Évi 750 Km? ? ? ? ? ? ? ? ?
Havonta csak a ditekkbe melóba járásban elment 6-700.11 Km-re lakom a melótól.
Most a havi 1000-1500 is megvan pedig nem megyek sokat.
Tomi ditekkjében 28k van.És megy.
Én is 15k-val adtam el és ment.
Láttam 58-k-t ditekkben.És ezek ditekkek.
Karbis még többet bir.
MZ-t meg állandóan kellett hekkelni ha ment vele az ember.Azért 20 év alatt 15k nem egy büszke adat.Örülj hogy megy.Nem hinném hogy nekiállnál elmenni vele a Glocnerre.
Sámsonnal talán 3x mentem.Majdnem megdöglöttem tőle.Nem elég hogy nem megy egy szemernyit sem megállni kész katasztrófa vele.A ditekkel simán jól éreztem magam ez a hulladék meg fel akart kenni egy csomagtartóba.
Nos remélem ezt nem beszólásnak értetted csak mondtam. Apámnak is van egy 250-es Mz-je 20 évet állt a garázsban és teljesen tökéletesen működik ezeket csak akkor kell szerelni ha nem becsülik meg őket és a diófa alatt várja új tulaját. JA és azt nem értem hogy MI A FENÉNEK KELL ENNYI FOST BETENNI EGY MOTORBA? Csak ezen akadok kicsit ki
A mostani MZ-k mind ilyen találtam a fészerben néha prömpögök tipus így még jó is meg pár elvetemült futár de ők szerintem minden héten szerelik nem véletlen hogy mikor mondtam hogy be kéne ujítani egy mz-t pályára mondták ha nem szereltél eleget majd fogsz.
Erre csak saját tapasztalatom jut eszembe , Hogy egy 30 éves MZ-t össze lehet hasonlítani egy rs-el. Az rs megy 180-at. Na és ? Az Mz-vel lehet nem mész még 110-et se de 1000*megbíthatobb mint egy rs.
Hát izé nem minden esetben de ez garantálható legjobbam.
Henry Ford mondása jut mindíg eszemben mikor kérdezték tőle melyik a legjobb autó.
Válasz:
-az új.
Tudott a csóka valamit.
Ha cserélsz kuplungrugót, pl. erősebbre, akkor nagyobb főtengely fordulaton fog nyitni (fogni) a kuplung, azaz jobban kell pörgetni, hogy elinduljon. Ez még jobban kiéleződik, ha már kopottak a kuplung kopófelületei. Nekem pl. ez volt. Tiszta fizika, a kuplungpofák elmozdulása - rá ható centripetális erő- egyenesen arányos a fordulatszám négyzetével. m*(v2/r)=D*x.
A variátor rugó cseréjével pedig azt éred el, ha pl. erősebbet raksz be, akkor pörgősebb lesz a motorod, folyamatosan nagyobb fordulaton fogsz menni, míg fel nem vált teljesen, ekkor már nem számít. Dinamikusabban fog indulni. Az első variátor tárcsa nehezebben tudja kikényszeríteni a tárcsa kerületére a szíjat.
Havonta csak a ditekkbe melóba járásban elment 6-700.11 Km-re lakom a melótól.
Most a havi 1000-1500 is megvan pedig nem megyek sokat.
Én is 15k-val adtam el és ment.
Láttam 58-k-t ditekkben.És ezek ditekkek.
Karbis még többet bir.
MZ-t meg állandóan kellett hekkelni ha ment vele az ember.Azért 20 év alatt 15k nem egy büszke adat.Örülj hogy megy.Nem hinném hogy nekiállnál elmenni vele a Glocnerre.
Henry Ford mondása jut mindíg eszemben mikor kérdezték tőle melyik a legjobb autó.
Válasz:
-az új.
Tudott a csóka valamit.
A variátor rugó cseréjével pedig azt éred el, ha pl. erősebbet raksz be, akkor pörgősebb lesz a motorod, folyamatosan nagyobb fordulaton fogsz menni, míg fel nem vált teljesen, ekkor már nem számít. Dinamikusabban fog indulni. Az első variátor tárcsa nehezebben tudja kikényszeríteni a tárcsa kerületére a szíjat.
Üdv!