sziasztok van egy aprilia sr50 1997-es évjáratú robogóm! Olyat szeretnék kérdezni hogy mi lehet a baja a motornak ,hogy az indexem folyamatosan ég, nem villog ,de mikor húzom neki a gázt akkor lassan villog? Index relé az jó benne! Előre is kösz
sziasztok. van 1 sr50-sem diteches. mit lehet tenni ha a kompresszor trutyit fúj, és milyen nyomást kell bírni az üzemanyag nyomás szabályzójának? ha valaki tudna segíteni megköszönném.
Akkor el sem merem mondani, hogy a kawa 5,1l-t eszik akármit csinálok vele. Egyszerűen 1dl-t nem ingadozik a fogyasztása. De ez igaz a sokat szidott ditechre is 2,08-2,2 között van mindig (imádom). Autót-motort-robogót mindig mérem, teli tankolással, minden tankolásánál...
Háát robi, meg volt, van, lessz.
Kertvárosban lakok, beszaladgálni a városba, melóhelyre, fiammal motorozni, stb. Ezekre sajnálnám a hondát.
Régebben nagyon sokat motoroztam, mostanában sajnos nincs rá időm. Az idén kb 2000km-ert tettem bele eddig. Szégyen, nem futón vittem Ausztriába is, és most szeptemberbe Horvát-ba is így fogom. Jöhet a paradicsomdobálás...
Hááát van benne valami igazság, csak nem 0,5litert, hanem 2,5-öt kellne hozzátenni, kb 7et eszik a Honda. Csak igazábol városba sajnálom használni, meghát a beöltözés, macera stb...
Nos, én azért igenis meglepődnék ha egy új motoron nem működne valami, és az alap hogy azonnal visszavinném cserére. Ugyanis fizettem érte(nem keveset), és nem ez az üzemszerű működése a dolognak, azonkívül szerintem nem kis bosszúság az ha pl. kint a préri közepén elfolyik kb 4-5 liter üzemanyag(esetleg reggelre munkába indulás előtt...). Ezenkívül még persze tűzveszélyt is okozhat. Bocs de ez nálam abba a kategóriába tartozik, amit nem szeretnék leírni. Az az alkatrész nem véletlenül van ott, de persze lehet pl. lámpa nélkül is közlekedni, mert nappal úgyis látunk, este meg nem használjuk a robogót. Láttam már fék nélkül, és halott telókkal közlekedő robogót is, és a gazda nem kérte a javításukat. Kinek hogy....
Én is ezt mondtam, csak gondoltam leírom, hogy nem kell meglepődni azon ha folyik az egyiken (ami nem a vákuum), mert elromolhat az a csap. Mint mondtam nekünk a keewayen szerintem új korától szar az a csap így sosem zár el. De ettől ha a tűszelep jól zár akkor nincs belőle gond és nem ömlik teli a karbi szóval nem kell rohanni már azonnal venni egy csapot.
Ha áll a motor egyik csövön sem jöhet benzin. Pont azért van benne a vákumcsap, hogy ne engedje túlfolyni a karbit, ha esetleg a motor ferdén áll, vagy ha nem jól zár a tűszelep.
"alapon 4,5l"? te szentséges atyaúristen'... egy 50-es? Na én biztos, hogy nem alakítom karbisra az enyémet soha. Ehhez hozzáteszel 0,5l-t 100km-ként aztán mehetsz a Hondával...
Gondolkoztam rajta, de túl költséges lenne, és a fogyasztás, sem mindeggy. Most, így alapon eljárok kb 4.5l-el. Ha meg vadulni akarok, elöveszem a nagyot.
Az egyiken jöhet amelyiken alapból is kell neki. Nekünk a keeway-en szerintem új korától nem jó az a benzin csap, így ha lehúzom a benzin csövet (vagy felakad a tűszelep ) rögtön ömlik a benzin, de ettől még baja nincs. Persze ha már a vákuum csövön is folyik, na az gond lehet.
Csak alsóörsre ne vidd futón.
Kertvárosban lakok, beszaladgálni a városba, melóhelyre, fiammal motorozni, stb. Ezekre sajnálnám a hondát.
Régebben nagyon sokat motoroztam, mostanában sajnos nincs rá időm. Az idén kb 2000km-ert tettem bele eddig. Szégyen, nem futón vittem Ausztriába is, és most szeptemberbe Horvát-ba is így fogom. Jöhet a paradicsomdobálás...
Hondások büszkék hogy keveset eszik a gép. Igaz az 500-as.
Nekem simán beveri a 7,2-t is oszt lightosan közlekedem.
Volt R1-em, az 8L alatt sosem evett, de simán sikerült vele megetetnem 15 litert is.
Minek a robi?
Kösz az segítséget!