Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah még az hozzátartozik, hogy a régi alkatrészeket el tudod adni, tehát ha ügyes vagy, akkor visszajön az átalakítás ára. Az átalakított ditech új gyújtásában tudok segíteni. Saját gyártmány, és nincs benne fojtás. 90-100 km/h lazán. (Persze csak akkor ha a hajtásod is olyan állapotban van.... )
Mondomén hogy a buszbérlet olcsóbb.
Jah, értem. Tehát még csak most fognál hozzá az átépítésnek. Persze leírom szívesen hogy mit kell vele csinálni. Tehát: a benzinpumpát, az injektort, az olajpumpát, az ECU-t, az olajtartályt le kell szerelni, ezekre nem lesz tovább szükség. A fojtószelep helyére egy karburátort kell rakni( ha olyat választasz ami felmegy a gyári szívócsonkra pl. Yamaha 3KJ, akkor megspórolod a karbis szívócsonkot is). A hengerfejben az injektor helyét le kell zárni, mégpedig úgy hogy 12-es menetet vágsz a lyukba, és egy belevaló csavart raksz bele(vigyázz hogy a csavar vége ne érjen bele az égéstérbe vagy a dugóba). A szívócsonkon lévő olajadagoló lyukat be kell ragasztani vagy óvatosan be is lehet forrasztani(arra vigyázz hogy nehogy kiolvadjon a helyéről). Ezután jön az a rész amivel nem hiszem hogy boldogulni fogsz, ugyanis kell egy FET-es vagy egy DC-CDI gyújtás, ami akkuról megy. Sima CDI nem jó bele, mert a ditech-nek nincs kiépítve az a 400V-os tekercse, ami tudná tölteni a gyújtásmodult. Ha ez megvan, akkor jön az hogy gyújtás beállítás. A ditech-nek speckós lendkereke van, sok "jeladó"-val, amiből nekünk csak egyet kell megtartani, a többit le kell reszelni vagy flexelni. Viszont az hogy melyiket hagyod meg, az nagyon fontos, mert ez fogja adni a gyújtás időpontját. Ha ez is megvan, akkor a levegőkompresszort kell kezelésbe venni. A legegyszerűbb az, ha a helyén hagyod, mert akkor nem kell mindenféle lemezt barkácsolni a helyére, viszont ekkor a kompresszorban lévő görgőt ki kell szedni, hogy ne működtesse a főtengely feleslegesen. A kompresszor kimenetén lévő réz kimenőcsövet ki kell csavarni, és a helyére egy 8-as csavart betenni. Ezután végülis mehet a keverékbenzin a tankba, és a motorod működik. Persze pár kisebb dolgot még meg kell oldani, pl vízhőmérő átkötése, a kábelköteg felesleges vezetékeinek kiválogatása, stb. De ezek már csak hab a tortán.
az elektronikával tud annyit mint az átalakítóval
Egyik ismerősömnek behalt a 100-as keeway-e.levegős henger van rajta.A hengercsere kompletten ,dugóval,tömítéssel stb,+ munkadíj 22.000ft volt.Na itt azért elszakadt a cérnám,az apriliához (legalábbis a polini 70es hengerhez)csak egy dugattyú 10e,a tömítéskészlet kapaszkodtam a székbe 6e volt...de továbbra sem cserélnék,még egy gyári új keewayra sem a 10éves motoromat,több munkahelyi kollégámnak van ilyen kínai munkábajárós robogója és pár ezer km után jönnek elő rajtuk a hibák.Nem beszélve a menetteljesítményről.legalábbis az a matrix amit kipróbáltam babetta színvonal volt,bár gyári és teli van fojtásokkal még.
Buszbérlet olcsóbb.
1vastaggal használtam,azzal jól ment viszont egy bizonyos fordulaton,ami kb 50-70km\h volt nem lehetett egy gázállással menni,mert darált.csak úgy lehetett vele a városban közlekedni,hogy nagygáz-gurulás-nagygáz gurulás kicsit idegesítő volt.hosszútávon nem,mert 70és fölötte már jó volt,de kocsik mögött használhatatlan volt....a max amit elbír prüszkölés nélkül az talán 1vékony,de lehet elég csak a rugó is alátét nélkül.
miután hozzájutottam jó áron egy malossi elektronikához,azóta nincs vele semmi gond Próbáld ki 1vékonnyal jó lesz az.
vagy jobban járok ha veszek egy karbis morinit
Ennek állandóan van valami baja!Az inyector részének!Légtömeg mérő meg ilyenek!És szeretném átalakítani karbisra!
De a keeway cuccok is magyarország. Egyszerűen nincs olyan neve, mint az Apriliának. Kellett nekünk ilyen idióta drága motorral kezdeni
Tudnék, ha elmondod konkrétan hogy miben segítsek.
(Hát..) Mert ez itt kérem agyarország! Az árrés és az ÁFA hazája. Meg az is igaz hogy az olasz cuccok nem olcsók. Viszont nem is jók. Hol itt az igazság?
Tudnál benne segíteni mert már annyit szívtam vele!
Sziasztok!
Egy újabb munka van kilátásban?
kinter tőled kérdezném!
"ha van sok pénzed"

Ez itt baj. Miért kell egy szaros kis gumicsőért elkérni "milliókat"? Miért nem lehet normál áron hozzájutni mindenhez? Jah tudom mert az a neve, hogy Aprilia.

Sokan szidják a kínai vackokat, jó aláírom nem tökéletesek, de ha hozzá kell nyúlni az alkatrész áraktól nem kell rettegni.
De át ám!
Ja nem gáz. Bocs, hogy leszoltalak.
Az enyémnek ígyis olyan hangja van, hogy a pofám leszakad. Akár egy felszállni készülő vadászgép. És ezen kívül még persze erős gyorsításnál fütyül is, mintha turbó lenne rajta. A jó hang szerintem egy 250-400 ccm-es 4 üteműnél kezdődik. Fa...a mély, öblös.
Rendben mindenkitől köszi a választ. Bocs, hogy ennyire feltartottam a fórumot és néha tán hülyeséget is mondtam .
Majd még jelentkezem . Most inkább alszok . Mégegyszer köszi.
csa!Olvastam a fórumon hogy ditecet átalakítottad karbisra!
Én nem azért írtam a "Hát(tal nem kezdünk mondatot)" dolgot mert te azzal kezdted. Nem is figyeltem. Nem vagyok nyelvtan náci nyugi. Egyszerűen magam miatt írtam, mert nekem így jött ki jól a mondat és csak odaírtam
Biztosan lehet kapni valahol gyári csövet is, ha van sok pénzed. Nade minek, ha bármilyen cső jó oda. Sokan még a levegőszűrő házat is kivágják, hogy milyen jó is az hogy több levegőt kap. Na jah, meg több port, meg több vizet is. Nem véletlenül vannak ezek a csövek a burkolat alól kihozva...
Te nem a pipára gondolsz?