Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pug blokkja van.Nem jó rá.
Sziasztok!

Peugeot Speedfightnak milyen blokkja van? Jó lenne-e a kipufogója egy morini blokkos sr-re? :) ha tudtok segítsetek, köszi!
Sima liba sérülés érte festették és matrica csak ez volt raktáron.Kocsiknál is a vatta új hajjaj de sokszor körbetört volt.
Egyébként tényleg szép motor.
No itt kérem gonoszság lakozik.
www.apriliamotor.hu Ott nézzétek meg hogy a karbis sose volt factory.
Az csak simán Aprilia SR R.
Gondolom nem,de talán ez gyárinak tűnik....Szerinted nem az?
Ha ezt a matricát felrakom a sövöre az is ditech factory lesz?
Erre a Factory dologra nem tudok mit mondani.Belém folyamatosan azt sulykolták,hogy csak a Di-Tech a Factory.Ezek szerint ez marhára nem így van,szerintem inkább az "új" karosszéria neve lehet.Egyébként nagyon szép motor,különösen tetszik ez a szín,és ez az ülés.
Üdv!
Felraktam a fotóim közé a robogóm fotóit a faktory felirattal és a nemlétező vész leállítóról is Ami nekem nem hiányzik csak furcsa hogy ezen nincs
Már csak kérdés, hogy hol mennyire van eldugva a cső és hozzá lehet-e férni komolyabb bontás nélkül? Ezt majd megnézem a motoron.
Igen, asszem 6-os a belseje, ha jól emlékszem.
Pedig esélyes, hogy ez az, mert ez megy a motor felé. Ez cső lenne EZ? Csak, mert akkor ennyiért lehet kicserélem és nem várom meg míg felpukkan valahol.
Ha a nagynyomású benzincső lyukadna ki, azt biztosan észrevennéd.
Egyék meg a görgőt annyiért.

Ami érdekes, hogy nekem a gyári Piaggio szíjat is hivatalos Aprilia márkaszerviz adta 4000-ért
Jah, oda én nem megyek.
Nem így néz ki, de hasonlít. A lényeg ha kilyukadna az a cső akkor észrevenném, hogy ott bizony gond van.
Apriliás szalon árat írtam...
A görgőre 1.096Ft/db volt az árajánlatuk....
Mindegy a lényeg, hogy nem aktív a hiba szóval jelenleg nincs baja. Így esélyes, hogy tényleg csak pillanatnyi kontakt hiba volt és ennyi.
Két potméter van benne, de szerintem nem azért van kettő, hogyha az egyik elromlik.... http://www.apriliaforum.com/fo...
Én erre nem vennék mérget.
A benzinpumpa egy hengeres alkatrész. http://n1.vatera.hu/photos/41/...
Ditech-nél a tank mellett van, a motor bal oldalán.
Reméljük nem lesz gond. Viszont a hibakódok alapján két ilyen szenzor van. Vagyis ha az egyik elromlik attól még a másikkal mennie kéne nem?
Ha egyszer eltárolta az ECU, akkor az lehet hogy mégiscsak valós hiba, csak jelenleg nem okoz gondot. Az is lehet hogy csak pillanatnyi kontakthiba volt a csatlakozónál. Ha gond lesz a motorral, akkor legalább tudod hogy mit nézz meg először.
Jó, mert nem az volt a lényeg. Ezt a csatlakozó kedvéért fényképeztem, hogy tényleg ott van szabadon és nem kell semmit, sehova rádugni.

Viszont a kép aljáról hiányzik az amit mondtam. Arról jön a repedezett cső ami zúg is mikor a gyújtást ráadom. Az a benzinpumpa nem?