Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A enyém 100% E85-el megy. Növelt kompresszió, és speciális duplaszikrás gyújtás.
probáltad már?
velem is ez szokott történni
Sajnos egyenlőre nem haladok vele, ezer más dolgom van, pedig ma is jó lett volna a világítás.
Bocs, az kimaradt hogy 50-el...
Én már gyakorlatilag csak így közlekedem az általad leírtak miatt pont.
Mert az etanol gonosz, és még az aszfaltot is megeszi a motor alatt.
"A ditech-ek nem az útra, hanem a vitrinbe termettek."

Azt tegyük hozzá, hogy Magyarországon.

Egyébként nekem eddig bajom nincs vele. Jellemző, hogy a fórumra is a márkaszerviz balfaszsága miatt találtam csak rá és nem a motor hibája miatt Azóta meg itt ragadtam

Tényleg kinter a LED fényszóróval hogy állsz? Vagy most nem volt időd bütykölni?
Ma kb. 40 km-t tettem a robogóba, és ezalatt 4-szer akartak állat módjára leszorítani az útról. Na ezt meguntam és szépen beálltam a sáv közepére. Az utolsó 10km-et így mentem. A többit el tudjátok képzelni.
nah ezt meg honnan tod?
Sőt, az etanol legjobban a hátsó jobb oldali irányjelző búrát szereti fogyasztani.
Na igen, csak mivel M.o.-n vagyunk, alkalmazkodni kell az itteni viszonyokhoz. És mivel az itteni viszonyok .........., ezért aki injektoros robogót vesz, annak törvényszerűen szo..ás lesz a vége. tehát vagy elkerülöd őket, vagy sz....psz. Ez ennyire egyszerű. A ditech-ek nem az útra, hanem a vitrinbe termettek.
na ne!
"Főleg amikor az egy éves garanciális Factory két hónapja áll a márkaszervízben,mert közük nincs hozzá."

Itt van a kutya elásva. Szerintem Olaszországban tuti nem így megy a szervizelés. Ott gondolom értenek hozzá és tudják hova kell nyúlni és nem ülnek rajta hónapokig. Jellemző nálunk a nyíregyi márkaszerviz (Aprilia/Yamaha Karsai) azt sem tudták, hogy gyertyát hogy kell cserélni. Egy 10 percig azzal szenvedtek aztán meg szidta az olasz anyját, meg, hogy a yamahában 15 ezrenként kell gyertyát cserélni (mintha neki kéne kifizetni), mikor kérdeztem, hogy gameboy van-e nekik akkor a szerelő visszakérdezett, hogy az meg minek? Nah de visszatérve Olaszországra, ott már kultúrája van a robogóknak és az olaszok nem ott tartanak, mint magyarországon, hogy köcsög robogós a kurva anyját, meg a robogó nem motor meg stb...

Ott valahogy rájöttek már, hogy nincs értelme városba nagyobb motornak.
Igazad van Zoli!

Üdv a fórumon,zsebtigris!
Sőt megeszi a motor fémvázát is, meg a visszapillantókat is.
Vigyázz! Megeszi a gumialkatrészeket!
Amugy meg én is ma tankoltam az sr50 be etanolt fullig de egyszerűen nem akar menni csak szivatóval szivató nélül nem megy hiába húzod nem reagál rá így megvettem hozzá a 85-ös fő fúvokát remélem ez segít
Üdv
A fórumon
Légy üdvözölve az SR50 fórumon.
Ez egy f....szkalap. Minek vagizik, ha nem bír a géppel. Ráadásul autók között, parkolóban. Ha összetört volna egy(vagy több) kocsit, akkormeg tuti szépen elhúz a helyszínről. Jól fejbe kellene rúgni az ilyet(persze kétszer, mert két lába van az embernek).
Amúgy igaza van a függetlennek.Márkaszervíz meg megér egy misét.Én már leírtam amit saját tapasztalatból tudok.

Szerinted mit érdemes szervizelni kurva gyorsan a normális szerelőt ráugrasztva?
Sok nagyobb motor olajcseréjét és idöszakos szevizét nagy léért naponta 3-4-5-6-ot rutinból vagy egy garis pöcsköszörűt mit vagy fizet az importőr vagy nem és egy büdös buznyákot nem lát belőle hasznot a szervíz?

Mert időből kijön egy hibakeresésnél egy teljes hónap rezsióradíja rutinmelóból.
hellosztok!

Tudna nekem valaki sr 50-es-hez(1995-ös évjárat) oldalsztendert használtan?

Üdv
Különben üdv mindenkinek.
Még új vagyok a fórumon és a mocis társaságba is.Mert csak egy hónapja van robogóm egy új sr karbis.Az etanolról ezt a cikket írták ma a http://www.haon.hu/hirek/Auto/...
Ez nem szegény hanem idióta