Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megvettük...most kisérletezik vele :)
remélem jó lesz...30ezrembe került az egész :S
2-2,5l között kéne lenni. fogalmazhatnék úgyis, hogy ez a 3,9l pont a duplája a normálisnak, duplája az enyémnek...
Szerintem vegyél egy görgőkészletet, és akkor ki tudod kísérletezni hogy melyik válik be.
Nem füstöl, olyan mintha nem is jönne semmi a kipubol, csak a szagát érezni...
"...amúgy bírja a hosszútávot! 70-80 km-ekre elmentem vele egyhuzamban 80-85ös tempóban..." No akkor az sem lesz sokáig motor. A 80-85-ös tempó hosszú távon egy 125-ösnek megfelelő sebesség, de egy 50-esnek...
Annyira kicseréltek benne mindent, hogy az már nem is di-tech, hanem karbis... ennyit nem ehet! Füstölni nem füstöl?
Hello vázszám takaró-borítást tud valaki eladót?és akkumlátor takaró fedelet?vagy címet ahol tudnék rendelni? ha jön válasz köszi.üdv
Eladó Sr! 2009-es évjáratú nagyon szép állapot leovince tt sportkipu hívj! :) 0620/9373844
Mennek gorgot venni...akkor hagy grammost vegyek?
Valaki pls.
nagyobb fordulatszámon kipörgött volna biztos,de a ditech nem nagyon forog.A karbisnál meg lehet oldani ,ennél sajna nem igazán,meg nem is nagyon szereti a nagy fordulatot.
amikor a zx volt rajta,akkor a 6.5ös vált be,ha azt vesszük 1.5gramm volt a különbség,nem tudom az mennyire számít szélsőségesnek,de nem ment vele,csak visított
vagy lehet, hogy az már nagyon szélsőséges érték volt, persze a rugótól is függ.
vajon miért.
A variónak ki kell nyitnis könnyebb görgövel is, csak később.
Ott lehetett valami más gond is.
Hát ezt már sok embertől hallottam,de mikor anno beleraktam az 5grammos görgőt,jó ha 60at ment
ha jó méretűek a görgők,akkor viszont könnyűek,próbálj 0.5-1grammal nehezebbeket.Nem tudok pontos értéket mondani,mert a tiéd 50es és gyári kipufogó van rajta.Nekem pl a 6.5-7es jó.Mondjuk mikor beleraktam az új variátort még a 8gr-al is pörgött mint a vadállat.kellett egy kis idő mire a felülete picit megkopott és elkezdett normálisan tapadni a szíj.
sziasztok!
A végsebesség nem függ a görgő súlyától, inkább a varió hézagolásától, (kinyit e teljesen a varió, vagyis a szíj ki megy e a varió széléig). Folytva is így vannak a variónál a robogók, hézagoló gyűrűvel.
gyárilag 85 fele volt,de ma kipróbáltam a multivarioval...és csak 70 volt a vég...ezt szeretném javítani 80 fele
A gyári variátor görgőit nem szabad belerakni a malossiba mivel 17x12mm a mérete,a multivarhoz meg 16x13mm való...lehet csak annyi lesz a baja.A gyári nagy rugó maradhat,a görgősúlyt meg próbáljátok úgy belőni,hogy gyorsuljon is ,meg végre is jól menjen.Konkrétan nem igazán lehet megmondani mennyi legyen,próbálgatni kell.
"sebesség növelés céljából mit vegyek bele még?"

Turbó? Kompresszor? Nitró? Esetleg ezek tetszőleges keveréke.

Most komolyan mit vársz szegény 50-es motortól, hogy mennyit fog menni? Te magad mondtad, hogy 80-85 a vége. Ez egy ekkora motortól bőven jó. Ha több kell 70-es henger vagy vegyél nagyobbat mondjuk SR 125-öt vagy 180-as Runnert. Azzal már lehet hasítani.
szia! akkor az eredeti rugó maradjon? a görgők is maradtak ha jól tudom...nekem az a bajom hogy nem tudok kis gázt adni... ,mondjuk a garázs elé beállni...edig szép csöndben begurultam most meg qrva nagy hanggal és óriási fordulattal...
sebesség növelés céljából mit vegyek bele még?
Elvileg kaptál a multivarhoz egy 7grammos görgőszettet,meg egy fehér rugót.A rugót ne rakjátok bele,mert csúszni fog a szíj.Saját tapasztalatom az a malossi variátorával,hogy indulásnál rosszabb egy kicsit,de utána ugyanazt a fordulatot tartva szépen gyorsul.A másik poén az,hogy ha szét van szedve a hajtás,utána mindig kell neki pár km városi gyepálás mire újra beáll szépen.pl hajlamos csúszni a kuplung,mivel majdhogynem lehetetlen ugyanarra a bordára visszarakni a harangot amiről le volt szedve.Szóval kicsit használd mielőtt újra hangolnátok.még a multivarról annyit,hogy magasabb fordulaton működik mint a gyári,szóval ha jó gyorsulást akarsz akkor muszáj pörgetni picit
okés! :)
amúgy bírja a hosszútávot! 70-80 km-ekre elmentem vele egyhuzamban 80-85ös tempóban...
Reméle megtaláljuk a megfelelő beállításokat,elvégre ez a vario azért van hoyg jobb legyen
Egyszer kétszer állj meg pihenni
Reménykedj, hogy csinálja is meg. Tökéletes lenne rá az a vario is, csak be kell hangolni rendesen a motorhoz mindent.
mind1 most nem az ért nem ért-en van a hangsúly...
de köszi a választ! HOlnap azt mondja megcsinálja nekem jól...
remélem az is lesz,mert egy 150 km-es útra mennék vele kedden....
Azt mondtad még a múltkor, hogy fasza szerelő ért hozzá. Nos látszik mennyire ért hozzá sajnos. Elmondásaid alapján a szerelőt azt se tudta mit csinál. Összerakta amije volt és jó lesz az. Nagyon nincs össze hangolva.

Túl nagy fordulaton indul meg? Valószínűleg túl erős a kuplung rugó. Nem megy végre annyit és egyébként is pörög, mint az őrült? Valószínűleg könnyű benne a görgő. Nem bír elindulni és csak 15-től húz? Az enyém ugyanezt csinálta, mikor szar szíjat raktak bele.