Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi Pityu999 sikerült
bár még mindig hörög
de legaláb látom az ecuját
fennáló hiba nincs benne
a kompresszort és az injektort kizárnám hibaként mert azok ujjak
max a levegő befecskendező szelep lehet még, nem tom annak mennyire kéne nyitni mert fujtam bele 1 kis naftát és megjárattam aztán alig engedte át,

vagy esetleg gyertya? kb 200kmet ment el a gyertya, de jártam már ugy hogy baromira bekormolta a gyertyát a kompresszor miatt és utána kicseréltem a kompresszort és a gyertyát csak pucoltam nem cseréltem és nem volt jó, végül gyertya csere és jó lett
ksözi, csak vélemény érdekelt olyantol aki jártas az elektronikában,
de azt is működtetni kell vmiröl:D
45256

Ez van hozzá csak. Ezzel be tudsz lépni a diagnosztika menübe. Itt tudod gameboy nélkül is a service kulcsot eltüntetni és itt írja ki a hibakódokat is ha van. Dashboard és ECU menüben. Van csak tárolt hiba, de kijelzi a jelenlegit is. Ha belépsz akkor látni fogod, hogy is van ez. Leírni nehéz, de egyértelmű amúgy.
És csak 1 kód van hozzá?
Mert egyszer 1 emberke rádugott 1 gameboyt és akkor elő vet 1 csomó kodot és pötyögte ezerrel
igazából az évjáratát se tudom a mocimnak nem tudom hogy ez mennyire számit
Az lesz az. Ott tudod kiolvasni a hibakódokat, de csak ilyeneket fogsz látni, hogy ECU 01, ECU 02... Persze ezeket be lehet azonosítani.

A kódot pedig itt megtalálod:

link
A menüben van 1 opció ahova kódot kér
na én azt a kódot nem tudom
Hogy tudom a szerviz menüt előhozni?
a kompresszort elméletileg 3-400kilóméterrel ezelőt cseréltem ujjat raktam bele
Köszönöm mind kettőtök válaszát a variátort már nézegettem a neten hogy nézhet ki.Még egy kérdés akkor a beállítással kapcsolatba.Még benne volt a fojtás addig 10-20Km/h között dadogott most meg 15 és 40 között alatta is simán tudok döcögni felette meg főleg simán repeszt de főleg 30 közelébe dadog ha értitek mire gondolok és nem kel hosszan ecsetelni.Lehet ezen állítani vagy akkor más tartományba csinálja ezt vagy más kimenetele lesz a piszkálgatásnak.
Factoryban a service menüben tudod a hibakódokat megnézni. Ott nem úgy kell, mint a régieknél, hogy villogtatni a kis lámpát.

Ha kormolja a gyertyát és durrog az általában levegő baj szokott lenni. Kis kompresszor nyomás. Rá kell mérni hány bar-t nyom a kompresszor.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni
SR ditech factory ügyben
elég problémás a kicsike

1 hete kapott 1 új hengerszettet full gyári előtte kb 300km-el cseréltem rajta a befecskendező szelepet, és a kompresszort. Most a hétvégén pedig a teflon gyűrűt a hengerfejben levő kis befecsi szelepen. és a motor sajna nem igazán mükszik, kormolja a gyertyát. és durrog mintha gyujtás baja lenne, hibajelző lámpa nem világít. Ja és valamiért a hibákat se tudom előhozni ezzel a csutka gázos gyujtásos dologgal
Akkor mindegy lenne ha kimennél a piacra és az oroszoknál én láttam hasonló kürtöt kis picsa motorral. Szerintem egy olyan bőven jó lenne. Persze lehet nem szól úgy, de célnak megfelel.
Na igen amiről én beszéltem az a váltó tulajdonképp és még ez után van a végáttétel/hátsó kihajtás. Ide kell olaj az előzőleg magyarázottba pedig nem.
Igazából ha nagyon nagy az áramfelvétele akkor gondot okozhat. Túlterhelheti az akkut és a fesszabályzót is. Máshogy nem tudom leírni, szíved joga ha használod.
Ja és persze ez teljesen automata, neked nem kell váltani meg semmi ilyesmi magától teszi a dolgát.
A váltó valójában nem váltó, de ha azt mondom hogy hátsó kihajtás, akkor meg azt nem értik sokan. De mivel a kihajtásban van fogaskerék, ezért igényli az olajat, akár egy váltó.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni
SR ditech factory ügyben
elég problémás a kicsike

1 hete kapott 1 új hengerszettet full gyári előtte kb 300km-el cseréltem rajta a befecskendező szelepet, és a kompresszort. Most a hétvégén pedig a teflon gyűrűt a hengerfejben levő kis befecsi szelepen. és a motor sajna nem igazán mükszik, kormolja a gyertyát. és durrog mintha gyujtás baja lenne, hibajelző lámpa nem világít. Ja és valamiért a hibákat se tudom előhozni ezzel a csutka gázos gyujtásos dologgal
Ha nem kímélték szegény motort, akkor ezen nem kell csodálkozni. Ellenőrizd hogy a levegőszűrő milyen állapotban van, és hogy nem-e szív bárhol falsot. A por nem tesz jót a hengernek. Egyéb esetben pedig olajszivattyú ellenőrzés, vagy ha ez működik, akkor jobb minőségű olajat kell használni.
Váltó van benne csak fokozatmentes. Egy úgynevezett variátor vagy variomatic váltó ami ha jól van beállítva nem érzed, hogy vált csak folyamatosan pörög a motor és gyorsul. Erről írtam már bővebben ez a videó alatt a #7-es hozzászólásban.

link
najo,de igazáboll.. berugót használom, mert az öninditó rész borzalom(fekvő mina) és hogy lemeríti.. hát esetenként lenne csak használva pár másodpercig, ha bekötöm, a régi helyére a feszszabályzohoz lesz vmi köze,hatása? ezaz utolso hüyle kérdésem, bocs :$:) ksözi előre is a választ, meg az eddigieket is!.
Halihó!
Kinézetre ezek se rosszabbak mint az átlag robogók.
Viszont volna kérdésem is de ne kövezzetek meg érte mert mint írtam "új vagyok a szakmába":Szóval nekem azt mondták hogy ebbe nincs váltó viszont Ti valamilyen váltót emlegettetek vagy két napja akkor meg mi van hát a hajtómű házba.
már nem is akart indulni a motorom,kompresszió mérés ,elég halovány volt,szét szedtem és most kiderül hogy a harmadik dugóját fogyasztja el mert 41.50-es van benne és óra szerint 15000 km van benne.
Áramfelvételt kellene mérni, mert ha túl nagy, akkor lemerül az akkud, vagy megfőzöd a generátort.
nem ditech, és pezseg rendesen:S esetleg járomotornál más a reakció? mert ugynem probáltam...
Ha az akksi erőteljesen pezsegni kezdett, akkor egyértelmű hogy nem az ő áramára tervezték a kürtöt. Ha a motor esetleg ditech, akkor nem javaslom az ilyenfajta "tuning" dolgokat, mert egy hirtelen feszültséglökés megzavarhatja, esetleg végleg hazavághatja az ECU-t...