Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello!

Na és te mit mondasz erre?

Emiatt füstöl+köpköd?
Gyertyahézag ellenőrzés, utána új gyertya, rosszul beállított karburátor, sok benzint kap, ezért tökéletlen az égés, és "boköpi" a gyertyát. kb. 70 Ft-ból ki tudod cserélni a gyertya kábelét, de a gyertyapipa is rossz lehet. Nézd meg a szikrát először pipa nélkül úgy, hogy csak odatartod mondjuk a henger falához a vezeték végét, de úgy, hogy ne érjen hozzá. Akkor már látod a szikrát. Utána vissza a pipa, bele a gyertya és úgy is nézd meg a szikrát.

Üdv!
jóvanna, nem gondolkoztam csak irtam. mert 4üteműnél ez okozhatja h beköpi a gyertyát meg füstöl. de csak később jötem rá hogy ez 2ütemű ahol nem csak szelepszárszimering de még szelepszár sőt még szelep sincsen.
Na jó ismerik, de SR-ben nincs power szelep
Szelepszárszimering? Isteneeeeem!

Nem ártana egy kis alapvető 2T motor működést tanulmányozni, hogy is működik az. Ott a szelepet hírből sem ismerik.
http://www.easyparts.nl/showdr...

Szóval az 5-ös számú kütyüre gondolok, hogy esetleg emiatt kaphat sok olajat mert az ereszt szerintetek?

úgy látom a képfeltöltés nem sikerült.
Fent van a kép? vagy nincs?
Szóval én erre a kütyüre gondolok nem tudom hogy ebbe van e valami szimering féleség vagy ereszthet e ezért várom a válaszokat hogy ennek a kütyünek az "eresztése" miatt füstölhet és köpheti be a gyertyát? Van benne vmi tömítő cucc?
Úgyvan hajrá
igazad van nyilván csak a négyüteműben van. lassan csak hozzászokok hogy ez egy sr50 fórum az meg 2ütemű...:D
Mennyi alátéttel használod?belepakoltad az összeset?így van,ha sok az alátét akkor sokat kap.a kompresszor felújításnak az a bibije,hogy elvileg egyből,nem lesz meg a normális nyomás,kell neki egy pár órás motorozás...megmérted mikor beraktad?
Szóval ha vki tudja hogy mégis mi a francért köpi be a gyertyát a mocim az írjon várom mindenki válaszát
Merre induljak el?Gondolom ha kormolja a gyertyát és durrog akkor sok angyagot kaphat?!?A kompresszor most lett felújítva ugyhogy az tuti jó..
Valaki magyarázza már el hogy hogyan működik ez az alátétes dolog...?!?!
Ha vastagabbat rakok be akkor többet kap ha vékonyabbat akkor kevesebbet?
Mármint valami olajos kütyű a tartály alatt
Aha értem mert enyém is 2t . Vmi van a sehem alatti burkolatba azt gyanítom tán az a probléma
hát a négyüteműnél biztos van. kétüteműbe nem nagyon vagyok otthon.
Ja és ezt nem lehet hogy kevered? Szelepszárszimering nem a 4t-nél vaní?
És azt meg tudod mondani merre találom, hogy néz ki ? Esetleg az easypart honlapján ha tudsz egy képet mutass róla mert sajnos nem ismerem fel.
azért gondoltam a szelepszár szimeringre mert az ha nem jó akk szokott füstölni rendesen és még a gyertyát is beköpi.
Ja és azt hogy tom megnézni? Egyébként nagyon füstöl a moci azért gyanús ez az olajdolog + a szerelő is mondta hogy ereszt a vmi olajszimering, de azt sajnos nem tom mi az hol van és mit kell vele csinálni de ez a nagyon gyanús= az OLAJ
gyanús a szivató dolog. az enyém azt csinálja ha nem huzom rá a szivatót hogy beindul aztán utána lepörögve megáll (magyarul folyamatosan csökkenő fordulattal =D) gázadásra meg nem reagál. egy auto szivatósnál..hát meg kell nézni h működik e.
elméletileg az olajat tömíti a szelepszárnál. ezt nem tudom máshogy elmagyarázni.
A moci 2000-es Sr Morini (két kereklámpa hátul) És mikor hideg van hibátlanul szokott indulni de Most bejött a meleg és vmiért nem az igazi a múltkor mikor 3 gyertyacsere volt akkor is csak úgy indult hogy rugtam és felpörgött 2 mp-re ezt 10* eljátszotta. gázadásra egy ből leállt. Végul beindult sok rugás után.
ha nem megy a szivató akk (hidegen) beröffen de aztán néhány mp múlva megáll. milyen am az a moci?
Én szerintem a szivató szivat engem. De ez nem biztos . Valaki azért felrakhatna egy vidit egy karbis Sr indításról (automata szivató)