Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HM? ezt mire érted? bocs de kicsit fáradt vagyok úgyhogy lehet rosszul magyarázok szólj rám ha vmit nem értesz.
Végülis Neked kell látnod hogy kap-e levegőt vagy sem, de ahhoz hogy ne kapjon levegőt a motor, eléggé meg kell lennie csavarva annak a csőnek.
Sziasztok!
99-es SR-emhez keresnék első sárvédőt, az sem baj, ha piros ;-)
Levegőszűrő...
MIntha megfojtotta volna.
nincs kirepedve de mikor egyszer megvolt a karbi tekergetve szépen beállítottuk úgy hogy a gumicső nem volt rajta a légszűrőházon. Szépen járt a motor és mikor visszaraktuk a csövet akkor mintha lejjebb ment volna a fordulat szinte le is ált.
Bocs ha nem érthető mindjárt elmagyarázom
Talán sejtem mire gondolsz. De ha nincs annyira megtörve hogy fojtsa a motort, és nincs is kirepedve, akkor nem muszáj cserélni.
Arra gondolok esetleg ez lefolythatja a mocit
nem A légszűröt köti össze egy másik csővel NAGYCSŐ-kis cső(ami elvan hajolva)-légszűrő-karbi-henger érted?
Házat köti össze?! Na most gondoltam valami csúnyát. Próbálj meg úgy fogalmazni hogy más is értse légyszives.
Persze én is tudom 2t be nincsen szelep de ennél már sajnos nem tudtam mégis mi is az mert annyi szar van benne hogy az nemigaz. Ezért gondoltam, hogy mértne lehetne, azt hittem az ott van az ülés nél a tartály alatt.
Ugye nem az olajcsőre gondolsz?
Aha értem ja figyuzzál van a légszűrőnél egy cső egy kis cső ami összeköti a házat egy nagy vezetékkel ami előre megy na az a kis összekötő cső megvan csavarodva azt szerinted cseréljem ki?
Ok, hogy szokott, meg én nem is haragszom rá, de azért a 2T motor alapvető működésével legyünk már tisztában ha segíteni próbálunk.
Ha köpi a gyertyát, akkor pucold ki a levegőszűrőt. és ellenőrizd a benzinszintet az úszóházban. Ellenőrizd a szívató működését.Ha ez rendben, akkor vedd el tőle a benzint. Keverékszabályzót becsavarod ütközésig, akkor a motornak szépen le kell állnia. Ekkor kicsavarod 1 1/2 fordulatra, és mennie kell. Ez egy durva általános beállítás, de arra jó hogy innen már a gyertya színéből el tudsz indulni.
Jólvan MÁs is szokott furcsa dolgokat mondani. Ne haragudj rá .
Szelepszár szimmering Aprilia SR50-nél?! Menten befosok!
én arra gondoltam hogy valakihez elvinném javításra.....vagy tudtok egy jó szervizt? apromotor tele van melóval :-(
Vki tudja karbi állítást?
Ez mekkora oldal, hát ez valami királyság!
Holnap meg is nézem a gépet ha lerugom Kínáig akkor is befogom indítani . Ja karbit hogy álítsam be?
Hy bocs de ezt nem nagyon értem: Gyertya nélkl nem tudok szikrát nézni, pipa nélkül nem tudok szikrát nézni. A pipa új és a gyertya is mondjuk az nem annyira de most kifogom cserélni egy szinte újra( 1,5 km-re)
Reméljük ebben nincs, mert akkor már 4 ütemű lesz a motor, és akkor már tényleg tud kommunikálni az olaj a hűtővízzel. De akkor már szelephézagot is kell állítani. Tényleg az jól van beállítva.
Ha meleg van, és jól van beállítva, akkor nem kell szivató a hidegindításhoz. Vagy csak kb. 5 s-ig.