A gond ott kezdődik hogy az elektromos szívató ha nem működik, akkor 99%-ban úgy marad hogy folyamatosan szívat. Télen ez nem gond, mert amúgyis kell a több üzemanyag, az indításhoz, de nyáron ez már ku...a sok.
Ja majd kipróbálom és majd jelentkezem. Megpróbálok holnap egy csomó dolgot megnézni. És majd akkor kérek még segítséget. (Tod kicsit szomorú vagyok a moci miatt. MA is 11-15:30-ig bütyköltem de semmi)Majd meglátjuk.
Ilyesmi van Neked is a tankba. A fehér-fehete szűrős rész nyúlik be a tankba, bal oldalt van a vákumcsatlakozó, középen meg jön a benzin kifelé a karbi felé.
Oksa. Megnézem. Na most ehhez kapcsolódik, hogy mikor gázt húztam az indításnál akkor mintha megváltozott volna a hangja mint gáz nélkül. Mintha egy aprót robbant volna de nem akkorát hogy elkapja (így hallottam)
Végülis mindegy, mert ha áll a motor, akkor egyiken sem jöhet benzin. A benzincsőből max annyi, amennyi abban a 10cm-es csőben van, ha ez kifolyt akkor el kell hogy álljon magától. A másik csőből egyáltalán nem jöhet benzin. Ha nem tudod melyik-melyik, akkor csak egyet húzz le egyszerre. Az olajcsövet ne bántsd, az nem szól bele ebbe.
Még az is lehet a gond (bár továbbra sem látom a motorodat), hogy ha jól rémlik akkor ennél a motornál is 3 cső megy a karbira. 1 a benzincső, 2 a vákumcső, 3 az olajcső. De szólj ha tévedek. A vákumcső arra való, hogyha áll a motor, akkor a tank alján van egy "szelep" ami elzár. Ha jár a motor, akkor a vákum nyitogatja ezt a szelepet, és a benzin eljuthat a karbiba. Namost, ha ebben a csőben neked benzin van, akkor azt azt jelenti hogy átszakadt a "szelep" membránja, és ezen a csövön is benzint kap szegény motor. Ezt le tudod ellenőrizni, mert ha lehúzod, és ömlik a benzin, akkor ez a gond.
Betóltam a garázsba.
Ilyesmi van Neked is a tankba. A fehér-fehete szűrős rész nyúlik be a tankba, bal oldalt van a vákumcsatlakozó, középen meg jön a benzin kifelé a karbi felé.