Ha a géped garanciás,és garanciális javítást végeztek,akkor jó lenne ha visszavinnéd.Már csak a szervízkönyv miatt.
Ha nem garis,igazából nem árt megnézni pár száz km. után,de ha nincsen semmi rendellenes,akkor nem muszály.
Arról nem beszélve,hogy ha találsz valakit helyben,aki kicsit ért hozzá,az is meg tudja nézni.
Hát szóval 2 hónap szervíz után ma nemsoká meghozzák a motoromat, Aprilia sr 50, és a srác aztmondta, hogy mivel majdenm minden ki lett cserélve a blokkban, ezért 500 km- bejáratás után, megint vissza kell vinni a szervízbe hogy mindent megnézzenek, és, hogy csak utána lehet rendesen használni....Én Mosonmagyaróvári vagyok, a szervíz pedig nincs közelebb, csak Sopronban. (Di-Tech) Muszály lenne vissza vinni 500 km-es bejáratás után? Ajánlatos? vagy nem muszály? Nem baj ha nem? Én úgy gondolom, ha 2 hónap után végre rendesen megcsinálták akkor minek újra vinni...Nem akarok megint 2 hónapig várni...Lécci mondjátok meg mit kell.
Válaszaitokat előre is köszönöm,
Tegnap kérdeztem és azt mondta, hogy most nem volt ideje foglalkozni vele így nem haladt a múltkori óta. A jelenlegi állapotot láthatod a profiljában a képgalériákban.
Az a baj hogy simán csak a fúvóka növelésével nem lesz teljes a hatás. A benzinfúvókám 65-ös volt, most etanolhoz 85-ös van benne. Érzésem szerint lehetne még nagyobb is. Ha tudok szerezni 95-öst, akkor azzal is megpróbálom.
Mondjuk ezt a robcsin E85-öt sem értem.
Minek?
Alapból 3,5-4,5-öt eszik egy ilyen.Minek bonyolítani az életet?
Nem áll egálban a megtakarítás a macerával.
Eccerűen nem megy annyit egy nyár alatt hogy megérje.
Ha tiszta etanollal akarod használni, akkor tegyél bele nagyobb fúvókát. Bár ezzel nem fogod kihasználni az etanolban rejlő lehetőségeket, csak menni fog a motor, és többet fog fogyasztani. Gondolom mondanom sem kell, hogy ezzel a verzióval felejtsd el a téli motorozást, mert nem fog indulni. A ditech nem szereti az etanolt, abba ne tedd bele. A többit a katonaság titkosította.
KB 8e-ret tettem bele és csak mechanikai szopás meg computer szétcseszés volt ami a fasz pigire rádugása miatt keletkezett.
1 gyűrűtörés 2 kompresszorfelújítás és egy szétrobbant teleszkópba való műanyag dugó volt a mérleg.
És még az elején egy rejtélyes nem megyünk csak bugyogva 15 fok alatt gond.
Na jó eccer 20 cm-en felrepedt a benyacsövem.
Ha a géped garanciás,és garanciális javítást végeztek,akkor jó lenne ha visszavinnéd.Már csak a szervízkönyv miatt.
Ha nem garis,igazából nem árt megnézni pár száz km. után,de ha nincsen semmi rendellenes,akkor nem muszály.
Arról nem beszélve,hogy ha találsz valakit helyben,aki kicsit ért hozzá,az is meg tudja nézni.