Ma megyek érte. A totális felújítás 19k. Kapsz egy cserét, nem a tiédet újítja fel. Majd beszámolsz. Megbeszéljük majd, hogy hogy és mikor legyen a csere.
"...sziasztok hallottam valaki át alakította a ditech ét karbisra, úgy hogy nagyon nem csereberélt semmit, raktak egy karbit rá ki kötötték a benzin szivattyút meg az innyektort és ennyi létezik?..." Hát így is lehet csinálni, de az igencsak kókány lesz. Vagy megveszed hozzá a "gyári" átépítő készletet, vagy úgy csinálod ahogy én szoktam, ez olcsóbb és ugyanazt tudja.
de szar, mert hol jó hol nem ,már nem merek hosszabb útra elindulni vele,ha beindul megy mit állat de ha nem indul első pöccre utána,szívás,múltkor elmentem a szomszéd faluba hazajövetbe nem indult be kb hússzor vettem ki a gyertyát,szikra van benzin is van de annyi mint állat, csapom ki a gyertyából valószínű ez a baj,kicsit kezd már az idegeimre menni
Nem!
Nincs semmi baja a motorodnak
Mondogasd sűrűn!
A tesztek is bizonyítják!
Mondom nincs semmi baja!
És működik!
Ne alakítsd át, mert nem rossz, nagyon jó konstrukció!
Zoli32 mindjárt megírja neked milyen olcsón jutsz hozzá alkatrészekhez....
sziasztok hallottam valaki át alakította a ditech ét karbisra, úgy hogy nagyon nem csereberélt semmit, raktak egy karbit rá ki kötötték a benzin szivattyút meg az innyektort és ennyi létezik?
holnap kiderül. felhívom őket. 61 fontért (kb. 21.000 ft)láttak külföldi oldalon platnit Azt hiszem megvan a magyarázat miért nem hiányzik mo-n senkinek SR-re a hátsó doboz.
Miújság a kompresszorral?
Nincs semmi baja a motorodnak
Mondogasd sűrűn!
A tesztek is bizonyítják!
Mondom nincs semmi baja!
És működik!
Ne alakítsd át, mert nem rossz, nagyon jó konstrukció!
Zoli32 mindjárt megírja neked milyen olcsón jutsz hozzá alkatrészekhez....
Váóóó. Az oszt a fogyókúra....
Jó értem én...
Ennyi erővel..........
Én sem öltözök, inkább körültekintően vezetek.
Aki meg fosik, az járjon kocsival....