hengeres.Holnap lesznek már képek....
A "buzetti" meg ki-mi csoda?
Ja és az ára?
Köszi.
Tehát akkor még egyszer pótolva a képet az előző hozzászólásomból:
Válaszaitokat köszi, Imi.
Légyszi jelezz vissza, hogy pontosan mit jelent ez a szín!
Köszi!
Mitől lehet szerintetek az, hogy a DiTechem teleszívja magát?
Ha nem akksitöltőről indítom, akkor pár nap állás után szinte lehetetlen elindítani, ha elsőre nem sikerül, utána szedhetem ki a gyertyát, AC pumpa le, önindítót nyomom, közben a hengert kifujatom kompresszorral, a gyertyát felmelegítem, és csak így hajlandó nagy nehezen indulni. Ez lenne a kisebbik gond, mert ha nekiállok összerakni úgyis megveszem bele az új akksit, de ami jobban aggaszt, az az, hogy menet közben is elég gyakran érezni, hogy nem bír mit kezdeni annyi benzinnel, amennyit kap. Amikor pl. kigyorsítanék, húzok neki egy teligázt, torpanik, kicsit höbög, és csak utána indul meg, ezt időnként elinduláskor is csinálja, és ami a legújabb jelenség, hogy alapjáraton hagyom pár percig, utána adok neki egy kis gázt is, és van, hogy le is áll rögtön, de általában nem pörög fel, csak kapkod. Tanácstalan vagyok már, igaz, mostanában nem sok időm volt vele foglalkozni, de már áll hónapok óta, szeretném végre összerakni. Új szimeringek és csapágyak vannak benne, a henger és a dugó is tökéletesek. Lehet, hogy a kompresszor? Lehet hozzá javítógarnitúrát kapni?
Köszi,megpróbálok utánnajárni,hogy milyen is kell.
Az ára meg ok!Pesten nem szoktál járni?
A mocit ma vettem.
A srác azt mondta,hogy 97-es.
Ha ő hazudott akkor én is.
Annyi tuti,hogy fekvő hengeres.Holnap lesznek már képek....
A "buzetti" meg ki-mi csoda?
Ja és az ára?
Köszi.
Esetleg bontott valakinek nincs?
Ennyiért nekem egy kicsit sokkkkk!