csaszizsofi.
Még valami! Az sr-nél nem kell bajlódni állandóan a kuplung-bowdennel, meg a váltóműolajjal. 5000-enként cseréld ki a szíjat, és kész. Nekem a hátul két kerek lámpás típusom volt, de mégegyszer: NE VEGYÉL INJEKTOROST! ---ha csak nem vagy milliomos-----
Csaszizsofi.
A világ egyik legjobb robogója az sr. Nézd meg egy összehasonlító fórumon, az enyém sajnos ellopták, de az di-tech volt. Na olyat ne vegyél, mert drága a javítása. Sima karburátorosokat is fel lehet tuningolni.
50-es, 50-es. Én a többre becsülök egy 50-es robogót, mint egy 50-es sportmotornak látszó vinnyogó valamit.
50-es tzr: Feküdni kell rajta, nem megy sehova, és nem is pakolható. MIért is lenne jobb?
Nekem volt di-tech sr 50-esem. Lehetetlen rá berúgó-kart szerelni. Kérdezz egy motorszerelőt, majd elmagyarázza, hogy miért nem lehet. Itt hosszú lenne leírni.
lenne egy nagyon gáz kérdésem de én már össze kavarodtam eben hogy az én apriliám melyik fajta mert minden hol másképp van írva meg hasonló és eben kérem a segítséget. (képeket raktam fel az adatlapomra )
Még valami! Az sr-nél nem kell bajlódni állandóan a kuplung-bowdennel, meg a váltóműolajjal. 5000-enként cseréld ki a szíjat, és kész. Nekem a hátul két kerek lámpás típusom volt, de mégegyszer: NE VEGYÉL INJEKTOROST! ---ha csak nem vagy milliomos-----