Kezd tele lenni a t.k.m a variátorral (OldSrLC). Szóval a jelenség a következő. Hidegen minden rendben, aztán már üzemmeleg motor esetén, ha megállok pl. lámpánál, akkor alig akar elindulni, csak morog, nem pörög ki. Haza mentem, levettem a variátor deknijét, és azt láttam, hogy a hátsó variátornál, nincs kint a tárcsa külső kerületén a szíj. Vagy úgy is nézhetjük, hogy az első variátornál nincs a szíj a meghajtó tengelynél, hanem attól távolabb, mintha már gyorsabb sebességnél van. Itt egy kép is a hátsó variátorról.
A második lenne a jó. Valami vélemény az ügyről?
Hát sajna nem sikerült beindítanom a mocit hiába törtem magam több órán át. Na most az van hogy szikra + benya van. Mi a ---...,-.m,.- nem indul? Aki tud segíteni írjon.
igen én is ilyet láttam ! az enyém karbis arra fel lehet rakni? hol lehetne ilyet venni vagy felpróbálni rá?
2008/08 havi talma mit érhet 4800 km futott és sérülésmentes?
Nekem még a két gyári sárvédővel is felveri a hátamra, viszont láttam az NRG-en van egy fém konzol, ami tart egy extra sárvédőt a kerék mögött, a blokk ugyan az, ránézésre a csavarhelyek is, csak nekem Ditech van és azon van egy műanyag burkolat, ami miatt nem tudom a konzolt felrakni, így nem jártam végig az utat, de megoldás lehet.
kinternek igaza van. A lámpa csak 1500-as fordulat felett kapcsol be így indításnál nem vesz el áramot. Nem csak egyszerűen a kapcsoló helyett sorba van kötve a lámpa, hanem van neki kapcsoló csak automata. Hidegben vettem észre az enyémen, mikor nem rögtön alapjáratra (2000-es fordulat) állt be hanem pötyögött egy picit olyan 1100 körül és mikor helyre állt akkor kapcsolt fel csak.
kinek a pap kinek a papné,ha ditechen így lenne én is tettem volna rá kapcsolót,hogy indításkor ne vegyen le az áramból az is,van annak elég baja.Persze a karbis más,ha lemerül az akku,még mindig lehet rugdosni
ja én még azt a műanyagot is leszedtem róla és ott 4 csavar van.
de ezek szerint akkor ebben az állapotban is tiszta víz lesz a hátad ha nem esik az eső jól értem?!
engem az nem zavar ha esik és akkor ázom el , de az már jobban ha csak az út vízes és úgy leszek nyakig sáros.
erre kéne inkább megoldást találni.
Az enyém így van (kép lent). Én esőben is így járok vele, de nem érdekel. Ha esik általában úgyis szarnak ázok szóval tök mindegy, hogy össze mocskolja a hátam. Ha nem esik, de az út vizes akkor meg kabát van rajtam amit összemocskol, de az meg megszárad és ha kicsit sáros akkor homokként lepereg róla.
a 3 az 4 és nekem úgy se tetszik ! (ez poén volt)
de abból ha kiveszed a betétet akkor ugyanúgy fel veri a hátadra a vízet? egy két motoron láttam olyat hogy a középső részt kiveszik belöle.Te probáltad már?
Kezd tele lenni a t.k.m a variátorral (OldSrLC). Szóval a jelenség a következő. Hidegen minden rendben, aztán már üzemmeleg motor esetén, ha megállok pl. lámpánál, akkor alig akar elindulni, csak morog, nem pörög ki. Haza mentem, levettem a variátor deknijét, és azt láttam, hogy a hátsó variátornál, nincs kint a tárcsa külső kerületén a szíj. Vagy úgy is nézhetjük, hogy az első variátornál nincs a szíj a meghajtó tengelynél, hanem attól távolabb, mintha már gyorsabb sebességnél van. Itt egy kép is a hátsó variátorról.
A második lenne a jó. Valami vélemény az ügyről?
Hát sajna nem sikerült beindítanom a mocit hiába törtem magam több órán át. Na most az van hogy szikra + benya van. Mi a ---...,-.m,.- nem indul? Aki tud segíteni írjon.
2008/08 havi talma mit érhet 4800 km futott és sérülésmentes?
de ezek szerint akkor ebben az állapotban is tiszta víz lesz a hátad ha nem esik az eső jól értem?!
engem az nem zavar ha esik és akkor ázom el , de az már jobban ha csak az út vízes és úgy leszek nyakig sáros.
erre kéne inkább megoldást találni.
de abból ha kiveszed a betétet akkor ugyanúgy fel veri a hátadra a vízet? egy két motoron láttam olyat hogy a középső részt kiveszik belöle.Te probáltad már?