Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Öcsi? ? ? ?

Vicces vagy.
Ha szerinted így is megy, akkor oké.
olcsón hozzá jutottál?
van még ilyen elfekvőbe?
én annó 50papírért vettem az enyémet és kb 80ból talpra is állt
az szerintem 2007-es factoryhoz mérve elé olcsó
És csak úgy játékiból kibaxásra rakták fel azt a két szart a vezetékre?
Nem hinném.Az enyémen minden rendben be volt kötve.
anyit ir hogy efi
rendben öcsi
fölösleges a szín szerintem nekem a mai napig nincs rádugva arra a 2 stekkerre semmi
és mükszik igy is
hibát nem ir
Öreg.No akkor vidd szervízbe.

Vagy vágj alá runnerblokkot.Engem többet nem mozgat mi a nyűgöd.
a lényeg hogy azzal a 2 csatival nem kell foglalkozni, az enyém ugyan igy nézett ki és most jön-megy hibátlanul müködik, pont ma raktam össze
kedves zotán elég érdekessek a hozzá szolásaid tán menne egyéb hozzáfűzések nélkül is?igaz én kéréssel fordultam hozzátok mert ha már forum tagok vagytok valamilyen szerepet játszik a napjaitokban ez a márka.de most hogy mondod lehet hogy nem piaggio blokkos hanem harley csak jól álcázzák,hogy kicsit még ércelödhess kedves zoltán austriából való a gép amit tudok róla hogy ukrán cigarettát szívott a volt gazdija és lehet hogy török arab esetleg cigány volt de ha még valakinek lenne kedve továbra is velem és a problémámmal foglalkozni lemegyek a mühelybe és megnézem a szineket
Pedig vanolyan.
Az én ECU-m kereste is.
hali srácok
pipo131 én vágom mi a helyzet a 3 vezetékes stekkerel ne foglalkozz
nem tom megmondani hogy mi is az pontosan elméletileg külső hömérsékleti szenzor kell oda, de senki nem hallot még ilyenről
Köszcsi,puszcsi lájkolom én a szlenget.
Eccerűbb lenne ha ránéznél a jobb oldalt a taposó tartóvasa alá szerelt nagyfesztrafóra ha oda megy egy csati akkor nem az és ugyanez az inyektor mögötti levegő inyektorhoz is.Mert a lapos kicsi lehet a vakdugózott bizgere is vagy a levegő szenzor csatija.
Én ahogy nézem nem egy két kontár nyúlt már ehhez a géphez.
A pigi=kismalac? kipszi....
Jah jobb, de a kábel színeit nem látjuk továbbra sem.
Elég rohadvány gányamunka ez a gép így képek alapján passz mi ez a csati.
Biztos hogy pigis?
hátha ezen jobb
Na ez nem úgy megy ahogy gondolod.
Elég sok mindent kell változtatni a kábelezésen hogy "mukoggyon".kinter már elég sokszor leírta a tutit.
Pláne hogy ahogy nézem alapfokú ismereted sincs erről.
Magyarán fingod nincs mitől megyen ez.
Műszerfallal ne is erölködj.ECU vezérli ha azt kidobod a büdös életbe nem fog menni.

Én először ezeket a helyéreraknám hátha magához tér.
Bár szerintem nem.Én valszeg be tudnám indítani.
Hmm, esetleg a kábel színei alapján könnyebb lenne beazonosítani.
hát ugy vettem meg hogy nekem ez a factory már régen is tetszett és piaggio blokkos ha nem kel életre teszek alá egy runner blokkot vagy csak egy blokk felet és had menjen sima gyujtással csak ez a müszerfal valami művész münka. na szoval a nagy fesztrafon rajt a vezetés azon 2-es csati van.
Má megint a megérzések.
Ha több állásút veszel, akkor forraszd a kábeleket a megfelelő helyre.
Az első kép bazira életlen de lehet a levegő inyektor csatija a másik tuti a nagyfesz trafó csati.Ezek nélkül max nehezéknek jó a gép.
Hogy a faszba vetted meg ezek becsatlakozása nélkül?
Hello!olyant kérdeznék hogy vettem egy pigis dietc motort és nincs szikra meg ki irja hogy efi stb van baja nem kevés,DE hátha valaki tudja hogy most ez a két stekkerre vajon mi mehet?megprobáltam lefotozni,van egy 3as csati ami teljesen a váz alatt van a trafó körül és a számitógép alatt,a másik márt a hengerhez közelit és 2-stekker vagyis két érintkezős,ha valaki tudna segiteni megbirnék neki cefetül örülni,legalább szikra lenne! ! !