Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aha hát majd meglátom. Karbi pucinak van szerintetek vmi értelme? Elvégezzem v ne? HM?
A gond ott kezdődik hogy az elektromos szívató ha nem működik, akkor 99%-ban úgy marad hogy folyamatosan szívat. Télen ez nem gond, mert amúgyis kell a több üzemanyag, az indításhoz, de nyáron ez már ku...a sok.
Hát ebbe nem vagyok biztos.
Nem hiszem.Minnél újabb annál jobb.
Erre mondom én azt hogy olasz. Nade nyugodj meg egyik sem jobb a másiknál. Sza...., ga...é az összes. Mindegy hogy olasz vagy kínai.....
Ja de most a szivatóra visszatérve ilyen melegben már a nélkül is kéne indulni nem?
Sztem minden Sr-el szopás van nem? Karbi vs Injector .ugyanaz a szar.
Ja majd kipróbálom és majd jelentkezem. Megpróbálok holnap egy csomó dolgot megnézni. És majd akkor kérek még segítséget. (Tod kicsit szomorú vagyok a moci miatt. MA is 11-15:30-ig bütyköltem de semmi)Majd meglátjuk.
Karbist nem szeressem.Mondhatni utálom.Szopok vele most is.Bár nem amiatt.Valamiért viz került bele.Szar a tömítés valahol.
Betóltam a garázsba.
Akkor próbáld meg teljes gázon indítani... De mindegy amúgy, mert ha minden stimmelne, akkor indulna gáz nélkül is.
Nem. Arra gondoltam, hogy esetleg a görgök nem mennek vissza a rendes helyükre mikor nem megy. Mert azt mondtad, hogy mintha nagyobb sebességen lenne.
aha ja
http://kinaimotoralkatresz.hu/...

Ilyesmi van Neked is a tankba. A fehér-fehete szűrős rész nyúlik be a tankba, bal oldalt van a vákumcsatlakozó, középen meg jön a benzin kifelé a karbi felé.
Nagyobb köbcenti?
Most raktam bele újakat. Nem hinném, de úgy is szétszedem a hézagolás miatt, megnézem. És emiatt megragad az első variátor? Vagy mire gondolsz?
Oksa. Megnézem. Na most ehhez kapcsolódik, hogy mikor gázt húztam az indításnál akkor mintha megváltozott volna a hangja mint gáz nélkül. Mintha egy aprót robbant volna de nem akkorát hogy elkapja (így hallottam)
Végülis mindegy, mert ha áll a motor, akkor egyiken sem jöhet benzin. A benzincsőből max annyi, amennyi abban a 10cm-es csőben van, ha ez kifolyt akkor el kell hogy álljon magától. A másik csőből egyáltalán nem jöhet benzin. Ha nem tudod melyik-melyik, akkor csak egyet húzz le egyszerre. Az olajcsövet ne bántsd, az nem szól bele ebbe.
Zoli te meg csak figyelsz . Hát te is egy zseni vagy nem? Mért nem szólsz hozzá .
Köszi .
De lehúzom mind2 csőt és ha egyik folyik az már gáz és akkor megtom .
Az amelyik közelebb van a szívócsőhöz.
2 tankból jövő cső de melyik a vákumos?
Igen ha én is jól tudom akkor 3 cső megy rá. Így ahogy mondod de ennyire nem vagyok zseni sajnos. Nem tudom mégis melyik cső micsoda?
Még az is lehet a gond (bár továbbra sem látom a motorodat), hogy ha jól rémlik akkor ennél a motornál is 3 cső megy a karbira. 1 a benzincső, 2 a vákumcső, 3 az olajcső. De szólj ha tévedek. A vákumcső arra való, hogyha áll a motor, akkor a tank alján van egy "szelep" ami elzár. Ha jár a motor, akkor a vákum nyitogatja ezt a szelepet, és a benzin eljuthat a karbiba. Namost, ha ebben a csőben neked benzin van, akkor azt azt jelenti hogy átszakadt a "szelep" membránja, és ezen a csövön is benzint kap szegény motor. Ezt le tudod ellenőrizni, mert ha lehúzod, és ömlik a benzin, akkor ez a gond.
Mikor egyik napról a másikra hibátlan.