Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én még bízok sajnos a ditechbe
Asszem lenne forgalma.
Nem lehetne egy külön utáljuk a ditekket szekciót csinálni?
Na én erre már nem akarok mondani semmit, kifejtettem már párszor a véleményem. De ha Neked ez megéri, hát hajrá.
Neked mé az van?
Na na na. Az enyém is morinis, de azért megnézném mennyire szar. Kicsit odab..sz bármelyiknek gyorsulásban.
tényleg az jól van arra figyeltünk.
Vezérlővel együtt lesz egy laza 62ezer
A ditech dugattyú csapszege nem középen van. És egy nyíl jelöli a kipufogónyílás irányát is.
hiába karbis akkor is egy szar morinis marad!
No és akkor anyagilag hol is tartasz most pontosan? Már ha kérdezhetek ilyet. Mert azt mondtad hogy sok mindent cseréltél. De persze a motor továbbra sem megy....
dugattyú lehet bent fordítva? Az nem szimmetrikus? Asetleg ha magasabb a dugattyú akkor leesztergáltatok róla pár tizedet?
Esetleg DRZ 400 főtengely ment bele?
Új kompresszor meg elég sok minden kivan cserélve. Most jó lesz még nekem a ditech
"...vegyél bele vezérlő elektronikát 30 000 -ér bontva vagy 100 000-ér újat vagy cserélj motort..." Vagy marad a karbisra alakítás.....
motort cserélsz?
Jah, vagy szétpergett főtengelycsapágy.
Kipróbáltuk.Tökéletes.Most holnap a szerelő lehet tud szerezni 20k-ért egyet
A turbólyuk-at mint lehetséges hibát kihagytad.
Intézem a nagyteljesítményű LED-eket a ditech első sza..r 15W-os izzói helyére. Majd rakok fel képeket. Biztosan tetszeni fog Nektek.
Mondjuk a 30e sok lehet 15k környékén is kapni.Előtte egy hibátlant próbálj bele.
Az lesz végülis. Sajnos
Túl sok gáz nem lehet.Hoszabb hajtókar,magasabb/nem belevaló dugattyú,leköszörült henger.KB ennyi.
Megoldás lehet, de én inkább széthúznám a blokkot, és megnézném mi a hiba. Dugattyú nincs bent fordítva? Ne kókányolj, csináld meg rendesen...
ha jó dugattyút raktál bele akkor a gyári méretű hengertalptömítéssel jónak kell lennie!amúgy segít rajta de ha rám hallgatsz új hengerfej tömítéssel rakod össze ha leveszed a hengert!