Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Semmi baj, azért van a fórum! Az egy dolog, hogy ilyen olcsó a javítóidom, de egy-egy elem fújása 25 ezer pénz, plusz a lakatolás, szétszedés, macera van vele.
Üdv!
Bizony!
Itt 15 éves és a körüli autókról van szó, hogy a francba ne rohadna már? A legtöbb ilyen korú autó függetlenül attól hogy hogy Opel vagy Suzuki vagy stb. néhány helyen biztos rohadni fog. Azért az üzemanyag betöltő nyílásnál mert kifolyik néha a benzin és egyszerűen megeszi az anyagot.
Hello bocs hogy beleszolók de elvileg ami gothárdon volt gyártva opel astra az mind rohad ami klassik nak készült mert nem fujtak bele üregvédőt a tankbeöntő 2500ft küszöb 2200ft javítóívek 1800/db szerintem erre készültek hogy ilyen olcsó lett
Látom olvasol Totalcart.
A Fiatnak van az öthengeres 2000-es benzines motorja. Na, annak olyan hangja van, hogy beleborsódzik a szőr a hátamon.
Hát igen, "Azt mondták....." De lehet, hogy sosem volt nekik. Az biztos, főleg újabbaknál elég sok az apró elektronikai hiba. Nekem bejött, eddig semmi hiba nem volt, csak néhány kopó alkatrészt kellett cserélni.

A 306 is jó járgány, főleg az 1998-2000 között gyártott S16-os, ami turbós 2.0-ás benyás motorral van szerelve. 163 ló, ami ma már nem sok, igen jól mozgatja az 1100 kg-ot. Azt mondják róla, hogy nagyon eltalált verda, nagyon jó futóművel, fékekkel. Alcantara bőr belső, klíma, stb. Állítólag úgy meg lehet csúsztatni kanyarban, mind a 4 gumi satíroz.
Erre gondolok: http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/306/peugeot_306_s_16_s16-397521
7

Üdv!
Ha megnézed a legtöbb elsőszériás Astrát, akkor azt látod, hogy korróziós sérülések láthatók az üzemanyag betöltő nyílásnál, a hátsó sárvédőívnél. Kombiknál gyakori a hátsó szélvédő alatti rész korróziója. Én nem azt mondom, hogy mindegyik, de elég sok rohad.

Üdv!
az f astra az tényleg rohad,nekem is volt 8 évesen már a hátsó ívek elég jól rügyeztek de amúgy kényelmes volt most egy golfom van de meg merném kockáztatni hogy az opelnek kényelmesebb a felfüggesztése
Nem rohadt, vagy nem látszódott? Mert a rozsda az alvázat már rég megette, mire kijön a küszöbökön meg a fényezésen....
http://www.d4u.com.ua/uploaded...

Ez tetszik még nekem nagyon. Fiat Albea. Persze nem ilyen színben, hanem világoskékben. Ha majd elkopik a Szuzi, akkor lehet hogy befizetek egy ilyenre (és fizetem életem végéig a hitelt).
Igen, először én is Peugeot akartam venni. Egy 306-ost. Ilyet: http://images.drive.com.au/dri...
De lebeszéltek róla. Azt mondták hogy mind egy kalap sz.....r. Pedig nekem nagyon bejön a formája.
Hát nem tudom nekünk volt egy opel kadet az se rohadt egyáltalán.
van egy 1992 es astránk az se rohadt
és egy 2000 es combo hát az se rohadt.
Az első szériás Opelek rohadnak, mint a rongy! Sőt még a 3. szériás Omega is. Nekem is egy viszonylag régi PUG 406-os van. 1996-os a lelkem, viszont van benne egy csomó jó dolog, olyanok, amilyenek még a mai alap gépekben is sincs. (Digit klíma, esőszenzor, 4 elektromos ablakemelő, stb.) Nem akartam sokat költeni rá. Kevés km-rel vettem az első tulajtól már több, mint két éve. Szerencsére a PUG-nál gondloltak a festés előtti passzív korrózióvédelemre is, ezért még nincs rajta rozsda (kopp-kopp-kopp)
Itt egy kép róla:
Azon már túl vagyok. A régi membránból le volt törve egy darab azt kicseréltem, az ujjal ment is szépen idáig. Nem hiszem hogy ilyen gyorsan megette volna ezt a membránt is.
Cserélj membránt.
Sziasztok
Ha leveszem a légszűrőt és húzogatom a gázt akkor nyom vissza benzinpárát és fröcsköl is egy picit ott ahol elvileg csak levegőt kéne neki szívni. Ez mitől lehet? Ja és végre is egy 10esel lassabban megy, húzni amúgy húz.
Egyébként meg fAstra is ugyanúgy rohad, mint bármelyik másik. Nézz meg egy fehér színűt. Rohad minden oldalról.
"Bár ettől még nem értem miért kell pofázni mindenért." Hát mert biztosan ráér a sok ember fórumot böngészni, és mivel jó magyar szokás, le kell fikázni mindent. Egyébként szerintem pont olyanok fikáznak, akiknek még Swift-re sem telik, vagy a másik véglet, hogy beleül a milliós mercibe vagy terepjáróba(amit persze hitelre vett, és élete végéig fizetni fogja ), és ha ő vezet akkor mindenki takarodjon az útból. Bezzeg ha megkarcolják a milliós autóját, akkor sír, mert bizony nincsen pénz megcsináltatni. Mikor vettem a Swiftet, akkor azért vettem mert mindent tudott ami nekem kell, és erre volt lóvé. Nem is bántam meg, hálás kis autó.
Nem ismerem a hozzászólókat. Biztosan úgy van ez, hogy azok fikázzák a Swiftet, akiknek még nem is volt. A szomszéd nagyapjának, és annak az unokaöccsének volt ilyen, és ő mondta hogy sz...r. Azért nem is tudom mi a jobb, egy full felszerelt Swift, vagy egy teljesen fapados Opel? Mert egy árban vannak. Én szeretem a kényelmet, és mivel ez egy teljesen felszerelt modell, így nekem többet és pl. a klíma, minthogy egy Opel nevű "dobozban" üljek. Nem mindig a drágább a jobb, ha meg törik az autó, akkor nem hinném hogy egy ugyanilyen korú (94-es) Opel többet védene mint egy teljesen kilakatolt Swift. Ugyanis lehet hogy az Opelen nem jön ki olyan könnyen a rozsda(bár ezt is cáfolnám), de belülről bizony azok is el vannak rohadva. Ilyenkor pedig hajlik és szakad a lemez(rozsda), mint a papír. Tehát bizony jó nekem a "sz...r" Swift.
Nem kell az adatlapjait böngészni. A feltöltött képgalériákat a fenti Fotók gombra kattintva elérheted. Ott időrendben az összes galéria elérhető. Ezeket nézegetik és ott megjelenik ha feltölt egy ilyet. Bár ettől még nem értem miért kell pofázni mindenért.
Akik hozzászóltak a Swift projekthez, azokat ismered? Én azt nem értem, valaki felrak képeket, mondjuk egy fórum részére (ahol fórumozik, ismerősök részére, stb.), a saját tevékenységeiről, hogy a pixarba találja meg más? Unatkozik és a sportmotoron beregisztrált emberek adatlapjait böngészi?
Hát ezt jól szétkaptad!
Ennyi. Egy multiméter mindig kellhet. Ez olyan mint a pia a háztartásból sosem hiányozhat, ahol férfi ember lakozik.
Manapság már kapni 1500-ért praktikeres multimétert. Szerintem célnak megfelel. Én beáldoztam annyit érte. Sose tudni mikor kell.