Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

75 paci két kerék.
Évi 750 Km? ? ? ? ? ? ? ? ?
Havonta csak a ditekkbe melóba járásban elment 6-700.11 Km-re lakom a melótól.
Most a havi 1000-1500 is megvan pedig nem megyek sokat.
na nekivágsz én már voltam fent egy 65 pacival 4 keréken
Ja és 20 év alatt 15 k? az mért nem büszke?
Hmmmmmm.2 és 1/2 hét és ott vok.
igazad van . Gixxer 1000
Busa alatt is van élet.
Hát oda biztos nem mennék el vele max egy busával.
Tomi ditekkjében 28k van.És megy.
Én is 15k-val adtam el és ment.
Láttam 58-k-t ditekkben.És ezek ditekkek.
Karbis még többet bir.
MZ-t meg állandóan kellett hekkelni ha ment vele az ember.Azért 20 év alatt 15k nem egy büszke adat.Örülj hogy megy.Nem hinném hogy nekiállnál elmenni vele a Glocnerre.
Mondjuk 190cm magasomra kicsit furán néztem volna ki rajta.
Értem én csak az ugye egy sima dobfékes semmi hidraulikus cucc volt.
Sámsonnal talán 3x mentem.Majdnem megdöglöttem tőle.Nem elég hogy nem megy egy szemernyit sem megállni kész katasztrófa vele.A ditekkel simán jól éreztem magam ez a hulladék meg fel akart kenni egy csomagtartóba.
15.000 alatt picivel
Km mennyi az Mz-ben?
Én is bánom már egyébként hogy nem simson-t vettem.
Vki válasz?
Nos remélem ezt nem beszólásnak értetted csak mondtam. Apámnak is van egy 250-es Mz-je 20 évet állt a garázsban és teljesen tökéletesen működik ezeket csak akkor kell szerelni ha nem becsülik meg őket és a diófa alatt várja új tulaját. JA és azt nem értem hogy MI A FENÉNEK KELL ENNYI FOST BETENNI EGY MOTORBA? Csak ezen akadok kicsit ki
A mostani MZ-k mind ilyen találtam a fészerben néha prömpögök tipus így még jó is meg pár elvetemült futár de ők szerintem minden héten szerelik nem véletlen hogy mikor mondtam hogy be kéne ujítani egy mz-t pályára mondták ha nem szereltél eleget majd fogsz.
Minden megvan ami a karbiba van de ilyet. Sose hallottam. (Vagy csak nem figyeltem?)
De ezen nem veszünk össze .
Erre csak saját tapasztalatom jut eszembe , Hogy egy 30 éves MZ-t össze lehet hasonlítani egy rs-el. Az rs megy 180-at. Na és ? Az Mz-vel lehet nem mész még 110-et se de 1000*megbíthatobb mint egy rs.
aha azt a benzin szint beállítás az mi ?
Hát izé nem minden esetben de ez garantálható legjobbam.
Henry Ford mondása jut mindíg eszemben mikor kérdezték tőle melyik a legjobb autó.
Válasz:
-az új.
Tudott a csóka valamit.
Van értelme, ha pl. beállítod a benzinszintet is, meg pl felírod nekünk hogy hanyas fúvókák vannak benne.
Ha cserélsz kuplungrugót, pl. erősebbre, akkor nagyobb főtengely fordulaton fog nyitni (fogni) a kuplung, azaz jobban kell pörgetni, hogy elinduljon. Ez még jobban kiéleződik, ha már kopottak a kuplung kopófelületei. Nekem pl. ez volt. Tiszta fizika, a kuplungpofák elmozdulása - rá ható centripetális erő- egyenesen arányos a fordulatszám négyzetével. m*(v2/r)=D*x.

A variátor rugó cseréjével pedig azt éred el, ha pl. erősebbet raksz be, akkor pörgősebb lesz a motorod, folyamatosan nagyobb fordulaton fogsz menni, míg fel nem vált teljesen, ekkor már nem számít. Dinamikusabban fog indulni. Az első variátor tárcsa nehezebben tudja kikényszeríteni a tárcsa kerületére a szíjat.

Üdv!