Sziasztok!
Elég gyenge volt a motorom dombon,meg nem akart túlságosan gyorsulni! Kompressziót megmértük...9,5 volt! Azt mondta a szerelő hogy jó lesz ez még...
Tanácsolta hogy rakjunk bele malossi multivario(talán jól írom) meg valami kis és nagyobb rugót...
ez meg is történt!
Nos...az a problémám,hogy rohadt nagy a fordulatom, hangosabb lett,0-15 ig naon nehezen akar menni,de utána kilő...a gézkart majdnem a feléig kell húznom hogy elinduljon...és a végsebessége 15 km/h-t romlott!
Amúgy dombon tényleg jobban megy...
Ilyenkor mit csináljak? Rakassak mindent vissza és próbáljam meg eladni a vari-t,vagy lehet a dologgal valamit kezdeni?
köszi
szia zoli32 a porlasztáshoz kell e még valami a jó kompresszoron kívül,mert csak nem akar beindulni ez a masina,minden indításnál pöffen egyet és ennyi a kompresszorom biztosan jó mert önindítóval fel megy 6bar fölé és tartja a nyomást,szikra is van benzines is a gyertya és még sem indul a hengerfejben ami befecskendezi a benzint az a porlasztó? vagy csak egy mágnes szelep ami nyit zár.
Kevesebb olajat nyom? Na akkor itt van a kutya elásva. Nem értem mit variálnak ezek az olaszok. De akkor karbisra alakításnál inkább ezt a gyári olajpumpát felejtsük el, és legyen ennél is keverék a tankba.... Jól gondolom?
Persze.Jol mondod.Viszont gyarilag joval kevesebb oljat nyom mint a karbis tarsai.Pumpan lehet allitani.Hott mindegy mi vezerli elektronyika vagy bowden.Egy fordulatszamra x olajmennyiseg oszt csa.
Ezt az eladó motort látta valaki? Ami meglepett, hogy a variátort és kuplungot hagyták a gyárit? Akkor csak nem lehet az olyan szar ha ilyen teljesítménynél nem nyúltak hozzá. Végáttételt cseréltek csak. Egyébként ennyiért szerintem korrekt áron van. Majdnem új és van benne tuning rendesen sőt még vissza is alakítható a régire.
Na most akkor vagy erősen keverek valamit, vagy nem tudom. De ezzel most újat mondtál. Akkor miért hirdetik úgy ezt a technológiát hogy milyen fa...a környezet kímélő? Mert a morini nekem elektromos olajpumpával volt szerelve. Az ecu akkor ad olajat, ha úgy gondolja. De itt ezek szerint kétfelé van ágazva a gázbowden, és amennyire húzod neki annyi olajat éget el? Hol itt a környezetvédelem? Ezt akkor tudja egy pl. Yamaha BWS-is. Rosszul gondolom?
Nem-nem. Csak van itt egy motor a fórumon, de már teljesen összezavarodtam vele kapcsolatban. Mivel azt mondja srác hogy injektoros, de azt is hogy mechanikus olajpumpája van. Ez nekem már kib....a a biztosítékot.....
Elég gyenge volt a motorom dombon,meg nem akart túlságosan gyorsulni! Kompressziót megmértük...9,5 volt! Azt mondta a szerelő hogy jó lesz ez még...
Tanácsolta hogy rakjunk bele malossi multivario(talán jól írom) meg valami kis és nagyobb rugót...
ez meg is történt!
Nos...az a problémám,hogy rohadt nagy a fordulatom, hangosabb lett,0-15 ig naon nehezen akar menni,de utána kilő...a gézkart majdnem a feléig kell húznom hogy elinduljon...és a végsebessége 15 km/h-t romlott!
Amúgy dombon tényleg jobban megy...
Ilyenkor mit csináljak? Rakassak mindent vissza és próbáljam meg eladni a vari-t,vagy lehet a dologgal valamit kezdeni?
köszi