Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már elnézést,de most jelenleg van 1 rendes motorom és ez előtt is volt jó pár,nem tudom honnan veszed ezt
Ja és nem csak apriliam volt...
Ez nem az importőrnek szól szerintem: "Szóval nem ajánlom senkinek, mert ez nem egy kiforrott konstrukció, nagyon sok gyermekbetegsége van!

Egy jótanácsom lenne: Vegyél Aerox-ot (Yamaha), vagy mindegy, csak japán legyen, sohatöbbet olasz motort. Példának okáért, most vettem egy 250-es Hondát, az ég világon semmi gond vele, ez olyan hihetetlen jó érzéssel tölt el, amit csak a hozzám hasonlóan pórul jártak élhetnek át!"
megjegyzem hogy az aeroxba is ,mint a 2000ig gyártott apriliakban is ugyan az a motor van (minarelli) ,ha nem jól tudom javítsatok ki..
Pityu999, és Kevin.
Nektek sem volt még normális motor a lábatok között........

Véleményem szerint ez egy tök korrekt véleményezés volt a motorjáról, és a Magyarországi importőrök hozzá nem értéséről.
Leírta, addig nem volt gond vele, míg hozzá nem nyúltak kis hazánkban!
Szánalmas, hogy ilyen emberek mondanak véleményt másról, aki 3 mondatnál hosszabb leírást, nem tud felfogni, és értelmezni...
Gratulálok!
Szinten vagyunk....
Sziasztok bontásra került 2001-es sr ditech itt lehet megnézni:www.misicomp.hu
esetleg kontraszt rugo lehet?
az aki ezt írta az 1 hülye volt,hogy lehet egy ilyen híres és jó márkára ilyeneket mondani?attól hogy ő megszívta az nem azt jelenti hogy minden aprilia szar...
Ezt a véleményt olvasta már valaki?

Bírom az ilyen idiótákat akik megvesznek egy olaszból behozott sz@rt amit ki tudja, hogy milyen olajjal, milyen karbantartás mellet használtak, illetve milyen magyar szakbarbár szerelő rakott össze több motorból aztán csodálkozik, hogy megáll a technika. Persze ez még nem is lenne baj, de elkezdni szidni, hogy mekkora szar az Aprilia meg az olasz motorok és neki már csak japán kell. Egy tákolt szarból amivel valószínű, hogy jól átbaszták megállapítja, hogy az összes olasz szar.
A varióváltó működési elve és beállítása
Ahogy már írtuk, úgy kell beállítani a variátort, (áll: első variátor, görgők, hátsó váltó nyomórúgó és kuplung-ból) hogy a motor maximális teljesítményen kezdje el az áttétel váltását. Csak így érjük el a lehető legjobb gyorsulást.

A variomatik beállítása nagyrészt a helyes görgök megválasztásából áll. Ennél egy dolgot szem előtt kell tartani, méghozzá azt, hogy csak egy bizonyos súlyú görgőszett van ami jól is működik, nem 2 vagy 3, az ideális beállításhoz.


Ha a görgők túl nehezek, vagy túl könnyűek (itt már fél gramm is számit) akkor a motor teljesítményét nem optimálisan használjuk ki. Nehezebb görgök gyorsabban hamarabb mozdulnak el ezáltal hamarabb váltanak, és hamarabb érnek el egy hosszú áttételt, a könnyebb görgök lassabb mozgás által rövidebb áttételt érünk el. (az áttétel itt az ékszíj áttételére vonatkozik)


Egy túl könnyű görgőkkel ellátott variátort a motor maximális teljesítményhez tartozó fordulatszám felett dolgozik, a gyorsulás romlik. Képzeljétek el, hogy mindig az első, legkönnyebb sebességben mennétek biciklivel, agyon tekeritek magatokat viszont távolságot nem igazán tesztek meg!


Túl nehéz görgőzésnél a motor sosem éri el a maximális teljesítményhez tartozó fordulatszámot, folyamatosan váltja a fordulatokat és lassan felküzdi magát. Itt is jó példa a biciklis. ( túl nehéz sebességgel hegynek felfelé).
Persze,meg lehet nézni a hajtást,esetleg ha nincs semmi rendellenes,megpróbálni könnyebb görgővel.De ez csak időszakos javulást fog hozni.Ha hidegen jó,akkor inkább gyengülhet a henger.De mindegyik jobban megy hidegen,vagy hűvösebb időben.Át kell nézni.
lassabban gyorsul és késöbb éri el a végsebességet
mik okozhatják ezt a hibát?
Nem megbántásból idéztelek, csak tényleg nagyon ottvolt a hozzászólás.
mind1
néha én sem értem magamat
nézd el ezt nekem
Aprilia sr ditech fórum
Most akkor mi van?

Ezt te írtad:
"ez általában minden motornál így van ,az enyém sem húz annyira melegen,mint hidegen,de nagyobb a végsebessége"

Mostmeg:

"hidegen csak nagyon lassan éri el ezt a végsebességet,melegen hamarabb
ennyi
"

Kicsit zavartan fogalmazol összevissza beszélsz, kevered a gyorsulást a végsebesség, ez meg szerinted a te bajod.
talán kicsit tévesen fogalmaztam,elnézést
hát hogy ezt nem érted az a te bajod(én sem értem hogy mért van így,de nekem így van)
másképp hidegen csak nagyon lassan éri el ezt a végsebességet,melegen hamarabb
ennyi
Kompresszor hibára utalhat ami zsebrenyúlós főleg ha új kell. De ezt már leírták előttem milliószor.
vagyis?
A ditekk és a fekete gyertya drága párosítás
ez a kedvenc,asszem én voltam,de vagy nem jól fogalmaztam vagy nem jól értetted,amit írtam...80-90nél megtorpant a motor és olyan hanga volt,mintha nem húznám a gázt...de ma cseréltem gyertyát és minden ok! mentem vele 80km-t ma és nem volt semmi szerencsére! Amúgy a gyertya tiszta fekete volt! :S
Nekem mai nap tetszett az, hogy egy karbis SR egy sport kipszivel és egy sport légszürcsivel megy 95-100-at és még tuningolni akarja.
Utánakötöd valaminek húz az.........Hátrafelé.
Megmondom őszintén hogy szeretek ide járni, mert néha olyanokat olvasok, hogy menten lefordulok a székről. Az egyik ami nagyon tetszett: 80-90-fölött már nem akar húzni....
Ó anyám mit meg nem tudok erről az űrtechnológiáról.
Van, csak ne legyen ovális.