Hello
én vettem átalakított pigis ditechet ! A motor tökéletessen működött ,semmi hiba. Szerintem az átfordítás sem túl bonyolult . Csak a műszerfal sínyli meg a mókát, a lehúzkodott csatlakozók miatt.Állandóan SERVICE-ét ir ki.+ fordulat mérő sincs.
Ha konkrétra vagy kiváncsi kérdezz.
Sziasztok
Beraktam a cpr8e-t azt is bekormolta kb 2 perc után
viszont nem vettem ki a befecsit hogy megtakarítsam
lehet hogy ha azt megpucolom akkor jó lesz?
Sziasztok!
Mivel sokkal pörgőseb ez a fórum és biztos van olyan aki tud választ adni kérdésemre, ezért felteszem:
Malaguti f12-m van, egy ismerősömtől kaptam 6204-es csapágyakat, igaz zártakat. Ha eltávolítanám a porvédő lemezkéket, használhatnám a főtengelyhez?
Még az lenne a kérdésem, hogy a hátsó hajtásnál mekkora méretű, számú csapágyak vannak és az elsőkerékben lévőnek az adatai is érdekelnének.
Bocs, hogyha megzavartam az aprilia fanokat.
Üdv.: Keenets
a cr8at felejtsd el,sőt a pigis blokkba szerintem a cpr-8 ngk-t is.
szerintem a championnal próbálkozz.rg6yc ,vagy rg6yca...
ha nem használod normális távolságokra a motort,nem nagyon lesz barna a gyertyád,valamint az alapjárati járatástól is kormolódik...
Tudtommal az alvázszám 10-ik karaktere jelenti a gyártás évét. Bár az enyém 2006-ban lett Magyarországon elsőnek forgalomba helyezve, nekem itt 5-ös szerepel. Gondolom év végén készült. Remélem segítettem.
Meg hallottam olyat hogy karbis tengőt ha majd belerakok nagyon kevés lesz az elősűrítés. És majd csak gyári ditekk főtengővel lehet madj használni ebbe van vmi?
Kérdésem lenne.Alvázszám alapján hol tudom megnézni,hogy mikori az SR?Elvileg 2009.04. havi,de szeretnék biztos lenni.SR 50 R,karbis,de nincsenek meg a papírjai,és nem akarok a műanyagokon levő dátumra hagyatkozni....Robogotuning,esetleg nem tudnál segíteni?
Na inkább leírom ide is. Arról lenne szó hogy pigis ditekket alakítottál e már karbisra. Ha nem akkor esetleg szerinted lenne e vmi jövője a dolognak? És átalakítás után se gyári maradna hanem racing motor készülne belőle.
Gondolom ezt kisebb gázkar állásnál csinálja,ha meg odahúzod abbahagyja.Szerintem ez normális kétüteműnél,robogó is tud ilyet,vagy bármelyik másik.Lehet állítgatni,de ha egyébként minden oké,kár bántani.
én vettem átalakított pigis ditechet ! A motor tökéletessen működött ,semmi hiba. Szerintem az átfordítás sem túl bonyolult . Csak a műszerfal sínyli meg a mókát, a lehúzkodott csatlakozók miatt.Állandóan SERVICE-ét ir ki.+ fordulat mérő sincs.
Ha konkrétra vagy kiváncsi kérdezz.