Nem,ghostrider77-nél lett csinálva a motor.... A casatti egy festék márka,azzal fújtuk a feketét,a többit festő csinálta.Utána a dekor,stb.Magamnak se csinálnám ujra szívesen,elég nagy meló,meg mégnagyobb szívás,mire kész lett.Az anyagi oldaláról nem is beszélve.....Nem a gagyi 3500ft.-os a matrica szett sem,illetve a festék sem,amivel készült....
A kopogásos égés általában alacsony oktánszámú benzinnél jöhetne szóba, de mivel Agip 95-ös van benne azzal jó kellene lennie. Nekem is tökéletes vele. Így én máshol keresném a hibát. Talán megpróbálhatnád felvenni a hangját, hogy mi is halljuk, mert így, hogy kopog meg haver is hallja nem tudunk segíteni. Vagy vidd el mutasd meg egy szerelőnek.
Nem folyamatosan szoktam, csak most ez egy ötlet volt mert elötte ilyen még nem volt. Holnap azért kipróbálom,tankolok és teszek bele.Addig még várom az ötleteket .
Köszi a segítséget eddig is
Nem hiszem,hogy a normális működéshez kellene a folyamatos injektortisztító.Agip-al persze nincs baj,gondolom.Akkor passzolom a kérdést.Hátha valaki hozzáértő tudja a választ a dologra.
Ez most hülyeség is lehet,amit irok.
Próbálj ki egy magasabb oktánszámú üzemanyagot.Vagy főtengely?(Ami nem valószínű,mivel szerintem azt hidegen is hallanád)
Azért teljesítményben a Leo GP-től csodát ne várjon senki.Nyitottabb,mint a gyári,de egy komolyabb tuninghoz nem jó.Dizájnos,de egy ZX-hez képest ló*****sz....
Hmmm,a kercegő hang,amit meg sem mertem kérdezni senkitől,mert azt hittem agyamra ment a robogóm... Szerintem az a variátor-görgő párostól jön.Nálam más nem lehetett,kicsukásos alapon.
Olajat kap rendesen és nem szorult meg,pedig szerintem ha a dugóval lenne vmi akkor már ideje lett volna így kb. 150-200 km után amit ebben a 2 napba mentem.
Hali!
Ismét problémám van a vassal (sr 50 ditech morini)
(A befecskendező az jó)
Most a következő lenne:hidegen szép hangja van, viszont melegen kopogó hangja de már 2 napja. Menni ugyanúgy megy, jól gyorsul, csak idegesítően rossz hangja van. Leállítom várok mondjuk 1,5-2 órát utána lehül annyira, hogy megint szép hangja van pár km-en át.
Valami ötlet a problémára?
Üdv.:Janó
Szia tpeti!
Azt szeretném kérdezni hogy neked a motorod a gyujtás kapcsoló alatti lábvédő idom festve van e ? és mivel fényes vagy matt fekete vagy esetleg még gyári?
Szerintem az, hogy kerceg így senki nem mondja meg mi lehet. Érdekes jelenség, de ha faterod nem hallja akkor lehet csak te vagy nagyon vásott fülű és lehet csak rendes működési hang.
A tankóra érdekes dolog. Nekem a személykocsi csinál ilyet ha nagy gázzal megküldöm egy kicsit. Utána visszaáll. Igazából nem tudom miért. Erre lehet egy villanyÁsz tudna válaszolni.
Köszi a segítséget eddig is
Próbálj ki egy magasabb oktánszámú üzemanyagot.Vagy főtengely?(Ami nem valószínű,mivel szerintem azt hidegen is hallanád)
Casatti,műanyagra való,igazából selyemfényű fekete spray...
Ismét problémám van a vassal (sr 50 ditech morini)
(A befecskendező az jó)
Most a következő lenne:hidegen szép hangja van, viszont melegen kopogó hangja de már 2 napja. Menni ugyanúgy megy, jól gyorsul, csak idegesítően rossz hangja van. Leállítom várok mondjuk 1,5-2 órát utána lehül annyira, hogy megint szép hangja van pár km-en át.
Valami ötlet a problémára?
Üdv.:Janó
Nekem is Malossi E5el ilyen rendőrhívogató hangja van
Azt szeretném kérdezni hogy neked a motorod a gyujtás kapcsoló alatti lábvédő idom festve van e ? és mivel fényes vagy matt fekete vagy esetleg még gyári?
A baj biztos a benzinmérővel vagyis az úszoval lehet valami
A tankóra érdekes dolog. Nekem a személykocsi csinál ilyet ha nagy gázzal megküldöm egy kicsit. Utána visszaáll. Igazából nem tudom miért. Erre lehet egy villanyÁsz tudna válaszolni.
Nem tudjátok a problémámra a választ(kicist lejjebb írtam...)?