Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon kihalt a topik már egy napja nincs egy új hozzászólás sem. Mi van mindenki motorozik? Vagy szerel?

Engem meg majdnem elütöttek ma
Én azért ezt így nem jelenteném ki, hogy nem valók a közlekedésbe, de vannak olyanok akik valóban. Nagyon soknak jogosítványt sem adnék. Milliószor előfordult már, hogy sávváltáskor valami idióta rámhúzza a kormányt, mert nem látja, hogy ott vagyok és azt hiszi, hogy övé az út. Persze a tükörbe nézni és az oldal ablakon kinézni luxus.

Egyedül a kamionok mellett nem szoktam menni hosszútávon, mert ha én nem látom a sofőr arcát a tükörben akkor majdnem biztos, hogy ő sem lát engem. Ezért mindig eltolva megyek mellettük vagy előtte vagy mögötte, vagy ha muszáj akkor csak rövid ideig mellette.

Az ilyen mutogatós sztoriról a múltkori biciklis jutott eszembe. Mentem 2x2 sávos úton nagy zebra keresztbe és láttam, hogy biciklis jön balról én meg a szélsőben mentem vagyis volt 3 sáv köztünk. De ahogy néztem ha így haladunk pont elütöm. Ugye mi lett volna a helyes bemegyek a belsőbe és elmegyek mögötte. Neeeem én húztam neki kezem a dudán meg a féken. Satufék nyikorgó gumikkal meg ugyanannyi dudával plusz a bukó alól iszonyat káromkodás. Az az idióta meg mutogat a zebrára, hogy elsőbbsége van. Én megmagyaráztam neki, hogy igen elsőbbsége van a gyalogosnak és a biciklijét toló kerékpárosnak, de ha teker akkor nincs. Szegény biciklis biztos megijedt Én legalábbis tuti féltem volna ha egy motoros csikorgó gumikkal és hatalmas dudaszóval közelít felém. Járdáról mindenki nézett
Sziasztok, bele szólnék ebbe a beszélgetésbe én is

Múltkor mentem Dorogon, kb 100-150 méterre voltam a lámpától, nekem zöld, gyalogosnak piros... megyek szép lassan ~70 körül erre egy öregember elkezd átsétálni a zebrán(miközben neki piros van) na mondom itt bajok lesznek, izzítom a kezeimet a fékekre, mert ha megkell állni akkor hamar kell megtenni, szval az öreg kb olyan félúton tart látja, hogy nem nagyon akarom elengedni(miért is tenném?!)erre meg áll és elkezd mutogatni a lámpákra teljesen jogtalanul, nézek nagyokat és elengedm, milyen rendes egy ember

Remélem vki elolvassa és tanul belőle vmit, mondjuk azt, hogy az öregek nem valók a közlekedésbe sztem
Így már én is jártam csak ott kiscsaj vezetett. Aztán csak nézett szegényke, hogy hogy kerültem olyan hirtelen mellé. Persze jófej módjára elmagyaráztam neki, hogy most döntse el vagy gyorsít és áttolja máskor sárgán vagy akkor alapból fékezzen. De az, hogy gyorsít majd a végén satufék az nem működik. Azóta inkább ilyen helyzetekben én elveszem a gázt és megállok a lámpánál, nem ragadok bele a másik seggébe. Nem akarok én senkit felülről megelőzni a motorom nélkül.
Régebben én is szépen az út szélén haladtam,de rájöttem,hogy ha ott megyek akkor olyan mint ha ott sem lennék,nem foglalkoznak az autósok velem.Azóta a sáv közepén motorozok határozottan az előttem lévő autóra rátapadva,hogy eszükbe sem jusson mellettem 5centire elmenni.a múltkor velem meg az történt,hogy a bácsika aki előttem ment sárgát kapott,mentem is utána,hogy én is átférjek,erre úgy döntött,hogy mégsem megy át és a lámpa alatt belesatuzott a fékbe Úgy tudtam csak megállni,hogy a motort kicsúsztattam mellé.hát a szülei sokáig csuklottak az biztos
Nyugodtan vágjál neki, akár Kékesig (hányszor felmentem anno simsonnal... )! Arra való a motor, hogy használjuk. Felfelé a vízhőfok mutatóra figyelj, amúgy küldjed neki nyugodtan. Lefelé gáz nélkül a motorfék tartósan valóban nem jó, (esetleg kapcsold le a blokkot és próbáld meg a gurulást, ha ez nem árt a robeszhajtásnak (ezt én sem tudom) ha féked túlmelegszik akkor jövő héten meg nevezz be a gsxr kupába, mert oda való vagy... ezt simán bírnia kell, főleg egy olyan féknek mint az sr-eken van!
szia4
Hátsó van raktáron, első most nincs, csak jövő héten.
a hátsó cikkszáma 225100390 1990.-Ft
az első cikkszáma 225100380 2200.-Ft
"Azt meg lesz...a nagyívben hogy a robogónak ilyenkor le kell húzódnia a nevetséges állapotban lévő útpadkára"

Hála istennek már nem kell. Úgy van most a kresz, hogy szorosan az úttest jobb szélén kell közlekedni ha ezt az út lehetővé teszi. Nyilván ha teli van gödörrel akkor nem kell. Szóval le kell szarni előzzön meg ha tud. Persze ha látom a tükörben, hogy normálisan jön és előzni akar akkor elengedem, de ha egy idióta jön akkor sáv közepe. Max ha rámhúzza a kormányt akkor még van helyem menekülni.
Jó éjt Mindenkinek.
A múltkor az út szélén szerelte a kerékpárját egy (kisebbségi)gyerek. Persze ehhez hozzátartozik hogy ott kivételesen kiváló és tágas tér lett volna lehúzódnia, de nem tette. Mögöttem terepjáró jött, ezért kitettem az indexet hogy láthassa hogy ki szeretném kerülni a kerékpárost. Hozzáteszem hogy kb. 80-as tempóval haladtam, a terepjáró mögöttem szintén ennyivel, és akkor ért be, mikor megkezdtem a kikerülést. Persze ekkorra már szemből is jöttek, de ugye én robogóval simán elfértem volna, nem zavartam a szembe jövő sávot. Na erre az idióta terepjáró elkezdett előzni. Láttam a tükörbe mit csinál, közben pont odaért a szembejövő is, és rájöttem hogy így nem férünk el. Vészfékezés, persze a fa....kalap is mögöttem azonnal fékezett, de nem kellett volna sok hogy elcsapjon. Ahogy elhaladt mellettem láttam hogy járt a szája. Hogy mit mondhatott azt sejtem, pedig ő volt a fa.., nem én. Kíváncsi vagyok hogy akkor is ekkora lett volna a szája ha balesetet okoz, és meg kell állnia, bennem meg van még annyi erő hogy fel tudja kelni. Erősen kétlem... Gyanítom hogy meg sem állt volna....
Mostanában menekülnek előlem ha beállok mögéjük.Igaz a balra a sávra tapadva.
Féltik az ótót a gonosz motorostól.
Na igen, lehet hogy nem a nagyobb motor lenne a megoldás, hanem az hogy változzon az autósok hozzáállása a robogósokhoz. De valami kényszer jön rá ilyenkor az autósra hogy már csak azért is megelőzöm. Hiába megyek akár 80-90-el. Azt meg lesz...a nagyívben hogy a robogónak ilyenkor le kell húzódnia a nevetséges állapotban lévő útpadkára.... És sajnos az én tapasztalatom is az hogy az idióta Suzukisokkal van a legtöbb baj. Nekem is Suzukim van, de én érdekes módon nem tapasztalom magamon ezt az előzési kényszert. Nem az autó tehet róla, hanem a idióta sofőrje.
A 125-ös sem lesz gyorsabb mint egy közepesen tuningolt 70-es 2t.
Minimum egy 250-es kellene de kis testtel.PL sportcity vagy valamelyiik yamaha kisebb darabja.
Most jól megszoptam a régi nulláson balesetnél.Még a keskeny V2-vel sem volt könnyű kígyozni hát még egy most divatos tepsiel a seggem alatt.
Én most erősen agyalok egy 125-ös 4T robogón. Remélem tényleg módosítják a törvényt, és lehet majd B kategóriával 125-öst vezetni. Az 50ccm az kevés, pedig megy szegény mint a mérgezett egér...
Nyíregyházán is el lehet gyönyörűen közlekedni. Kivétel mikor a hülyegyerek jön az 1.0 "stifttel" és nyikorgó kerekekkel nem képes legyorsulni 50-ig és haladunk egymás mellet 30 centire egy sávban. Ilyenkor okos enged alapon elveszem a gázt hadd örüljön, hogy lenyomott. Köv lámpánál úgyis megelőzöm 5 autóval vagy többel
Nekem eddig a Tokaji hegy volt meg igaz az is kínszenvedés volt főleg a kiváló út miatt, de többet soha, na meg hol van az a Mátrától két km nincs az egész felfele.
Voltam vele.Féltem.Letaposnak.Tényleg.Bár az nem város.Állatkert.Most jobb.Legalább én vagyok a gyorsabb.Tudok menekülni.
Amúgy egy NORMÁLIS városban simán lehet.PL Bécs.
Mert én alapból gonosz vagyok.
Semmi gond, hogy kérdeztél itt. Jól tetted. Sőt legalább megtudtad, hogy is működik a 2 ütemű olajzása és most már tudod, hogy kell nekivágni. Viszont amint láthatod nem csak én mondom azt, hogy nem való a mátrába 50-es robogó. Amint látod kinter is ugyanazt mondja nem csak én.
Én még városba se nagyon.
Én tuti nem indulnék el robogóval a hegyekbe.
Majd locsolok rá olajat kívülről.
Bár nekem már az odaút is kalandos lenne.
Aztán meg kimered a motor, mert a főgonosz ECU nem veszi figyelembe hogy a henger már izzik, és kevés olajat adagol, hogy védje a fákat.