"A ditech-ek nem az útra, hanem a vitrinbe termettek."
Azt tegyük hozzá, hogy Magyarországon.
Egyébként nekem eddig bajom nincs vele. Jellemző, hogy a fórumra is a márkaszerviz balfaszsága miatt találtam csak rá és nem a motor hibája miatt Azóta meg itt ragadtam
Tényleg kinter a LED fényszóróval hogy állsz? Vagy most nem volt időd bütykölni?
Ma kb. 40 km-t tettem a robogóba, és ezalatt 4-szer akartak állat módjára leszorítani az útról. Na ezt meguntam és szépen beálltam a sáv közepére. Az utolsó 10km-et így mentem. A többit el tudjátok képzelni.
Na igen, csak mivel M.o.-n vagyunk, alkalmazkodni kell az itteni viszonyokhoz. És mivel az itteni viszonyok .........., ezért aki injektoros robogót vesz, annak törvényszerűen szo..ás lesz a vége. tehát vagy elkerülöd őket, vagy sz....psz. Ez ennyire egyszerű. A ditech-ek nem az útra, hanem a vitrinbe termettek.
"Főleg amikor az egy éves garanciális Factory két hónapja áll a márkaszervízben,mert közük nincs hozzá."
Itt van a kutya elásva. Szerintem Olaszországban tuti nem így megy a szervizelés. Ott gondolom értenek hozzá és tudják hova kell nyúlni és nem ülnek rajta hónapokig. Jellemző nálunk a nyíregyi márkaszerviz (Aprilia/Yamaha Karsai) azt sem tudták, hogy gyertyát hogy kell cserélni. Egy 10 percig azzal szenvedtek aztán meg szidta az olasz anyját, meg, hogy a yamahában 15 ezrenként kell gyertyát cserélni (mintha neki kéne kifizetni), mikor kérdeztem, hogy gameboy van-e nekik akkor a szerelő visszakérdezett, hogy az meg minek? Nah de visszatérve Olaszországra, ott már kultúrája van a robogóknak és az olaszok nem ott tartanak, mint magyarországon, hogy köcsög robogós a kurva anyját, meg a robogó nem motor meg stb...
Ott valahogy rájöttek már, hogy nincs értelme városba nagyobb motornak.
Amugy meg én is ma tankoltam az sr50 be etanolt fullig de egyszerűen nem akar menni csak szivatóval szivató nélül nem megy hiába húzod nem reagál rá így megvettem hozzá a 85-ös fő fúvokát remélem ez segít
Ez egy f....szkalap. Minek vagizik, ha nem bír a géppel. Ráadásul autók között, parkolóban. Ha összetört volna egy(vagy több) kocsit, akkormeg tuti szépen elhúz a helyszínről. Jól fejbe kellene rúgni az ilyet(persze kétszer, mert két lába van az embernek).
Amúgy igaza van a függetlennek.Márkaszervíz meg megér egy misét.Én már leírtam amit saját tapasztalatból tudok.
Szerinted mit érdemes szervizelni kurva gyorsan a normális szerelőt ráugrasztva?
Sok nagyobb motor olajcseréjét és idöszakos szevizét nagy léért naponta 3-4-5-6-ot rutinból vagy egy garis pöcsköszörűt mit vagy fizet az importőr vagy nem és egy büdös buznyákot nem lát belőle hasznot a szervíz?
Mert időből kijön egy hibakeresésnél egy teljes hónap rezsióradíja rutinmelóból.
Különben üdv mindenkinek.
Még új vagyok a fórumon és a mocis társaságba is.Mert csak egy hónapja van robogóm egy új sr karbis.Az etanolról ezt a cikket írták ma a http://www.haon.hu/hirek/Auto/...
Azt tegyük hozzá, hogy Magyarországon.
Egyébként nekem eddig bajom nincs vele. Jellemző, hogy a fórumra is a márkaszerviz balfaszsága miatt találtam csak rá és nem a motor hibája miatt Azóta meg itt ragadtam
Tényleg kinter a LED fényszóróval hogy állsz? Vagy most nem volt időd bütykölni?
Itt van a kutya elásva. Szerintem Olaszországban tuti nem így megy a szervizelés. Ott gondolom értenek hozzá és tudják hova kell nyúlni és nem ülnek rajta hónapokig. Jellemző nálunk a nyíregyi márkaszerviz (Aprilia/Yamaha Karsai) azt sem tudták, hogy gyertyát hogy kell cserélni. Egy 10 percig azzal szenvedtek aztán meg szidta az olasz anyját, meg, hogy a yamahában 15 ezrenként kell gyertyát cserélni (mintha neki kéne kifizetni), mikor kérdeztem, hogy gameboy van-e nekik akkor a szerelő visszakérdezett, hogy az meg minek? Nah de visszatérve Olaszországra, ott már kultúrája van a robogóknak és az olaszok nem ott tartanak, mint magyarországon, hogy köcsög robogós a kurva anyját, meg a robogó nem motor meg stb...
Ott valahogy rájöttek már, hogy nincs értelme városba nagyobb motornak.
Üdv a fórumon,zsebtigris!
A fórumon
Szerinted mit érdemes szervizelni kurva gyorsan a normális szerelőt ráugrasztva?
Sok nagyobb motor olajcseréjét és idöszakos szevizét nagy léért naponta 3-4-5-6-ot rutinból vagy egy garis pöcsköszörűt mit vagy fizet az importőr vagy nem és egy büdös buznyákot nem lát belőle hasznot a szervíz?
Mert időből kijön egy hibakeresésnél egy teljes hónap rezsióradíja rutinmelóból.
Tudna nekem valaki sr 50-es-hez(1995-ös évjárat) oldalsztendert használtan?
Üdv
Még új vagyok a fórumon és a mocis társaságba is.Mert csak egy hónapja van robogóm egy új sr karbis.Az etanolról ezt a cikket írták ma a http://www.haon.hu/hirek/Auto/...