Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor most végülis a felújítás árába kapok 1 másik kompresszort?
Ma megyek érte. A totális felújítás 19k. Kapsz egy cserét, nem a tiédet újítja fel. Majd beszámolsz. Megbeszéljük majd, hogy hogy és mikor legyen a csere.
Conair papa!
Miújság a kompresszorral?
uhh az szép összeg. Na akkor akinek doboz kell meg is van a megoldás, hogy honnan kell rendelni. Én ennyiért inkább cipelem magammal a kabátom
Tuti a tartó.Normál árban van.Nagyokhoz is hasonló a cucc még az utángyártott tartó is.
Ez csak a gyári tartókonzol ára
Ez csak a tartókonzol vagy dobozzal együtt? Vagy hogy?
Kompresszorcsőlyuk.
Turbólyuk?
"...sziasztok hallottam valaki át alakította a ditech ét karbisra, úgy hogy nagyon nem csereberélt semmit, raktak egy karbit rá ki kötötték a benzin szivattyút meg az innyektort és ennyi létezik?..." Hát így is lehet csinálni, de az igencsak kókány lesz. Vagy megveszed hozzá a "gyári" átépítő készletet, vagy úgy csinálod ahogy én szoktam, ez olcsóbb és ugyanazt tudja.
Rohadtul úgy hangzik mintha pici lyuk lenne a kompresszorcsövön.Kéne ellenőrizni mielőtt nekiállsz felgyujtani.
de szar, mert hol jó hol nem ,már nem merek hosszabb útra elindulni vele,ha beindul megy mit állat de ha nem indul első pöccre utána,szívás,múltkor elmentem a szomszéd faluba hazajövetbe nem indult be kb hússzor vettem ki a gyertyát,szikra van benzin is van de annyi mint állat, csapom ki a gyertyából valószínű ez a baj,kicsit kezd már az idegeimre menni
Vagy inkább arra,hogy ne törjön szét a hátsó ülés alatti műanyag,mint az enyém...Ha esetleg viszel valakit....
Ne kezdj hozzá.Minimum 35-40k Kinternél ha otthoni munka Malossi átalakítóval akkor 80e körüli.
Ott és akkor nem fájt.Utána húztam 2-3 napig.Máig érzem ha sokat terhelem.
Nem!
Nincs semmi baja a motorodnak
Mondogasd sűrűn!
A tesztek is bizonyítják!
Mondom nincs semmi baja!
És működik!
Ne alakítsd át, mert nem rossz, nagyon jó konstrukció!
Zoli32 mindjárt megírja neked milyen olcsón jutsz hozzá alkatrészekhez....
160kg lecsúszott egy cm2-n?
Váóóó. Az oszt a fogyókúra....

Jó értem én...
köszi az árat. A motor méretéhez és árához viszonyítva egy kicsit drága. 650-es Burgmannál nem tűnne soknak, csak itt kicsit mások az ár-arányok.
sziasztok hallottam valaki át alakította a ditech ét karbisra, úgy hogy nagyon nem csereberélt semmit, raktak egy karbit rá ki kötötték a benzin szivattyút meg az innyektort és ennyi létezik?
Képzel el 160 Kg-ot egy négyzetcentin.A beépített védőrészen lecsúszott így kerülte el a bokát de tépett a csizmába egy 20cmes lukat.
holnap kiderül. felhívom őket. 61 fontért (kb. 21.000 ft)láttak külföldi oldalon platnit Azt hiszem megvan a magyarázat miért nem hiányzik mo-n senkinek SR-re a hátsó doboz.
Én múltkor csak simán leestem a teherautóról, mert havas volt oszt kifordult a bokám.
Ennyi erővel..........
De ezt hiába mondod a fiatalságnak.....
Én sem öltözök, inkább körültekintően vezetek.
Aki meg fosik, az járjon kocsival....
az ára 25100.-Ft
Még annyi, hogy létezik így valahol tuti lehet venni csak kérdés hol. Én itt találtam kép szinten, hogy létezik: link