Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Elég gyenge volt a motorom dombon,meg nem akart túlságosan gyorsulni! Kompressziót megmértük...9,5 volt! Azt mondta a szerelő hogy jó lesz ez még...
Tanácsolta hogy rakjunk bele malossi multivario(talán jól írom) meg valami kis és nagyobb rugót...
ez meg is történt!
Nos...az a problémám,hogy rohadt nagy a fordulatom, hangosabb lett,0-15 ig naon nehezen akar menni,de utána kilő...a gézkart majdnem a feléig kell húznom hogy elinduljon...és a végsebessége 15 km/h-t romlott!
Amúgy dombon tényleg jobban megy...
Ilyenkor mit csináljak? Rakassak mindent vissza és próbáljam meg eladni a vari-t,vagy lehet a dologgal valamit kezdeni?
köszi
köszi a tanácsot
sziasztok! nincs valakinek sr 125 első lámpája elfekvőben?
Szerintem ha kérdésed van itt is felteheted. Vannak tapasztalt emberek akik tudnak segíteni biztos.
sziasztok nem tudjátok véletlenül hol találok 125/150 működő fórumot?
szia zoli32 a porlasztáshoz kell e még valami a jó kompresszoron kívül,mert csak nem akar beindulni ez a masina,minden indításnál pöffen egyet és ennyi a kompresszorom biztosan jó mert önindítóval fel megy 6bar fölé és tartja a nyomást,szikra is van benzines is a gyertya és még sem indul a hengerfejben ami befecskendezi a benzint az a porlasztó? vagy csak egy mágnes szelep ami nyit zár.
No most viszont megyek pihenni, mert kicsit szét vagyok esve. Köszönöm a kiigazítást Mindenkinek. Jó éjt Nektek.
Kevesebb olajat nyom? Na akkor itt van a kutya elásva. Nem értem mit variálnak ezek az olaszok. De akkor karbisra alakításnál inkább ezt a gyári olajpumpát felejtsük el, és legyen ennél is keverék a tankba.... Jól gondolom?
Jah értelek. amit biztosra tudok azaz, hogy szíj hajtja. Ezt is csak azért, mert 8 ezres szervizen cserélték.
Persze.Jol mondod.Viszont gyarilag joval kevesebb oljat nyom mint a karbis tarsai.Pumpan lehet allitani.Hott mindegy mi vezerli elektronyika vagy bowden.Egy fordulatszamra x olajmennyiseg oszt csa.
Ezt az eladó motort látta valaki? Ami meglepett, hogy a variátort és kuplungot hagyták a gyárit? Akkor csak nem lehet az olyan szar ha ilyen teljesítménynél nem nyúltak hozzá. Végáttételt cseréltek csak. Egyébként ennyiért szerintem korrekt áron van. Majdnem új és van benne tuning rendesen sőt még vissza is alakítható a régire.
Úgy értem hogy mint a 2003-as morini esetében egy külön elektromos olajpumpa van, aminek az ecu adja a vezérlést.
Na most akkor vagy erősen keverek valamit, vagy nem tudom. De ezzel most újat mondtál. Akkor miért hirdetik úgy ezt a technológiát hogy milyen fa...a környezet kímélő? Mert a morini nekem elektromos olajpumpával volt szerelve. Az ecu akkor ad olajat, ha úgy gondolja. De itt ezek szerint kétfelé van ágazva a gázbowden, és amennyire húzod neki annyi olajat éget el? Hol itt a környezetvédelem? Ezt akkor tudja egy pl. Yamaha BWS-is. Rosszul gondolom?
Már, mint hogy hogy mechanikus én nem értem. Úgy érted, hogy villanymotor hajtja a pumpát vagy ékszíj vagy hogy?

Ha így nos akkor az injektoroson is ékszíj hajtja az olajpumpát. Pont ilyen. Nem olcsó pedig kis lufasz szíj.
Persze.Mi massal.Gyarilag.
Injektoros pigi, mechanikus olajpumpával?
Pigik mind mechanikusak.
De egy injektorosnak hogy lehet mechanikus olajpumpája?
Nincs.Kulon marjak bele.Fotengely sem fer el.
Én arra gyanakszom hogy ez bizony kettőből lett összerakva, de javítsatok ki ha tévedek.
Nem-nem. Csak van itt egy motor a fórumon, de már teljesen összezavarodtam vele kapcsolatban. Mivel azt mondja srác hogy injektoros, de azt is hogy mechanikus olajpumpája van. Ez nekem már kib....a a biztosítékot.....
Eddig injektorost alakítottál karbisra, most meg fordítva akarsz?

Új üzleti lehetőség? Bár nem tudom ki vágna bele ilyesmibe
Kérdeznék: Az Aprilia SR50 2005-ös Piaggio blokkos karbis modelleken megvan a helye a kompresszornak?
Persze hogy meg. Megcsinálom mindenképpen, hamár itt vannak a led-ek.
Azért kérdeztem, mert írtad, hogy már sikerült szerezni alut azt hittem sikerült haladni is. Majd csak meg lesz.