hehe .lehet ugyanaz a baja,mint annak a jognak amit valamelyik nap csináltam.Az is csak úgy indult be,hogy befogtam a légszűrőt,viszont utána ha gázt húztam leállt.A vákumos benzincsapnak a szűrője el volt tömődve és nem kapott elég benyát.van rajta egy nagyobbacska négyzet alakú műanyag "csavar" azt kitekered,alatta lesz egy szűrő.
A olaj és pornyomokat ne a fedélnél keresd, annyira azért nem fog szivárogni. Ez csak úgy látod meg, ha leszeded a variátort. Max a szimmering és a főtengely találkozásánál fogsz látni valamit. Persze ha ez a hiba....
Igen, elvileg látnod kellene ott valami kis olajszivárgást, esetleg rárakódott port is. A szimmering hiba a főtengely csapágyakra is rossz hatással lehet, mivel mellette a motor port is szívhat, amit persze a csapágyon keresztül tesz meg.
nah ez nállam is elöjött 1-2 napja csinálja nekem is már másodjára!
nekem valahogy a rugo alá ugrott a felső része visszahuztuk nagy nehezen meg valamivel megkentük a rugot
Végülis igazad van, csak sza...l esik hogy az ember szenved ilyen dolgokkal, aztán jön 1-2 kis idióta(akinek pl. apuci alátette a motort) és beszólogat. Egyet bánok csak, hogy interneten keresztül nem lehet egy szép nagy apai fülest ezeknek leverni.
De igazából mind1 most megy majd lassacskán belenézegetek a motorba és talán megtalálom a hibát. Csak annyiba segítsetek, hogy a berugókart hogy javítsam meg? (nem jön vissza)
Le kell szarni. Láttam a fűnyírósnál is betalált 1-2 köcsög, de nem kell velük foglalkozni úgyis megunják 1-2 nap alatt és utána odaérnek a normálisak. Pl szintén a fűnyírósnál utána átcsapott szakmaiba a hozzászólások.
nekem valahogy a rugo alá ugrott a felső része visszahuztuk nagy nehezen meg valamivel megkentük a rugot