Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezért gondolok a szivatóra. Viszont csak akkor nem indul mikor 1.5 hétnél többet áll ezért nem értem hogy akkor ennyi idő után mért nem kapcsol
Mivel mindegyik "kopó" eszköz, és egy idő után elfárad, sokat számíthat. De találomra nem cserélgetném, mert előfordulhat hogy rosszabb lesz mint volt.
Aha. Na most ennek a nagyon nemindulásnak az előjele az volt hogy akkor sem indult csak 3 gyertyacsere után és akkor is 10* kellett indítani mire felállt az alapjáratra (kis fordulaton járt és paff leállt)
Nem gond, néha én sem értem saját magam.
Kit tudod próbálni hogy működik-e. Mégpedig úgy érdemes nekilátni hogy kiszeded a helyéről, akkor látni fogsz a végén egy helyes tűt. Húzd szét a csatlakozóját a szívatónak. Ekkor keresel egy 5-6 ohm-os ellenállást és egy 12V-os akkumulátort. Az ellenállást sorba kötöd a szívatóval, és rányomod az akkura. Mindegy melyik végét hová, mert a szívatóban is egy ellenállás van, ami érezhetően melegedni fog, és ekkor a szívató szépen behúzza a tüskéjét. Kialakítástól függően, a tüskének 5-12 mm-t kellene mozdulnia befelé.
igen, ez így van, csak azt nem értettem, hogy vagy jól gyorsul, vagy jó a végsebesség.
de bocs nem akartam semmi rosszat, csak nem értettem.
Nem azt írtam hogy a variótól függ a végsebesség, hanem azt hogy egy adott motornál egy adott beállítás működik csak jól.
ja ja elektromos (sajnos)
Szevasztok!
Lenne egy kérdésem
mennyit számít az sr50 be ha kicserélem a kontrakszrugót és a kuplunk rugókat?
Ugyebár távjavítunk, és nem látok semmit a motorodból, de azt még mindig nem tudom hogy elektromos-e a szívatód...
Hogy korigáljam? Gyertyát azt hogy álítsam be?(eddig ment ugyanezzel a gyartyával)
Gyertyahézagot nem szemre szoktunk állítani. Ha télen hibátlanul indult, nyáron meg túl benzines a gyertya, akkor tuti sok benzint kap.
És még nem is a gonoskóp főördög ditekk.
Mert érted most má nem tok semmit csinálni vele. may karbi puci. de sztem a szivató ha menne akkor beindulna. Hogy tudom ezt bekapcsolni?
ja most látom
Na hol a válaszom?
Nos, ha nedves a gyertya, akkor sok a benzin, vagy kevés a levegő, vagy kihagy a gyújtásod.
a variótól miért függ a végsebesség?
A görgők súlyától nem, max a rossz hézagolástól
Esetleg egy nagyobb torkú karbi, vagy egy kis hengerfejből leszedés segíthet. Az elsőt nagyon be kell állítani, a másodikat meg jól el lehet ba....i. Nem ajánlom...
Egy 50ccm-es motornál két verzió van. Vagy jól gyorsul, vagy jó a végsebessége. Egy adott motornál, általában egyféle variátor beállítás működik csak jól. Az 50ccm az 50ccm... Nagyobb ccm esetén persze más a helyzet, de azért a fizika ott is határt szab.
Benzinszint az úszóházba? Azt hogy nézzem? Szivató működik? Hát mivel nem indul ezért nem tudom. De télen hibátlanul indult. (Ja a tavaly nyárral is küzdöttünk picit)(ugyan ez )
Na hali már nagyon vártalak .

Szóval az van hogy az első 10 rugás után gyertya ki és teljesen nedves. utána már kiszedegettem és akkor már annyira nem volt az. Kompresszió 6 bar van benne. Gyertya hézag sztem jó.
Hali!

Multkor adtál tanácsot a folytással kapcsolatban.
Most ismét tanácsot kérnék Tőled.
Ki vettem minden folytást, tök jó, a fúvókamérete is jó, de de mit lehetne csinálni, hogy egy kicsit jobban toljon alulról, és a 80-as végsebesség is megmaradjon? Mindezt úgy, hogy a gyári kipuff-ot megtartanám. Görgő, estleg rugócsere? Ha igen akkor mekkorát?
(2010-es sima karbis)

Előre is köszi
Nos hogy nem indul, az bizony tág fogalom. "Benya van. szikra van." Ez meg egy dolog. Az hogy kint nézve van szikra, az nem jelenti azt hogy nyomás alatt is van. Gyertyahézag rendben? Az úszóházban a benzinszint rendben? Levegőszűrő tiszta? Szívató működik? Kompresszió is van a hengerben? Ha párszor átforgatod(vagy lábbal átrugdosod), utána a gyertya mit mutat? Úszik a benzinben, vagy száraz?
hy

Az nem lehet hogy a görgőid elkoptak?