ha sok pénzed van biztos segítenek ezek is... Ezek szerint a szerelőd is csak a meghajtás láncban keresgéli a lomhaság okát, ha a kompresszió rendben van akkor ezek feleslegesek 5-10km/h-ért ennyit rálocsolni felesleges... Én 10k-ból megoldottam ugyanezt a jelenséget, úgy hívják, hogy szíj-görgő csere gyárira! Én egy új motort kaptam vissza, rá sem ismertem.
Nos, a Prox dugókról sok rosszat hallottam. Én ugyan még nem próbáltam, próbáltam elkerülni. Ha neked ilyen lesz, legalább lesz egy újabb tapasztalatunk.
Heló! Egyszer már írtam ide mielőtt szervízbe ment a motor kaptam is hasznos tanácsokat és azt köszönöm is. Na azóta volt még 1 szervízben ahol azt mondták nekem hogy szoftvert kéne frissíteni a motoron mert meg van hülyülve picit, hibás jelet kap a hőgombátol vagy valami ilyesmi(meg mondjuk az is lehet hogy az se volt jó hogy volt a motorba 16 hibakód) a motor amúgy hidegen jólműködik miest eléri a motor a normál hőfokot alapjáraton felpörög aztán leáll. Ezzel azt a szeretném kérdezni nem e tudtok valakit békésmegyébe akinek van piaggio blokkos sr-hez szoftvere és rá is tudja rakni géppel(egyenlőre csak érdeklődésképpen) vagy azt hallotam ha az aksiról leveszem 2napig a sarut a motorvezérlés elfelejti a dolgokat és gyári beállításokon fog majd újraindulni.
Előre is köszönöm a válaszokat/tippeket.
Ehhez azért a Himalája kellene.... .Amúgy ha helyesen le tudná valaki írni az alkatrészek nevét (kontrakszrugó,pl.),az biztosan sokat segítene a szerelésben is....
okés! a szerelőm ért hozzá,sokat összerakott már,úgyhogy érti a dolgát,plusz ha a kompreszzióm nem lesz megfelelő,akkor egy fúrás is kell meg valami prox(talán jól írom) dugó v dugattyú...(mondom nem értek hozzá)
ez ha mind kell akkor 45ezer ha fúrás nem kell akkor 30
nekem sokat javított főleg indulásnál alig adtam neki gázt és annyira gyorsult meg menet közben ha ráhuzom eszméletlenül megy minél erősebb kontraszt rugo van benne meg kuplunk rugó annnál jobban megy mivel a kontrasztrugótol a variátornak nagyobb nyitási sebessége lesz de ehez a kontrasztrugó,kulpunk rugó és a görgöknek egyforma szinűnek kell lennie!
Általában igen. Vagy az égő, vagy a foglalata. Ha ez nem, akkor van hátul közvetlen a tank fölött egy 3-as csatlakozó, annál szokott még kontakthiba előfordulni.
Mikor megvettem a motort, engem is majdnem megszívatott ez a tankosdi, mert a szintjelző kapásból nem működött, a visszajelző izzó meg ki volt égve. Az izzót kicseréltem, mikor üres volt a tank akkor világított is. A szintjelző meg elől az óránál volt kontakthibás, de már megoldottam.
Előre is köszönöm a válaszokat/tippeket.
Szerintem segíteni fognak! de ha van még valami szerelő ismerősöd attol is nyugodtan kérdezd meg hogy neki mi a véleménye róla
ez ha mind kell akkor 45ezer ha fúrás nem kell akkor 30
link
link
ezt
meg ezt
plusz még: görgő meg valami nagyobb rugó
nagyon kacifántos kicseréli az égőt?