Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hehe .lehet ugyanaz a baja,mint annak a jognak amit valamelyik nap csináltam.Az is csak úgy indult be,hogy befogtam a légszűrőt,viszont utána ha gázt húztam leállt.A vákumos benzincsapnak a szűrője el volt tömődve és nem kapott elég benyát.van rajta egy nagyobbacska négyzet alakú műanyag "csavar" azt kitekered,alatta lesz egy szűrő.
oké szia
Pontosan ezt fogom tenni én is. Jó éjt Mindenkinek.
Na meek alszani. Ma talán lefekszem éjfél előtt
ja ja. elképzeltem milyen lenne ha leszedném és kidőlne belőle több liter cucc
Aha oké. Köszi a hozzászólásokat. Meg fogom csinálni a mocit. De most Sziasztok
A olaj és pornyomokat ne a fedélnél keresd, annyira azért nem fog szivárogni. Ez csak úgy látod meg, ha leszeded a variátort. Max a szimmering és a főtengely találkozásánál fogsz látni valamit. Persze ha ez a hiba....
de ha szétszeded ugyis kiderül mivan a rugóval
Igen, elvileg látnod kellene ott valami kis olajszivárgást, esetleg rárakódott port is. A szimmering hiba a főtengely csapágyakra is rossz hatással lehet, mivel mellette a motor port is szívhat, amit persze a csapágyon keresztül tesz meg.
Oké. Köszi a hozzászólást .
nah ez nállam is elöjött 1-2 napja csinálja nekem is már másodjára!
nekem valahogy a rugo alá ugrott a felső része visszahuztuk nagy nehezen meg valamivel megkentük a rugot
Ja de most ha a szimering szar akkor a varifedélnél kell lenni egy kis folyásnak nem?
Hát most utána nézek majd egy két dolognak és akkor majd lassacskán kiderül a turpisság. A berugót majd megnézem kösz
Amilyen gyorsan fejlődik a számításteknika eljön annak is a z ideje hamarosan
Látszatra nem adunk, vagy működik valami, vagy nem. A berúgókarnak meg lehet hogy szorul a tengelye, vagy kiugrott a rugó, rosszabb esetben eltört.
Végülis igazad van, csak sza...l esik hogy az ember szenved ilyen dolgokkal, aztán jön 1-2 kis idióta(akinek pl. apuci alátette a motort) és beszólogat. Egyet bánok csak, hogy interneten keresztül nem lehet egy szép nagy apai fülest ezeknek leverni.
De igazából mind1 most megy majd lassacskán belenézegetek a motorba és talán megtalálom a hibát. Csak annyiba segítsetek, hogy a berugókart hogy javítsam meg? (nem jön vissza)
A szivató látszatra müxik mert hagytam álni majd beindítottam és akkor szivatott majd visszaált alapra
Le kell szarni. Láttam a fűnyírósnál is betalált 1-2 köcsög, de nem kell velük foglalkozni úgyis megunják 1-2 nap alatt és utána odaérnek a normálisak. Pl szintén a fűnyírósnál utána átcsapott szakmaiba a hozzászólások.
Nah jah, de itt kezdtük. Viszont azt le merem fogadni hogy nem ellenőrizte le.
Mert automata.
Vagy csak a szivató
Na jó, de akkoris falsot szív, ha indítás után felpörög. Vagy másik lehetőség hogy ki van szálasodva a gázbowdened.
De ezt csak akkor csinálja mikor egy hétig nincs beindítva. Akkor nem indul ilyenkor.
Ez úgy hangzott mint egy hajrögzítő reklám: Drei Wetter Taft- esőben is tart!