Mivel mindegyik "kopó" eszköz, és egy idő után elfárad, sokat számíthat. De találomra nem cserélgetném, mert előfordulhat hogy rosszabb lesz mint volt.
Aha. Na most ennek a nagyon nemindulásnak az előjele az volt hogy akkor sem indult csak 3 gyertyacsere után és akkor is 10* kellett indítani mire felállt az alapjáratra (kis fordulaton járt és paff leállt)
Kit tudod próbálni hogy működik-e. Mégpedig úgy érdemes nekilátni hogy kiszeded a helyéről, akkor látni fogsz a végén egy helyes tűt. Húzd szét a csatlakozóját a szívatónak. Ekkor keresel egy 5-6 ohm-os ellenállást és egy 12V-os akkumulátort. Az ellenállást sorba kötöd a szívatóval, és rányomod az akkura. Mindegy melyik végét hová, mert a szívatóban is egy ellenállás van, ami érezhetően melegedni fog, és ekkor a szívató szépen behúzza a tüskéjét. Kialakítástól függően, a tüskének 5-12 mm-t kellene mozdulnia befelé.
Esetleg egy nagyobb torkú karbi, vagy egy kis hengerfejből leszedés segíthet. Az elsőt nagyon be kell állítani, a másodikat meg jól el lehet ba....i. Nem ajánlom...
Egy 50ccm-es motornál két verzió van. Vagy jól gyorsul, vagy jó a végsebessége. Egy adott motornál, általában egyféle variátor beállítás működik csak jól. Az 50ccm az 50ccm... Nagyobb ccm esetén persze más a helyzet, de azért a fizika ott is határt szab.
Benzinszint az úszóházba? Azt hogy nézzem? Szivató működik? Hát mivel nem indul ezért nem tudom. De télen hibátlanul indult. (Ja a tavaly nyárral is küzdöttünk picit)(ugyan ez )
Szóval az van hogy az első 10 rugás után gyertya ki és teljesen nedves. utána már kiszedegettem és akkor már annyira nem volt az. Kompresszió 6 bar van benne. Gyertya hézag sztem jó.
Multkor adtál tanácsot a folytással kapcsolatban.
Most ismét tanácsot kérnék Tőled.
Ki vettem minden folytást, tök jó, a fúvókamérete is jó, de de mit lehetne csinálni, hogy egy kicsit jobban toljon alulról, és a 80-as végsebesség is megmaradjon? Mindezt úgy, hogy a gyári kipuff-ot megtartanám. Görgő, estleg rugócsere? Ha igen akkor mekkorát?
(2010-es sima karbis)
Nos hogy nem indul, az bizony tág fogalom. "Benya van. szikra van." Ez meg egy dolog. Az hogy kint nézve van szikra, az nem jelenti azt hogy nyomás alatt is van. Gyertyahézag rendben? Az úszóházban a benzinszint rendben? Levegőszűrő tiszta? Szívató működik? Kompresszió is van a hengerben? Ha párszor átforgatod(vagy lábbal átrugdosod), utána a gyertya mit mutat? Úszik a benzinben, vagy száraz?
de bocs nem akartam semmi rosszat, csak nem értettem.
Lenne egy kérdésem
mennyit számít az sr50 be ha kicserélem a kontrakszrugót és a kuplunk rugókat?
A görgők súlyától nem, max a rossz hézagolástól
Szóval az van hogy az első 10 rugás után gyertya ki és teljesen nedves. utána már kiszedegettem és akkor már annyira nem volt az. Kompresszió 6 bar van benne. Gyertya hézag sztem jó.
Multkor adtál tanácsot a folytással kapcsolatban.
Most ismét tanácsot kérnék Tőled.
Ki vettem minden folytást, tök jó, a fúvókamérete is jó, de de mit lehetne csinálni, hogy egy kicsit jobban toljon alulról, és a 80-as végsebesség is megmaradjon? Mindezt úgy, hogy a gyári kipuff-ot megtartanám. Görgő, estleg rugócsere? Ha igen akkor mekkorát?
(2010-es sima karbis)
Előre is köszi
Az nem lehet hogy a görgőid elkoptak?