Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem akivel csináltatni szoktam az ilyeneket, az nagyon alapos, és kipucolja a reszeléket belőle. De azért mikor hazahoztam, nekiálltam először benzinnel, majd mikor megszáradt, akkor fogkefével, és kompresszorral. Így tuti nem marad benne meglepi.
Az SR-t mikor én is fúrattam, hazahoztam, akkor látom, hogy a szénlerakódás ugyanúgy bennt vana kipuff csatornában, talán fél centi lyuk volt, na meg első dolgom volt letörni a csatornák éleit, nehogy az új cucc elakadjon benne... persze kerfaternek állandóan törnek a gyűrűk, persze se letörés se bejártás...
@kinter

"Egyszer fordult elő hogy a "fúrás" után meglátszottak a kés nyomai a hengeren"

Az a legkevesebb. Mi mikor fúrattuk a keeway hengerét akkor nem a nyomok látszottak, hanem elfelejtette a "mester" kitakarítani az átömlőt és szépen tele volt fém forgáccsal. Bele sem merek gondolni, hogy mi történt volna ha nem nézem meg csak összedobom a motort.
Hengerfejet és a hengert síkolták? A víz nem szivárog a hengerfej alól? Nem Te próbálkoztál a két hengertalp tömítéssel? Milyen vastagot tettél alá? Mert az viszont kurvára csökkenti a kompressziót, ha a dugó nem ér fel ahová kell. A tömítéseket bekented valamivel? Sok buktató van ám....
A gyári értéket passzolom, de általában 0,2-0,4 mm. Ha ennél kevesebb akkor megszorulhat, ha több akkor csökken a kompresszió.
Vegyél egy szinti repsolt oszt csá.
Utoljára 2.200,- / Liter
Pl.: http://www.olaj24.hu/T/repsol-...
mekkorának kell leni a hézagnak?
Na várj, ez 4T motorolaj, és nem 2T kenésére való...
mennyibe veszed a repsolt ?
Fogod az egyik gyűrűt, és belerakod a hengerbe. A henger felső szélétől kb 10-15 mm-re (párhuzamosan a henger felső élével!), és megméred hézagmérővel hogy mekkora a hézag a gyűrű két vége között. Az injektor szigetelő gyűrűit akkor fogod látni, ha szétszeded az injektor(okat)t. Itt kapsz bele tömítéseket: http://robogotuning.hu/spl/382...
Én nem ezt mondtam, hanem azt hogy ennél természetesen vannak jobbak is. Ez egy rész szintetikus olaj. Középkategória. Máshogy nem tudom mondani. Én a REPSOL Moto Scooter 2T-t szoktam használni. Ez teljesen szintetikus, és nem is veszett drága...
nekem a gépműhely adott mindent... de akkor mi a baj?
Ha gépműhely csinálta, akkor nem valószínű hogy elb....ák volna. Én ha hengert "fúratok", akkor először elviszem az esztergályosnak hogy mérje meg hogy mit lehet belőle kihozni. Aztán megveszem a dugót és a gyűrűket, majd úgy komplett adom neki oda, hogy akkor ezt a dugót illessze a hengerhez. Egyszer fordult elő hogy a "fúrás" után meglátszottak a kés nyomai a hengeren. Oda az életben nem mentem többet. Azóta egy olyan srác csinálja nekem ezeket a dolgokat, aki tükörfényesre hónolja a hengereket, ahogy kell.
teflongyűrűk, az injektor leszedése után válik láthatóvá?
mit tegyek? új gyűrű? vagy dugattyú? Mindkettő? :-(
akkor nem valami jó olaj?
Akkor a minimum ez.
igen sr 50 karbis szerintetek ezt vegyem bele vagy jobbat?
Egyébként ha ilyen szinten szét van szedve egy ditech, akkor az alap hogy minden esetben cseréled a teflongyűrűket. Ez amúgyis egy gyenge pontja ennek a sza...nak, ne ezen spórolj. Hengerfej tömítést sem szoktunk használtan visszatenni.
8-10 bar-t azért kellene hogy nyomjon...
Ez marhaság volt.
igen teljes gázt, injektor nem lett leszedve.
elcseszték volna a gépmunkát? Rossz gyűrűméret dugattyúméret?
Mit mérjek rajta (gyürü nincs eltörve) mérjem meg a henger átmérőjét és vegyek hozzá gyűrűt? Mennyinek kellene a kompressziónak lenni?