Ha az akku lenne ennyire gyenge, akkor be sem tudnád indítani. Az injektor nem vesz fel ekkora áramot(be is ba...na). A benzint a levegő nyomása (és az injektorba épített "fúvóka") porlasztja szét, maga az injektor csak nyit és zár. Az akku feszültsége egyébként is az indításnál esik le a legjobban(10V körül), a motor indulása után még töltés nélkül is valamennyire emelkedni fog. Persze töltés nélkül egy idő után elkezd merülni, de azt észrevennéd, mert szerintem az ECU kiabálna érte először. Azt hiszem hogy egy hibakód is van erre a célra.
Köszönöm a választ!
Ma kaptam egy autószerelő ismerőstől egy tippet, szerinte lehet az is, hogy gyenge a töltés, és ettől van az, hogy valamennyi járatás után már nincs elég feszültség az akkuban, hogy a benzit megfelelően beporlassza, így a gyertyát eláztatja.
Ebben a DiTechben a membrán alu, ránézésre ugyanaz, mint amit anno vettem még az álló SR-be. Mondjuk azzal rossz tapasztalatom van, egyszer szétszakadt nálunk is, egyszer pedig azután, hogy eladtam, akkor már csinált kisebb galibát is.
Egyébként ezeknél a robogóknál a kompresszor töltőnyomása porlasztja be a benzint egyedül, vagy az injektor elektromosan ? Csak mert akkor, ha csak a kompresszor, akkor az első teória tárgytalan..
Hmm, érdekes színösszeállítás. A hűtő körüli rész piros, alul és hátul pedig sárga. Mintha a markolat kínai robogóé lenne. Ezzel nem fikázni akartam, csak feltűnt.
szia ha adhatok egy tanácsot, még mielőtt akármit is csinálnál cseréld ki a szívó membránt az enyémnél is hasonló gondok voltak,egy év alatt 4 gyertya kompressor felújítás stb,és egy 2500ft-os baja volt a szívócsonk és a blokk között van, jó bele a minarelli motoré is és fele olyan árú mint a ditech,egy próbát megér
fekvő minareli ez a tipus nem létezik csak ezzel vagy álló minarelivel.az állós régebbi de az esély arra,hogy ez 97- es nagyon kevés,mert a 97-es már kereklámpás!
Sziasztok!
Köszönöm a hozzászólásokat.Töltöttem fel 1-2 szarul sikerült fotót,esetleg valaki aki látásból meg tudja saccolni az évjáratot rápillanthatna.Vagy esetleg honnan tudhatnám meg?
Alvázszám,motorszám?
Akkor már csak a vakcső és a markolat vár "megoldásra.
Ugyan olyan színű (profilomba találsz képeket)
Ma kaptam egy autószerelő ismerőstől egy tippet, szerinte lehet az is, hogy gyenge a töltés, és ettől van az, hogy valamennyi járatás után már nincs elég feszültség az akkuban, hogy a benzit megfelelően beporlassza, így a gyertyát eláztatja.
Ebben a DiTechben a membrán alu, ránézésre ugyanaz, mint amit anno vettem még az álló SR-be. Mondjuk azzal rossz tapasztalatom van, egyszer szétszakadt nálunk is, egyszer pedig azután, hogy eladtam, akkor már csinált kisebb galibát is.
Egyébként ezeknél a robogóknál a kompresszor töltőnyomása porlasztja be a benzint egyedül, vagy az injektor elektromosan ? Csak mert akkor, ha csak a kompresszor, akkor az első teória tárgytalan..
Egyébként nekem tetszik, de szerintem nem annyira egyedi...
Legalábbis láttam egy -két ilyen színűt a neten.
Jegyzetelek...
Kezdő vagyok, úgyhogy ha bármit láttok ami "nem oda való" szóljatok!
A szín és a markolat szerinted sem stimmel?
Azért köszi a többi infót...
Felteszek egy képet a mociról.
Bár csak a kitámasztó miatt érdekel,hogy végre ne keljen állandóan szarakodni...
Köszönöm a hozzászólásokat.Töltöttem fel 1-2 szarul sikerült fotót,esetleg valaki aki látásból meg tudja saccolni az évjáratot rápillanthatna.Vagy esetleg honnan tudhatnám meg?
Alvázszám,motorszám?