Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha a szimering nem jó azt hogy derítem ki?
Oksa leszedem az egészet?! Majd akkor már látni ott mindent? Nem kell nagyon szétbarmolni?
Hátakkor hajrá.
Minarellisnél elég érdekes lefogni.Pigi,morini jobban megoldotta.
Épp van egy a sarkon
Nem kötelező légkulccsal leszedni. Persze azzal könnyebb, ha van...
Nem árt.Gumishoz eltolod.
Egy sima kézivel lehet. Nem kell hozzá levegős kütyű a leszedéséhez?
Variót levenni nem nagy kunszt.
Nem. Ezen nincs mit bosszankodni. Meg kell keresni a hibát, és megjavítani.
Csak érted belevágni azt ha nem is az a baj. HÁT . Ja annyit még megemlítek hogy 25.000 van benne .
Én elkezdeném szétborítani mint hülyegyerek a kisautót.
Akkor szedjem le a varióházat ÉS nézzek körül? Sztem még a folytás is benne van.
Hát így távgógyos ötletelésnél csak a nyilvánvalókat trom sorolni de ha még nem leszs szétszedve meg kéne nézni.Oszt utána utalni nekem a diagnosztika árát.
Na ez qvára nem vicces. Te is ideg lennél nem?
Lehet hogy ki van már az lyukadva ígyis...
ja sajnos arra nem járkálok. Még ott az sose volt szétszedve. Na de most a berugókarvmiért nagyon nehezen akar visszajönni. Eddig nem csinálta. Köze lehet ehez?
Blokk a főtengely tövénél a vario alatt vagy a gyujtás alaplap alatt.A sazimeringre szeretnék kilyukadni.
Hát kívűlről kicsit
Nagyon úgy néz ki.Nem mocskos a vario vagy a gyujtás alatt?
Ez biztos?
Ha felpörög akkor fals levegőt szív valahol...
NA? Őtletek? Kérdések
Töbször volt ilyen , hogy benzin szikra is volt de nem indult. A szerelő meg azt mondta, hogy semmi baja nála kifújta a gyertyát és egyből indult. (A vicc az egészbe az , hogy egy hét után megint ez volt és kész)
Mert érted az istenért sem akart indulni. Ma beindult de mint az álat pörgött vagy 8000-el.