Na akkor ebay is kilőve. Nincs más hátra, mint előre egy Aprilia szalonba és érdeklődni. Viszont az állad ragaszd fel vagy csinálj vele valamit, nehogy ne tudd a földről összeszedni miután kimondják az árát. Én egy egyszerű tartó konzolt olyan 10 körülre tippelek plusz ha elég köcsög az Aprilia akkor olyan konzolt ad amire csak az ő dobozukat tudod rárakni és az meg még drágább. Erre is számítani lehet akár.
Csizma a minimum.Meg legalább protektoros farmer és kabát.És kesztyű.Megyek ugyan nélküle is városban bankig meg Tescoba de ott is félek rendesen.
Inkább főlök meg saját levemben mint a lesmirglizett bőrömet ápolgassam.És tavasszal ha nincs csizma rajtam valszeg szilánkosra töröm a bokám mikor a lábtartó alá szorult saját balfaszságom miatt és nem mentem csak 8-al vagy 5-el.
Én nem öltözök be csak tavasszal és ősszel. Nehogymá 40 fokban nyáron a városban krúzolgassak protektoros dzsekiben és csizmában, teli sisakban. Kényelmesebb a papucs, napszemüveg, kis sisak. Tudom ez rizikós. Úgyis csak néha húzok kövér gázt. Még lassabban megyek mint a régi 50-es gépeimmel. Már nem akarok én érni elsőnek a lámpához, és nem akarok csutka gázzal előzgetni a városban.
Néztem ebay-en is (.com, .co.uk, .de), vaterán, expresszen de semmi. Mintha senki nem használt volna előttem sr-en dobozt, vagy ha igen akkor annyira ragaszkodik hozzá, hogy esze ágában sincs eladni. Félek tőle, hogy brutális ára van a gyárinak, Giviben pedig csak a körlámpáshoz láttam konzolt.
Igazad van én nem is mondtam, hogy nincs és soha nem is tagadtam, hogy városi szaladgálós motor. Többek között ezért is robogó a neve, de lehetne városi motor is a neve. Városi tempót pillanatok alatt eléri és pont ezért jó. De alapjában véve ez az összes 50-es motorra elmondható. Az, hogy nem kell beöltözni? Ez relatív. 70-nél is lehet nagyot esni annyit meg röhögve megy ez is. Csak leszaladok a szomszéd utcába nem öltözök fel szöveg gondolom ismerős. Na ilyenkor is érhet baleset hiába nem megyek 50-nél többel. Egy barom nem vesz észre és maga alá tapos? Jó persze én sem öltözök fel (nincs is csizmám meg nadrágom). Egy hajtás felújítás egy 10-esből megvan kb. Viszont valóban millió csavar fogja. Sőt az enyémen duplán. Van egy műanyag borítás a deknin az is fel van csavarozva aztán még az öntvény ház is csavarozva van külön
Óóó dehogynem. Nekem a bukóm visítva, de belefér az ülés alá, de így meg nincs mást hova rakni. Kesztyűt még belerakom a bukóba, de egy kabáttal már gondban vagyok. Valamelyik nap felmerült ugyanez a kérdés akkor gugliztam egy keveset, de nem találtam sehol. Aprilia honlapján volt asszem gyári kiegészítők között így szalonból tuti lehet rendelni gondolom arany áron Esetleg e-bay-en szét lehetne még nézni.
Rövidre zárva.
A Dt teljes idomzatát eltávolítva max 30 darab csavar foglal helyet a csavartároló dobozban, míg az Areán ugyanez egy fél zsák csavar volt, aminek tárolásához egy liszteszsák is épphogy elég volt.
Ellene szólva, hogy az idomzat alatt temérdek hely van amit nem használnak ki megfelelően, és az Areán lévő vákuumos benzinszivattyút az X idom alá helyezték, melynek eltávolításához az összes idomot el kell távolítani, és ez egy elektromos fúróval is 1,5 órás művelet oda-vissza.
Ezért nem vagyok robogópárti, más lenne ha ezeket nem kéne állandóan berhelni.
Az oldaldeknit is töbszáz csavar fogja fel, nem beszélve ha hajtást újítasz fel, anyagilag annyiba kerül mint egy endúró láncszett kompletten...
A dt-n is voltak hibák, amik előző tulajoktól is származtak, de ezek meg lettek javítva, és azóta nem jött helyükre más.
2 személyes, többször voltunk már nagyobb távon vele a párommal, és most is bármikor el merek vele indulni.
Ezt nem mondhattam el a robogómról annó sajnos.
Pedig minden meg volt rajta javítva, viszont meglepetésmotor volt.
Meg lehet nézni a fórumozók többségét, aki már átült nagymotorra, annak ha van is otthon ilyen kisrobi az inkább a "boltbakenyérértleszaladok"-ra használja, de az is inkább lustaság, mert nem akar beöltözni.......
Az vesse rám az első követ, aki szerint nincs igazam.........
Üdv Urak
Tud valaki nekem tippet adni, hogy merre érdemes keresgélnem ha az újabb (tehát nem a dupla hátsó kerek lámpás) SR 50-re szeretnék hátsó dobozt tenni? Nem találtam hozzá használt konzolt sehol. Rajtam kívül senkinek nem hiányzik a + rakodóhely?
Az enyémet is szereltem eleget elhiheted csak nem ezt hanem a kínai Keewayt. Vegyél egy olyat és megváltozik a véleményed ezekről garantálom. Igaz az a szar kínai is már 20 ezer felett van, de azért volt 1-2 baja. Pl azon már két motor generál volt. Fúrással együtt nem kell még egy hét sem hozzá. Ha meg kell bontani rettegek, hogy milyen műanyag fület török le, mert annyira szar az anyaga. Ennek tapinthatóan puhább nem az a rideg szar. Szívtam az elektronikájával is. Verdeste az égőket hetente, mire magamtól rájöttem a hibájára.
Nekem, mint írtam a teszted hozzászólásánál is, hogy teljesen hétköznapi kopó dolgokat írsz cserének amin meg kellene lepődni. A kiegyenlítő tartály az tényleg hiba amit írtál, de a többi?
De ahogy nézegettem a használt piacot ami a fiatalok közt divatos azok, mind, mind elég ramaty állapotban vannak. Lehetne itt sorolni. NRG, Stalker, Slider, Runner, Katana, Malaguti még a BWS is belefér és még lehet, hogy ki is hagytam valamit. Viszont ha az "öreg uras" robogókat nézzük mint pl Scarabeo sokkal jobban néz ki a használt piac.
Most te elakadtál a teljes generálnál látom....
Szerinted nekem egy teljes generál meddig tart?
1 hét alatt megvan, alkatrészek beszerzésével együtt.
Nem arról volt szó!
Van csomó minden más, ezeken a "szarokon" ami elromlik.
És az alkatrészminőség, meg egyszerűen pocséknak nevezhető.
De Te biztosan jobban tudod, mert te már annyit szerelted a motorodat...
Kíváncsi leszek, hogy a motorod hol lesz 47000 km-rel?
Amúgy meg ilyen volt, és ilyen lett.
Nem az a nagy tudomány, bemenni a szalonba és megvenni....
Hanem megjavítani!
"Amúgy meg elég lenne visszaolvasgatni a fórumon, és akkor sokan rájönnének hogy miről, s mit állítgatnak...."
Ezt már átbeszéltük régebben, hogy igen jó páran vannak akik szívnak a di-tech-el, de mennyien vannak akik nem jönnek a fórumra mert nincs bajuk? Ugyanis általában az jön ide akinek baja van vele, ők is egy fajta hibával (durrog, kormolja a gyertyát), ami általában a kompresszor hibája. Mással nem nagyon van baj a di-technél sem. Gondold el annak idején itt Nyíregyházán mikor akcióban 1 árban volt a karbissal mennyit adtak el. Mikor én vettem csak akkor azon szombati napon én voltam a 4. és még volt egy vásárló mellettem. Két színből választhattam akkor annyira kifogytak a készletből. Ezek ha mind itt lennének szerintem nem férnénk el a fórumon. Ja és legalább 1 hónapig volt ez az akció.
Azzal viszont teljes mértékben egyetértek, hogy sajnos nagyon sok hozzá nem értő fiatal hajtja, mint akinek esze nincs és tuningolja, mint az őrült, mert a 80-as tempó kevés a városban, meg mert a gyári kipufogótól nem lesz nedves a csajok bugyija.
Sajnos ezért van olyan ramaty állapotban a használt piac is. Fateromnak keresgéltem valamelyik nap a Keeway-e helyett vmit és sr-t Aeroxot nem is néztem, mert drágák és szarok használtan. Azt vagy újonnan vagy sehogy. Inkább Scarabeot nézegettem neki, mert tudom, hogy az a fiatalok közt nem "menő" és azt idősebbek, jobban karban tartva nyugodtabban hajtják így azokból találni jó áron szép példányokat.
"Az Én Areámban nem 15, hanem 47000! km volt.
Egy tesztet szerintem nem 5-15.000 km után érdemes írni.
Ezek a blokkok 25-30000 km-es futásra vannak méretezve."
Akkor nem értem miért írtad problémának a teljes motor generált?
Tudod nekem nem azzal van a bajom, hogy leírtad a hibáit, mert valóban lehetnek, de úgy állítod be az egészet, mint ha mind szar lenne ami nem helyén való ugyanis, mint te is írtad alapból egy ramaty állapotúba sikerült belenyúlni. Ha az a motor jó kezekben lett volna lehet még máig bontatlanul menne.
Ja és pont ez a bántó dolog a másik véleménynél is. Belenyúlt egy olaszból behozott tákolt fosba és akkor lehurrogja az Apriliát, hogy mekkora szar. Meg, hogy rásózták 7 ezerért a 2000 Ft-os gyertyát. Ezekről nem az Aprilia tehet, ezek mind, mind user error. De márkaszervizek mindegyik ilyen aljas mocsok akár melyik márkát nézzük akár motorban akár autóban.
Itt nem az ésszerű megvitatással van a gond.
Én úgy szoktam motort venni, hogy előtte elolvasok jópár tesztet.
Az Areát is úgy sikerült, mellette legyen szólva nem ezt akartam hanem rakétalámpás SR-t, viszont olyan irreálisan magas árat képviselt, hogy nem ez lett belőle.
150-ért akartak adni egy 2000-es évjáratú karbist, aminek generálozni kellett volna a motorját.
A tesztek írói nagyjarészt fiatalokból tevődik össze, 16-22 év között.
Nem azt akarom ezzel mondani hogy nem láttak még sok mindent, hanem ezeket a motorokat pénzes szülők, általában középiskolai ballagásra vágják a gyermekeikhez, ezzel versenyezve egymás közt, kis hogy áll anyagilag.
(Szülő vagyok én is, ezt saját magam tapasztalom....sajnos)
Namármost ezek általában új motorok amiket manapság tudjuk ebben az elhasználó társadalomban nem 20-30 évekre gyártanak!
Ez kicsit fáj, hogy olyan emberek védik az Aprilia termékeit akik az elhasználódás idusán, vagy csak még az elején járnak, és relatíve fingjuk nincs hogy néz ki ennek a motornak a váza, vagy éppenséggel a CVT vario-váltó működésével nincsenek tisztában.
Ezt más fórumon is, ahol tuningolnak is kő keményen, ott is tapasztaltam...
Amúgy meg elég lenne visszaolvasgatni a fórumon, és akkor sokan rájönnének hogy miről, s mit állítgatnak....
Azt kívánom mindenkinek, akinek Ditech-je van, és ennyire védte, soha ne romoljon el, ne szívjon vele, és ezáltal ne változtassa meg a véleményét amit kialakított a motorjáról, mikor hónapokig csak szívna vele....
Mindenkinek széles utat, s gumifákat...
Vegyél használtan komplett kis idomot pl a vaterán, az ülés része nélkül kb már egy 1000ért megkapod,természetesen olyat amiben még benne van a gumi.azért kell oda ha ,hogyha viszel egy cshajét ,akkor az idom ne érjen hozzá az alatta lévőhöz.távtartó szerepe van.Itt Magyarországon ez annyira nem nagy probléma,mivel hivatalosan nem lehet két személlyel segédmotorozni
Nem hinném, hogy jobb motor volt, inkább más. Elvégre is nem csak a fordulatszámtól függ a sebesség. A két motorban szerintem tök más a variátor is így máshogy is van hangolva. Az enyém 9050-9100 környékén megy 89-et, de ez nem jelenti azt, hogy elforogna terhelés alatt 12 ezerig és akkor meg menne 110-et. Terhelés nélkül szabadon elforog 12 ezerig még a ford. számmérő mutatója is kiakad és ott marad.
Nekem az Area 9000-es fordulaton ment végre 95-öt.
Akkor lehet abban jobb motor volt?
Bár robogóval elvileg nem is mehetnél 40km/h val többet, akkor nem is tudom mire itt az izgulás?
Hali.
Az Én Areámban nem 15, hanem 47000! km volt.
Egy tesztet szerintem nem 5-15.000 km után érdemes írni.
Ezek a blokkok 25-30000 km-es futásra vannak méretezve.
Eddíg aki írt tapasztalatot annak ennyi nem volt benne.
Szívesen leírnám a motor gyártási hibáit, amik majd elő fognak jönni rajta, de inkább majd rájössz....
Ki fog lukadni a tágulásid, mert kidörzsöli a központirugó, csak hogy egyet említsek.....biztos légből kapott...
Tudod az meg hogy sufnituningot emlegetsz.......hát kicsit rosszul esik.
Építettem már 1-2 motort, volt olyan is amit a vasas-cigányoktól mentettem meg.....és nem épp sufni tuning...
Inkább főlök meg saját levemben mint a lesmirglizett bőrömet ápolgassam.És tavasszal ha nincs csizma rajtam valszeg szilánkosra töröm a bokám mikor a lábtartó alá szorult saját balfaszságom miatt és nem mentem csak 8-al vagy 5-el.
A Dt teljes idomzatát eltávolítva max 30 darab csavar foglal helyet a csavartároló dobozban, míg az Areán ugyanez egy fél zsák csavar volt, aminek tárolásához egy liszteszsák is épphogy elég volt.
Ellene szólva, hogy az idomzat alatt temérdek hely van amit nem használnak ki megfelelően, és az Areán lévő vákuumos benzinszivattyút az X idom alá helyezték, melynek eltávolításához az összes idomot el kell távolítani, és ez egy elektromos fúróval is 1,5 órás művelet oda-vissza.
Ezért nem vagyok robogópárti, más lenne ha ezeket nem kéne állandóan berhelni.
Az oldaldeknit is töbszáz csavar fogja fel, nem beszélve ha hajtást újítasz fel, anyagilag annyiba kerül mint egy endúró láncszett kompletten...
A dt-n is voltak hibák, amik előző tulajoktól is származtak, de ezek meg lettek javítva, és azóta nem jött helyükre más.
2 személyes, többször voltunk már nagyobb távon vele a párommal, és most is bármikor el merek vele indulni.
Ezt nem mondhattam el a robogómról annó sajnos.
Pedig minden meg volt rajta javítva, viszont meglepetésmotor volt.
Meg lehet nézni a fórumozók többségét, aki már átült nagymotorra, annak ha van is otthon ilyen kisrobi az inkább a "boltbakenyérértleszaladok"-ra használja, de az is inkább lustaság, mert nem akar beöltözni.......
Az vesse rám az első követ, aki szerint nincs igazam.........
Tud valaki nekem tippet adni, hogy merre érdemes keresgélnem ha az újabb (tehát nem a dupla hátsó kerek lámpás) SR 50-re szeretnék hátsó dobozt tenni? Nem találtam hozzá használt konzolt sehol. Rajtam kívül senkinek nem hiányzik a + rakodóhely?
Nekem, mint írtam a teszted hozzászólásánál is, hogy teljesen hétköznapi kopó dolgokat írsz cserének amin meg kellene lepődni. A kiegyenlítő tartály az tényleg hiba amit írtál, de a többi?
Szerinted nekem egy teljes generál meddig tart?
1 hét alatt megvan, alkatrészek beszerzésével együtt.
Nem arról volt szó!
Van csomó minden más, ezeken a "szarokon" ami elromlik.
És az alkatrészminőség, meg egyszerűen pocséknak nevezhető.
De Te biztosan jobban tudod, mert te már annyit szerelted a motorodat...
Kíváncsi leszek, hogy a motorod hol lesz 47000 km-rel?
Amúgy meg ilyen volt, és ilyen lett.
Nem az a nagy tudomány, bemenni a szalonba és megvenni....
Hanem megjavítani!
Ezt már átbeszéltük régebben, hogy igen jó páran vannak akik szívnak a di-tech-el, de mennyien vannak akik nem jönnek a fórumra mert nincs bajuk? Ugyanis általában az jön ide akinek baja van vele, ők is egy fajta hibával (durrog, kormolja a gyertyát), ami általában a kompresszor hibája. Mással nem nagyon van baj a di-technél sem. Gondold el annak idején itt Nyíregyházán mikor akcióban 1 árban volt a karbissal mennyit adtak el. Mikor én vettem csak akkor azon szombati napon én voltam a 4. és még volt egy vásárló mellettem. Két színből választhattam akkor annyira kifogytak a készletből. Ezek ha mind itt lennének szerintem nem férnénk el a fórumon. Ja és legalább 1 hónapig volt ez az akció.
Azzal viszont teljes mértékben egyetértek, hogy sajnos nagyon sok hozzá nem értő fiatal hajtja, mint akinek esze nincs és tuningolja, mint az őrült, mert a 80-as tempó kevés a városban, meg mert a gyári kipufogótól nem lesz nedves a csajok bugyija.
Sajnos ezért van olyan ramaty állapotban a használt piac is. Fateromnak keresgéltem valamelyik nap a Keeway-e helyett vmit és sr-t Aeroxot nem is néztem, mert drágák és szarok használtan. Azt vagy újonnan vagy sehogy. Inkább Scarabeot nézegettem neki, mert tudom, hogy az a fiatalok közt nem "menő" és azt idősebbek, jobban karban tartva nyugodtabban hajtják így azokból találni jó áron szép példányokat.
Egy tesztet szerintem nem 5-15.000 km után érdemes írni.
Ezek a blokkok 25-30000 km-es futásra vannak méretezve."
Akkor nem értem miért írtad problémának a teljes motor generált?
Tudod nekem nem azzal van a bajom, hogy leírtad a hibáit, mert valóban lehetnek, de úgy állítod be az egészet, mint ha mind szar lenne ami nem helyén való ugyanis, mint te is írtad alapból egy ramaty állapotúba sikerült belenyúlni. Ha az a motor jó kezekben lett volna lehet még máig bontatlanul menne.
Ja és pont ez a bántó dolog a másik véleménynél is. Belenyúlt egy olaszból behozott tákolt fosba és akkor lehurrogja az Apriliát, hogy mekkora szar. Meg, hogy rásózták 7 ezerért a 2000 Ft-os gyertyát. Ezekről nem az Aprilia tehet, ezek mind, mind user error. De márkaszervizek mindegyik ilyen aljas mocsok akár melyik márkát nézzük akár motorban akár autóban.
Én úgy szoktam motort venni, hogy előtte elolvasok jópár tesztet.
Az Areát is úgy sikerült, mellette legyen szólva nem ezt akartam hanem rakétalámpás SR-t, viszont olyan irreálisan magas árat képviselt, hogy nem ez lett belőle.
150-ért akartak adni egy 2000-es évjáratú karbist, aminek generálozni kellett volna a motorját.
A tesztek írói nagyjarészt fiatalokból tevődik össze, 16-22 év között.
Nem azt akarom ezzel mondani hogy nem láttak még sok mindent, hanem ezeket a motorokat pénzes szülők, általában középiskolai ballagásra vágják a gyermekeikhez, ezzel versenyezve egymás közt, kis hogy áll anyagilag.
(Szülő vagyok én is, ezt saját magam tapasztalom....sajnos)
Namármost ezek általában új motorok amiket manapság tudjuk ebben az elhasználó társadalomban nem 20-30 évekre gyártanak!
Ez kicsit fáj, hogy olyan emberek védik az Aprilia termékeit akik az elhasználódás idusán, vagy csak még az elején járnak, és relatíve fingjuk nincs hogy néz ki ennek a motornak a váza, vagy éppenséggel a CVT vario-váltó működésével nincsenek tisztában.
Ezt más fórumon is, ahol tuningolnak is kő keményen, ott is tapasztaltam...
Amúgy meg elég lenne visszaolvasgatni a fórumon, és akkor sokan rájönnének hogy miről, s mit állítgatnak....
Azt kívánom mindenkinek, akinek Ditech-je van, és ennyire védte, soha ne romoljon el, ne szívjon vele, és ezáltal ne változtassa meg a véleményét amit kialakított a motorjáról, mikor hónapokig csak szívna vele....
Mindenkinek széles utat, s gumifákat...
Akkor lehet abban jobb motor volt?
Bár robogóval elvileg nem is mehetnél 40km/h val többet, akkor nem is tudom mire itt az izgulás?
Az Én Areámban nem 15, hanem 47000! km volt.
Egy tesztet szerintem nem 5-15.000 km után érdemes írni.
Ezek a blokkok 25-30000 km-es futásra vannak méretezve.
Eddíg aki írt tapasztalatot annak ennyi nem volt benne.
Szívesen leírnám a motor gyártási hibáit, amik majd elő fognak jönni rajta, de inkább majd rájössz....
Ki fog lukadni a tágulásid, mert kidörzsöli a központirugó, csak hogy egyet említsek.....biztos légből kapott...
Tudod az meg hogy sufnituningot emlegetsz.......hát kicsit rosszul esik.
Építettem már 1-2 motort, volt olyan is amit a vasas-cigányoktól mentettem meg.....és nem épp sufni tuning...
nem áll meg 5000nél sem az egész...
egyáltalán mire jó ez a kis gumi?