Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ditech-nél természetesen széria felszerelés. A folyamatos használat során jön elő.
Kompresszor lyuk nincs?
Ditekkben olyan is van?
Extra vagy széria?
Áááá, akkor ez a turbólyuk lehet.
Mivel hidegen tökéletesen megy így hajtás, kuplung beállítás nem lehet rossz. Karburálási probléma szerintem. Bár nekem is volt sr-be egy 40-60-ig tartó lyuk, ahol gyengébben húzott.
rosszul fogalmaztam és hülyeséget, igaz. arra gondoltam hogy talán rosszul lehet hangolva és nem jól kapcsol a varió.
Mitől nagyobb végsebessége fogalmam sincs. Még a gyorsulást csak megértem, hogy változhat, de végsebesség változása érthetetlen számomra.
Mi az, hogy a tárcsa nem működik jól? Ez vicc?
Hidegen dúsabb anyagot kap? Nézd meg a gyertya képet.
jogos...valószínű mert előzőleg nem volt rá jó válasz. bár nem emlékszem.
persze, hogy így van, a múltkor én is ezt válaszoltam, de egy ilyen esést a teljesítményben már nem lehet a meleg motor számlájára írni.
Ezt miért kell 2-szer megkérdezni?
na meg kihagytam a variátort. ha a tárcsa nem működik jól talán az is lehet.
ez általában minden motornál így van ,az enyém sem húz annyira melegen,mint hidegen,de nagyobb a végsebessége
a hajtás környékén keresgélj. ha rossz szíj van benne az tud furcsa dolgokat művelni. volt valami javítás rajta mostanában, csere, ilyesmik?
hello mindenkinek
van 1 aprilia sr 50-es robogom
olyan problémám van hogy ha bemelegszik a motor akkor nem húz úgy a gép mint hidegen
30ig húz normálisan aztán 60tol megint de csak melegen
hidegen folyamatosan huz végig
mitől lehet ez?
várom a segítő hozzászolásokat
üdv.
Csao! Köszönöm! Itt a mail címem: toldijm@gmail.com - így gyorsabb lesz a folyamat.
Nekem a körlámpás van,képek a taglapomon.PoliniSport70 henger,Polini SPC 2003 variátor,Leo Vince TT kipufogo.Elég jó konfig.

Körlámpásba nem kell nagyon gyári foncsorhoz xenont rakni,szétolvasztja....
Ezzel azt érnéd el hogy mégjobban csökkenne a fényerő, mert 1 db 30W-os izzó több fényt ad, mint 2 db 15W-os.
Hányok én is az ilyen dumától. Becézgetni az alkatrészeket... legalább itt ne legyen buzi duma.

A nagymotoroknál egyébként úgy szokták megoldani, hogy ne legyen túl terhelve semmi, hogy megfelezik az eredeti wattszámot és két égőt raknak bele. Így nem lesz túlterhelés. De minek is?
biztosan nem kipufogót jelent. bár nekem is időbe telt rájönni...
a xenon valóban a legjobb fényforrás, ma még a ledek nem jobbak. de ez nem úgy működik hogy beleteszel egy xenon izzót és megy. mert a xenonégőben nincs izzószál, hanem csak izzik és úgy ad fényt. begyújtásához 20ezer volt körüli fesz. kell, utána viszont elég egy 400hertzes 80 voltos áram. (váltóáram persze). na mármost ehhez kell egy trafó ezt bele kell tenni az elektromos rendszerbe. és ezt olyan helyre ahol biztosan nem kap vizet, ami elég nehéz egy robogónál. de a motorhoz sem lehet túl közel, mert a hőmérséklet viszont nem lehet annyira magas hogy egy emberi kéz ne birná el. ha ez nem lenne elég, az is előfordulhat, hogy megkergül az elektronika és lekapcsolja a világítást vagy hibajelet ír ki.
kipszi, napszemcsi, koviubi és társai....
Ha profin akarod megoldani, akkor autós xenont veszel (amiben ugye két égő van), és akkor lesz mindkét oldalon lámpád, és lesz tompított is meg távolsági is.
Ha jól gondolom a Tiédben már 35W-os izzó van. A xenon is 35W-os, és ezerszer nagyobb a fényereje, de csak akkor ha xenonhoz való foncsor van hozzá. Ha nem, akkor csak reménykedhetsz benne hogy jobban fog világítani. Sima LED-eket tehetsz rá, mert fogyasztásuk pár mA, de az max dekorációnak jó, világításnak nem.