Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello
én vettem átalakított pigis ditechet ! A motor tökéletessen működött ,semmi hiba. Szerintem az átfordítás sem túl bonyolult . Csak a műszerfal sínyli meg a mókát, a lehúzkodott csatlakozók miatt.Állandóan SERVICE-ét ir ki.+ fordulat mérő sincs.
Ha konkrétra vagy kiváncsi kérdezz.
amúgy hol szoktatok alkatrészt vásárolni a ditech-hez?
Sziasztok
Beraktam a cpr8e-t azt is bekormolta kb 2 perc után
viszont nem vettem ki a befecsit hogy megtakarítsam
lehet hogy ha azt megpucolom akkor jó lesz?
Simán.De mindenképp a porvédőket pattintsd ki.
Sziasztok!
Mivel sokkal pörgőseb ez a fórum és biztos van olyan aki tud választ adni kérdésemre, ezért felteszem:
Malaguti f12-m van, egy ismerősömtől kaptam 6204-es csapágyakat, igaz zártakat. Ha eltávolítanám a porvédő lemezkéket, használhatnám a főtengelyhez?
Még az lenne a kérdésem, hogy a hátsó hajtásnál mekkora méretű, számú csapágyak vannak és az elsőkerékben lévőnek az adatai is érdekelnének.
Bocs, hogyha megzavartam az aprilia fanokat.
Üdv.: Keenets
dettó
Nekem semmi gond nincs a CPR8-E NGK-val. Pigis injektoros az enyém is.
a cr8at felejtsd el,sőt a pigis blokkba szerintem a cpr-8 ngk-t is.
szerintem a championnal próbálkozz.rg6yc ,vagy rg6yca...
ha nem használod normális távolságokra a motort,nem nagyon lesz barna a gyertyád,valamint az alapjárati járatástól is kormolódik...
Köszi,megnézem.
Szia

Tudtommal az alvázszám 10-ik karaktere jelenti a gyártás évét. Bár az enyém 2006-ban lett Magyarországon elsőnek forgalomba helyezve, nekem itt 5-ös szerepel. Gondolom év végén készült. Remélem segítettem.
Köszönöm
Bocs hogy már megint. Zoli neked nincs meg véletlen átalakítód? Ha igen eladó e?
Meg hallottam olyat hogy karbis tengőt ha majd belerakok nagyon kevés lesz az elősűrítés. És majd csak gyári ditekk főtengővel lehet madj használni ebbe van vmi?
Igen ennek van.
Hello
Érdeklődnék tud-e valaki ajánlani szerelőt aki tudna állitani az ecu-n (vas megyébe)
Üdv
Sziasztok!

Kérdésem lenne.Alvázszám alapján hol tudom megnézni,hogy mikori az SR?Elvileg 2009.04. havi,de szeretnék biztos lenni.SR 50 R,karbis,de nincsenek meg a papírjai,és nem akarok a műanyagokon levő dátumra hagyatkozni....Robogotuning,esetleg nem tudnál segíteni?
Bár képen nem látszik, de szerintem van. Factory már alapból így jött szerintem.
Ennek van digitális műszerfala?
Soha ne rakj vissza ditech-be egyszer már bekormolódott gyertyát, mert csak szarakodni fog. Az életben nem fog tisztára égni.
Na inkább leírom ide is. Arról lenne szó hogy pigis ditekket alakítottál e már karbisra. Ha nem akkor esetleg szerinted lenne e vmi jövője a dolognak? És átalakítás után se gyári maradna hanem racing motor készülne belőle.
Kinter felvettelek msn re. Lenne pár kérdésem majd ha tudsz nézzél már fel. köszi
Sziasztok!

Korábban már írtam, ditech-betegség... Miskolcon, vagy környékén tudtok javasolni valakit, aki ért a ditech-hez?

Üdv, Vitya
lehet hogy gyertya lesz
elméletileg ngk cpr8e kell bele
na nekem cr8e van
Szia!

Gondolom ezt kisebb gázkar állásnál csinálja,ha meg odahúzod abbahagyja.Szerintem ez normális kétüteműnél,robogó is tud ilyet,vagy bármelyik másik.Lehet állítgatni,de ha egyébként minden oké,kár bántani.
Milyen gyertyát rakjak bele? és milyen benzint?