Valami nem kóser ottan és nem a meghúzás.Dugó lehet magasabb mint ami megengedhető.Viszont én inkább a talptömítésen változtatnék mint hengerfején.Amúgy 11 Nm a meghúzási nyomaték.
helló, 2003 morini ditekk KÉrdés: Hogy kell meghúzni a hengerfejet? Kell hozzá nyomatékkulcs? És ha igen mennyivel kell meghúzni? Jelenség: összerakás után jó de kis járatás után elkezd kerregni, főtengelyt tekerve érezhető, és hallható hogy beleér a dugattyú a hengerfejbe, tőcsavarok meglazítása után nem ér bele. Nagyon minimálisan kell lazítani, de így már elfolyik a víz. Az lehet ha a henger alá tennénk két tömítést megoldás lehetne? HELP!
ezt a forgattyús ház kikopást nem egészen értem....mi koptatott ki mit?A csapágy megszorulása és megforgása a főtengelyen az sajnos szokásos dolog ennél a szutyok blokknál,de nálad nem ez jött le...
Szerintem nem a blokk kikopása okozza az indítási gondokat (hacsak nem lyukadt ki a forgattyúsház...), hanem az hogy a kompresszor belenyomta az injektorba is a sok trutyit. Másik lehetőség hogy maga kompresszor kopott. Lehet hozzá felújító készletet kapni, de csak akkor érdemes ezzel próbálkozni ha nincs teljese sza...á kopva, esetleg felmaródva. A kompresszor 5.5 bar körül lenne jó, 4 bar alatt csak szarakodás van.
Sziasztok!
Van egy ditechem, nagyon nehezen akart elindulni, ha elindult viszont ment tökéletesen, esetleg annyi volt észrevehető, hogy alacsony fordulatról kicsit torpanva gyorsult ki, és kapkodott néha-néha, de csak minimálisat. Namost.. Szétszedtük, a forgattyúsház varió felőli oldalához a csapágy megforgásából eredően hozzáért a főtengely, kikoptatta kb fél millit. A másik szembetűnő dolog a kompresszor csövéből folyó, vízzel kevert olajra emlékeztető szürkés runya. Mi lehetett az, és mit csinált ott? A kompresszornak mennyit kell nyomnia? Honnan lehet még tudni, hogy jó-e vagy sem? Sehol nem lehet a kompresszorhoz gyűrűt kapni? A motor dugattyúja tökéletes, a gyűrűk zárnak, a henger kopatlan. Valaki találkozott már ilyennek?
Hali!
Továbbra is a következő a bajom: ditech Aprilia,nem pörög fel csak nagyon nehezen indulni el,30-40ig darál aztán gyorsul rendesen,indulásnál csak csutkával indul.
Mosás után lett ilyen és nemtudjuk, hogy mi a baja. Injektor vezérlőt (pillangószelepet) néztük,azzal nincs baj.
Gyertya szintén rendben.
Ötletek?
SR karbis,fekvő Minarelli.
A motor teljesen felújított,magamnak készítettem.Új a fényezés (Graffit metál,és narancssárga metál,a Moto Guzzi és a Kawasaki színeiből),új gyári dekor,teljesen felújított blokk,amibe új Polini Sport70 hengerszett,MFR Evo főtengely,C4 SKF csapágyazás,és Corteco szimmeringek kerültek.A motorjában 500km. van,bejáratós.Valamint cserélve lettek még az első,és hátsó teleszkópok,fékkarok,markolatok,Malossi fékbetétek elöl és hátul,Polini SPC variátor,Malossi kuplung,az összes lámpa és index búra is új,valamint a bowdenek is.Leo Vince TT kipuffogó,ami szintén új.Valamint most kapott egy vadonat új Banner akksit,és új gumikat is.
A felújítás fényképekkel dokumentálva.Igény szerint küldök róla képeket.
Igen. A tiéd odalesz. Remélem hazaérek normális időben és el tudok menni hozzá. Mert jelen pillanat szerint napfényt már nem fogok látni csak csillagokat mikor kilépek a melóhelyről...
Ha igen akkor küldd el a számod.
szalayand@gmail.com
Van egy ditechem, nagyon nehezen akart elindulni, ha elindult viszont ment tökéletesen, esetleg annyi volt észrevehető, hogy alacsony fordulatról kicsit torpanva gyorsult ki, és kapkodott néha-néha, de csak minimálisat. Namost.. Szétszedtük, a forgattyúsház varió felőli oldalához a csapágy megforgásából eredően hozzáért a főtengely, kikoptatta kb fél millit. A másik szembetűnő dolog a kompresszor csövéből folyó, vízzel kevert olajra emlékeztető szürkés runya. Mi lehetett az, és mit csinált ott? A kompresszornak mennyit kell nyomnia? Honnan lehet még tudni, hogy jó-e vagy sem? Sehol nem lehet a kompresszorhoz gyűrűt kapni? A motor dugattyúja tökéletes, a gyűrűk zárnak, a henger kopatlan. Valaki találkozott már ilyennek?
hívj vagy írj...megeggyezünk!
http://kepesmotor.hu/kawasaki-...
Szóval, most komolyan elgondolkoztam, hogy vegyek egy ilyet, csak nem találom a fékrásegítőt, sem a hozzá vezető csövet
Tud nekem valaki segíteni?
Továbbra is a következő a bajom: ditech Aprilia,nem pörög fel csak nagyon nehezen indulni el,30-40ig darál aztán gyorsul rendesen,indulásnál csak csutkával indul.
Mosás után lett ilyen és nemtudjuk, hogy mi a baja. Injektor vezérlőt (pillangószelepet) néztük,azzal nincs baj.
Gyertya szintén rendben.
Ötletek?
250.000Ft. a végső ára.Tudom,nem kevés,de a ráfordított pénzt és időt még ez sem tükrözi.
Azt hogy mennyit megy,azt sajnos nem tudom,mert nem néztem meg.De bőven száz felett,szerintem.Nagyon jól megy,jó erőben van.
Eladó sorba került a mocim!
SR karbis,fekvő Minarelli.
A motor teljesen felújított,magamnak készítettem.Új a fényezés (Graffit metál,és narancssárga metál,a Moto Guzzi és a Kawasaki színeiből),új gyári dekor,teljesen felújított blokk,amibe új Polini Sport70 hengerszett,MFR Evo főtengely,C4 SKF csapágyazás,és Corteco szimmeringek kerültek.A motorjában 500km. van,bejáratós.Valamint cserélve lettek még az első,és hátsó teleszkópok,fékkarok,markolatok,Malossi fékbetétek elöl és hátul,Polini SPC variátor,Malossi kuplung,az összes lámpa és index búra is új,valamint a bowdenek is.Leo Vince TT kipuffogó,ami szintén új.Valamint most kapott egy vadonat új Banner akksit,és új gumikat is.
A felújítás fényképekkel dokumentálva.Igény szerint küldök róla képeket.
De valaki ugyis lesz itthon....