A vákumcsőt megnéztem nem folyik rajta benzin. Rendesen vissza is raktam a helyére. (Szóval nem értem mért nem akart indulni. Akkor indul be amikor akar . Ha nem akar akkor nem.
Na azért ez megint sci-fi jelenség, mert azt mondtad hogy benzines a gyertya. Most meg azt mondod hogy befogtad a karbit hogy több legyen a benzin.....
Az a lényeg, hogy a blokk és a karbi között ne szívjon plusz levegőt! Ha a karbi és a légszűrőház között szív plusz levegőt, az "csak" nem egészséges, mert nem a légszűrőn keresztül jön a levegő.
Az lenne a kérdésem, hogy néha miért akar a motor hosszú áttétellel indulni? Ami persze nem sikerül neki, mert csak nyög a motor, nem tud felpörögni egyből. Az biztos, hogy a hátsó variónál a nyomórugó acél hüvelye be van rágódva. Kérdés, hogy tudsz ilyen alkatrészt szerezni egy 1996-os, csíklámpás LC Sr50-hez?
Kellene még:
- 511200-18 számú robbantott rajzról a 18 számú vastagabb hézagoló gyűrű az első varió hézagolásához,
- 511200 -15 számú rajzról az acélhüvely (7-es tételszám), amit fentebb említettem,
- Malossi hátsó dobfék-pofa (627839),
- Malossi görgőszett, 5.0 gr-os.
Írsz egy szumma árat?
A biztonság kedvéért itt az alvázszám is: LC 07922711
Én úgy gondolom hogy a légszűrőház két fele között szív be . De arra is gondoltam, hogy esetleg a légszűrőház és a gumicső között. Majd vhogy megoldom. De csak ennyi lett volna a baja?
Mikor befogtam a karbi nyílását akkor aszt hittem majd letépi a karomat(kis túlzás) de mikor a műanyag csövet fogtam be a légszűrön akkor semmit nem szívott. Viszont nem értem mégis hol kapja?
ELINDULT A MOCI!
Egy csomószor kicseréltem a gyertyát+ leakartam szedni a krabit. A karbi leszedése nem sikerült mivel vki úgy ráhuzta a csavart, hogy előbb töröm el a csövet így hagytam. Na most ekkor eszembe jutott vki azt mondta "indítózás közbe foglyad be a karbit és ekkor a benzin több lesz" HM? lássuk! Elindult Ezzel a teknikával. Na most akkor mi a baj?
Nekem ugyanennyit. Akkor evett 2 litert mikor faterom járt vele, mert az övé lerohadt és ő nem digitális gázvezérlést használ, meg nem is hajtotta csak vagy 60-ig.
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy néha miért akar a motor hosszú áttétellel indulni? Ami persze nem sikerül neki, mert csak nyög a motor, nem tud felpörögni egyből. Az biztos, hogy a hátsó variónál a nyomórugó acél hüvelye be van rágódva. Kérdés, hogy tudsz ilyen alkatrészt szerezni egy 1996-os, csíklámpás LC Sr50-hez?
Kellene még:
- 511200-18 számú robbantott rajzról a 18 számú vastagabb hézagoló gyűrű az első varió hézagolásához,
- 511200 -15 számú rajzról az acélhüvely (7-es tételszám), amit fentebb említettem,
- Malossi hátsó dobfék-pofa (627839),
- Malossi görgőszett, 5.0 gr-os.
Írsz egy szumma árat?
A biztonság kedvéért itt az alvázszám is: LC 07922711
Thnx!
Üdv!
ELINDULT A MOCI!
Egy csomószor kicseréltem a gyertyát+ leakartam szedni a krabit. A karbi leszedése nem sikerült mivel vki úgy ráhuzta a csavart, hogy előbb töröm el a csövet így hagytam. Na most ekkor eszembe jutott vki azt mondta "indítózás közbe foglyad be a karbit és ekkor a benzin több lesz" HM? lássuk! Elindult Ezzel a teknikával. Na most akkor mi a baj?