Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hacsak nem a gonosz ditekk.Me akkor keveset eszik tökmindegy hol megy.
Végülis Neked kell érezned hogy az adott helyzetben mit bír a robogód. Ha mindenképpen neki akarsz vágni ennek a hegy-es dolognak, akkor csináld. Viszont a robogó az tényleg városi közlekedésre ajánlott, nem hegyet mászni. Amit tudok ajánlani, az legalább egy csúcskategóriás olaj, esetleg egy kanna tartalék benzin, mert hegymenetben szerintem a fogyasztás erősen emelkedni fog.
Az elejét simán le lehet dobni akár út közben is.
Komolyak vagytok.
Azért a mátrát meg lehet mászni robcsival is.Magyarországon csak buckák vannak nem hegyek (by osztrák ismi)Csak nem túl élvezetes.Kicsit lassú lesz felfelé.Le vérmérséklet kérdése.
Veresd meg a vállad helyettem,és bocsánat ,hogy kérdeztem.
Jól mondtam azért ajánlja a hegyi kanyargós utat, hogy összekopjon minden, de ezt le is írja a használati:

"Ha lehetséges, hegyi és/vagy kanyargós
utakon járassa be motorját, hogy a mo-
torblokk, a rugózó elemek és a fékek a
lehetô legváltozatosabb körülmények kö-
zött mûködjenek a bejáratás alatt."
Olajozással mi a probléma? Csak annyi, hogy ugye a kétüteműnek nincs szivattyús olajozása, mint a kocsinak, hanem a benzinnel együtt kapja meg. Na most motorféküzemben a motor ugye pörög, de benzint nem sokat kap ----- olaj is kevés jut a hengerbe ---- nem lesz elegendő kenés ---- megragad vagy legalábbis nagy mértékben kopik.

Hogy miért írja, hogy hegyi kanyargós szakaszon bejáratni? Gondolom, hogy koptatni a fékeket és a gumikat. Új korában össze kell még kopni mindennek.
Nem akarok a Kékesig menni oda majd gyalog.Viszont ezt leírhattad volna már előbb mint hogy feltettél te is pár kérdést.Ezt az olajozás dolgot meg nem vagyok teljesen tisztába.A másik dolog a kezelési útmutatóban miért Írja hogy érdemes bejáratni hegyi vagy kanyargós úton,persze csak óvatosan .
De lehet járnak, csak nem hinném, hogy 50-essel. Szenvedés lenne csak vele felmenni. Lefele meg, mint mondtam megint csak gázos egy kétüteművel. Ha nem húzol gázt azaz motorfékkel jössz le nem kap elég olajat így könnyen megragadhat. Ha meg fékezve jössz le hamar megégetheted. Hiába fog jól a fék meg harapós nem erre van kitalálva és hamar fel/túl melegszik. Nem ajánlatos. A robogó nem véletlenül városba lett tervezve. Oda tökéletes.
Még egyszer Üdv.
Nem éppen bejáratós már 900 Km van benn.Másik én nem mondtam hogy kopp gáz.Én csak kérdeztem.Amúgy is kímélem mert 60-nál többel nem igen járok.A másik a hegyekbe nem járnak robogóval?
szevasz sajna nekem ilyesmi gondom volt,kompresszort cseréltem,befecskendezőt cseréltem haver motorjáról,és ma rájöttem hogy szar a szívó cső membrán,ami levegőt beszívott aszt vissza is nyomta mert nem zárt rendesen, a lemez lapkák alatt át lehetett látni,úgy elkopott és mindig ez szívatott hol indult hol nem de az utóbbi két hétben meg sem nyikkant,de most már újra jó
Igen persze bejáratós gépet vigyünk fel a hegyre adjunk neki koppgázt. Jót tesz neki biztos. Már bocs, de az ilyen ember nem érdemel a segge alá új motort. Meg egyébként is robogót a Mátrába? Aztán meg kérdem én lefele hogy akarsz jönni? Mire leérsz leég a féked. Vagy motorfékkel gondoltad? Kétüteművel húzós lesz az is.
rendben köszi szépen,majd megnézem,de ha esetleg nem a körül van akkor majd még írok !
Szia!

Lenne 2 kérdésem. Szükségem lenne 2 pár Suzuki burgman an 400 1999-es évjáratú első, hátsó fékbetétre. Van raktáron?

Van esély, hogy ha van raktáron csütörtökre eljut hozzám? (természetesen az extra költségeket én fizetem)

Most cseréltem gumikat és ahogy néztem 1mm alatt néhol a fékbetét vastagsága. Szerintem illendő lenne cserélni, de összerakni már csak az újjal szeretném. A francakarja széttermelni mégegyszer, bár az elsőt lehet, hogy lehet cserélni kerék kivét nélkül.

Köszi szépen előre is választ.
Azzal van lefujva,kopik azért valamennyire....
Új gép? Bejáratós? Akkor semmiképpen sem a hegyekben járatnám be.
Üdv!
Valószínű idióta a kérdés de hát egy kicsit dilis vagyok.
Holnap nekivágok a Mátrának.Nem szeretném tönkre tenni a majdnem új gépemet.Ezért kérdem a tapasztaltabbakat,hogy mekkora sebességgel "száguldja"és milyen időközönként álljak meg
Köszönöm
A hőgombát úgy tudod ellenőrizni hogy üzemmelegre járatod a gépet, aztán leállítod, gyorsan lehúzod a hőgomba vezetékét, és rámérsz. 260 ohm körül kell lennie az értéknek.
Az lenne a csoda, ha működne a hőfokmérő. Sz...r ez mind. Inkább kompresszornyomást mérj, és vegyél egy új gyertyát.
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni (hosszas keresgélés után sem találtam semmit) hogy nem rég vettem a motorom és lenne egy problémám h melegen megállok a lámpánál egy darabig még jár a gép,majd leáll,és utána sehogy nem tudom beindítani!Egy kisebb várakozás után indul be csak újra megint!Mikor megvettem nem mutatott a hőfok semmit,elvittem szerelőhöz ő azt mondta h hőgomba ki is cserélte de most sem jó még!Nem tudom lehet ennek egymáshoz valami köze vagy ha nem akkor nem tudnátok segíteni h mi lehet a hibája!?
Köszönöm előre a válaszotokat, remélem lesz valaki aki majd tud segíteni!
Ezzel van lefújva a belső taposó műanyagod is? Mennyire bírja a kiképzést?

Üdv!
Casatti műanyagra való fekete spray,1000ft. körül van egy doboz.Kettő elég a műanyagokra.
Van még egy ilyen matricaszettem,bontatlan,ha érdekel.
még annyit kérdeznék hogy neked ami a motor van összes műanyag az mind ilyen Casatti selyemfeketével van lefestve?
én is épp tegnap vittem el az idomokat a festőhöz csak a mikor megláttam a képednél azt a szép fekete lábvédő idomot mondom nekem is ilyen kell