Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De bagyon feelinges az a hely. csak egy a gáz. Mire felérsz az út végére egy hullámvasútot élsz át. fel1000m le 500m fel 1000m
le 500m
Tárcsához nem nyúkálunk.
Alapszabály.
Úgy túlmelegszik mint a szar(motornál talán nem annyira) Autónál apám érzet egy égett szagot megáltunk megnézte a tárcsát azt megpörkölte az ujját.
Igyekszem.
ja ja persze egyébként a fékekre kurvára kell figyelni.
csak egy a baj. Van fizetőkapu azon meg furcsán nézne ez így ki
Csak módjával.Van ottan kanyar is.Lerpülni a rövidebb úton még nem akarok.Max siklóernyővel de az másik topic.
én azért (fő a biztonság) 200-al zúznák neki a hegynek érted útközbe ne nagyon keljen segíteni neki
Könnyen azt még nem tom de felmegyek.
de te oda könnyen felmész sv-vel nem?
Hát úgy csak a tengőd kellett bele meg 25ezernél volt henger csere és ennyi..
őőőő hát még szerintem építik
Lift nincs.
ja jóvan. Én már töbször voltam fent uuuuuuuuuuuu:egyszer kis putchokkal indultak fel! Úristen. 10méter után már tekertek
Há mé ne.
Mármint miért?
Na jó de sokat szerelted nem?
Enyémbe 31 ezer van
Nem.Ezé megyek.
Voltál már fent ott a hegyen?
plömpögni napfényes hétvégén a fagyisig nyugisan jóaz.
Majd letörölni és várni a kövi hétvégét.
Hát nem tom. Majd kipróbálom . Egyébként az lesz a kövi mocim. OT-s vizsgával.
Akkor még rosszabb.Kicseszett keveset mentek vele.Azért van jó állapotban.Ha mennének állandóan cserélni kéne benne a cuccokat.
jó Azmás
Ja de az Mz nem 20 éves. 30-at töltötte. Közelít a 40-felé