nincs kirepedve de mikor egyszer megvolt a karbi tekergetve szépen beállítottuk úgy hogy a gumicső nem volt rajta a légszűrőházon. Szépen járt a motor és mikor visszaraktuk a csövet akkor mintha lejjebb ment volna a fordulat szinte le is ált.
Persze én is tudom 2t be nincsen szelep de ennél már sajnos nem tudtam mégis mi is az mert annyi szar van benne hogy az nemigaz. Ezért gondoltam, hogy mértne lehetne, azt hittem az ott van az ülés nél a tartály alatt.
Aha értem ja figyuzzál van a légszűrőnél egy cső egy kis cső ami összeköti a házat egy nagy vezetékkel ami előre megy na az a kis összekötő cső megvan csavarodva azt szerinted cseréljem ki?
Ha köpi a gyertyát, akkor pucold ki a levegőszűrőt. és ellenőrizd a benzinszintet az úszóházban. Ellenőrizd a szívató működését.Ha ez rendben, akkor vedd el tőle a benzint. Keverékszabályzót becsavarod ütközésig, akkor a motornak szépen le kell állnia. Ekkor kicsavarod 1 1/2 fordulatra, és mennie kell. Ez egy durva általános beállítás, de arra jó hogy innen már a gyertya színéből el tudsz indulni.
Hy bocs de ezt nem nagyon értem: Gyertya nélkl nem tudok szikrát nézni, pipa nélkül nem tudok szikrát nézni. A pipa új és a gyertya is mondjuk az nem annyira de most kifogom cserélni egy szinte újra( 1,5 km-re)
Reméljük ebben nincs, mert akkor már 4 ütemű lesz a motor, és akkor már tényleg tud kommunikálni az olaj a hűtővízzel. De akkor már szelephézagot is kell állítani. Tényleg az jól van beállítva.
99-es SR-emhez keresnék első sárvédőt, az sem baj, ha piros ;-)