pl nem 12 ezrenként van szerviz hanem 4. Nem drágább semmivel, mint pl egy Aerox viszont jobb tőle. Írja, hogy sokaknak gondot okozhat az olajbetöltés és szervihez kell fordulni vele. Hát már nem azért, de aki nem tud két csavart kitekerni és levenni egy műanyag burkolatot az nem való motorra sem. Viszont azt honnan szedte, hogy 78-nál még hátra lenne 2500-3000 fordulat? Komolyan azt hitte a cikk írója, hogy a 12 ezres fordulatszámmérőt lábon képes kiakasztani? Erre csak sztenderre feltéve üresen pörögve képes.
A tesztet teljes mértékben megcáfolom, a gyári állapotú Area-mban
15 000 Km van, semmit nem kellett javítani rajta, csak a karbantartások lettek elvégezve. Hát igen a sufnituning elmaradása
csodákat tesz a megbízhatóság terén.
Aerox nem készül japánban.Asszem francia.Bár nem tuti.Lehet digó is.Lényeg európai nagyon régóta sőt az összes 2t 50-es gép is az mivel a japánok környezetvédelem miatt (nanem a sima idealista dolog hanem kőkemény valóságmegfulladnak a városban a füst miatt) felhagytak még a nyolcvanas években a gyártással.
"Bár véleményem szerint szar az összes, 5000 km-ert nem tudsz elmenni vele, hogy ne kelljen villáskulcsot ragadni a kézbe."
Akkor az enyémben, hogy van majdnem 9 ezer km hibátlanul? Semmi gond nem volt még vele. Egyedül most volt bajom, de ott a szerviz nem jó szíjat rakott bele amit két nap múlva ingyen cseréltek. Ennyi.
"Szóval nem ajánlom senkinek, mert ez nem egy kiforrott konstrukció, nagyon sok gyermekbetegsége van!"
Ezt abból szűrte le, hogy behozott egy olasz tákolt szart, majd összetörték és elvitték szervizbe ahol elbaszták? Ezért nem kiforrott és ezért szar? A kettő valahogy nem függ össze.
"Egy jótanácsom lenne: Vegyél Aerox-ot (Yamaha), vagy mindegy, csak japán legyen, sohatöbbet olasz motort. "
Erre csak annyit írok az Aerox is olasz és ugyanaz a blokk.
"A gyertya is jó drága volt mert ebbe nem volt jó akármilyen gyertya, kb 4eFt volt darabja, amit a szervízbe 7eFt-ért adtak nekem ..."
Ez megint csak minősíti a használóját és átverhetőségét. Ugye kezdődött azzal, hogy átcseszték egy szar olasz motorral. Aztán meg a gyertyával. Egy NGK CPR 8E 2100 Ft volt nekem a szalonban. Akkor miről beszélünk? Akit át lehet ejteni át is fogják-.
Ha gyári hengert hagyni fogod rajta,akkor ugye ötvenesre való kipufogó fog kelleni.Ez lehet egy Gianelli,vagy Leo Vince TT,stb....
Mindenképpen bele kell nyúlnod a hajtásba,könnyebb görgő a variátorba,erősebb rugók a kuplungba.Így érvényesülni tud majd a kipufogód.Sportszűrőnek nincs jelentősége ebből a szempontból.(Mondjuk szerintem amúgy sincs előnye,csak hátránya a gyári szűrőhöz képest,főleg gyári blokkon.)
Megpróbálom kihámozni a lényeget.... Szóval nem indít rendesen,hülye hangot ad?De a "szerelők" szerint öninditó,akksi jó...Talán ha a szabadonfutót is megnézték volna....
"megjegyzem hogy az aeroxba is ,mint a 2000ig gyártott apriliakban is ugyan az a motor van (minarelli) ,ha nem jól tudom javítsatok ki.."
Így van....
Bár ő nem is a mina blokkos karbis olaszt szidta, hanem a ditech-et.
Bár véleményem szerint szar az összes, 5000 km-ert nem tudsz elmenni vele, hogy ne kelljen villáskulcsot ragadni a kézbe.
jaj azt előbb elfelejtettem írni állitólag APRILIA-betegség mármint az 50-es kategóriában szerintem az ujjabaknál...
szóval az önindító bendix-es vagyis ezt monta az 1. szerelő aztán állított neki valamit és 1. re beindul, előtt 2. vagy 3. indításra indult csak be. JÓ VOLT 1 napig...
2. szerelő az szétszette teljesen és azt mondta, hogy rendesen forog nem ltszik hogy baja lenne ojan mint az uj, nem tugya mi baja a hangja ojan érdekes köszörülős mikor önindítóval nyomod 1.re 2. -ra beszokott indulni.... újat csak azért nem akarok venni mert 20.000 ft-
visszatérve az apriliabetegségre ezt már több apriliánál is látta, még én is baráti körökben....
aki tudja hogy lehetne ezt megoldani az írjon... 2 szerelő se tudott micsinálni pedig nem sufnituning-osokhoz vittem...
pl nem 12 ezrenként van szerviz hanem 4. Nem drágább semmivel, mint pl egy Aerox viszont jobb tőle. Írja, hogy sokaknak gondot okozhat az olajbetöltés és szervihez kell fordulni vele. Hát már nem azért, de aki nem tud két csavart kitekerni és levenni egy műanyag burkolatot az nem való motorra sem. Viszont azt honnan szedte, hogy 78-nál még hátra lenne 2500-3000 fordulat? Komolyan azt hitte a cikk írója, hogy a 12 ezres fordulatszámmérőt lábon képes kiakasztani? Erre csak sztenderre feltéve üresen pörögve képes.